Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26521)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteystietoja ei ole.
Ei ole mullakaan. Ei edes nimeä
Sama. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan huvittaa, että ketjussa kaivataan ainakin kolme viestintäalan osaajaa. Viestintävälineenä on kaipausketju.
T. viestinnän asiantuntija
No niin, viestiä tulemaan heti!
ap
Olen avoin kaikille mahdollisuuksille mutta vaikea laittaa kun en tiedä kelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summa summarum, näiden vuosien aikana mikään ei ole edennyt. Ei mikään. Jos se on se, mitä haluat, ei olla samalla sivulla.
Väitätkö etten yrittänyt asioita edistää? Se ei todellakaan ole, mitä haluan.
En väitä, mutta en ole havainnut.
Suuri merkitys on ollut sillä, ettet ollut kiinnostunut kun asiasta puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan huvittaa, että ketjussa kaivataan ainakin kolme viestintäalan osaajaa. Viestintävälineenä on kaipausketju.
Mitä huvittavaa siinä on? Somen aikoina viestinnän osaajien tarve ja tarjonta on kasvanut ekspotentiaalisesti.
Minä viestin pelkästään kehonkielellä. Tärisen ja hikoilen vaikuttavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huvittavaa siinä on? Somen aikoina viestinnän osaajien tarve ja tarjonta on kasvanut ekspotentiaalisesti.
Minäkin kaipaan uljasta lentäjä-kirurgiani....!
Kyllä mä välillä suorastaan lennän jääkaapille ja teen tarkkoja viiltoja leikkuulaudalla
Vierailija kirjoitti:
4 kuukautta viimeisestä kohtaamisesta😞
Meillä 3😊aika tasankin vielä
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää naisen hajanainen sielu.
Kuvastaa tällä hetkellä minua täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka siksi, että viestinnän asiantuntijat tunnetaan siitä, että heti osaavat välittää viestinsä.
Kyllä hän on välittänytkin viestinsä mulle ihan hyvin ja ihan irl, mutta en mä häntä miksikään asiantuntijaksi ole maininnut. Työskentelee viestinnän parissa nyt kuitenkin.
Minähän meistä täällä olen, eikä hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Huohotan, kiljun, voihkin ja valun hunajaa kun suonikas soutaa kakkosessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen liikaa kirurgeja, että kaipaisin semmoista. Ne on aina töissä ja aina väsyneitä.
Haluan turvaan. Oma koti ei ole turvallinen paikka, vaikka se on tärkein paikka maailmassa. En tiedä, löydänkö tässä elämässä enää suojaa.
Flunssassa aivot vähän jumissa. Oliko täällä jäähyväiset? Jos oli , kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä välillä suorastaan lennän jääkaapille ja teen tarkkoja viiltoja leikkuulaudalla
Hän eri.
Helliä suudelmia ja halauksia sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin.
Viime viikkoina elämä on tuntunut ihan suolla ololta. Tahmeaa rämpimistä ja edessä vaan mutaa.
Oon ihan super kyllästynyt tähän yrittämiseen.
Mitä epätoivoisemmalta se tuntuu sitä enemmän kaipaan sua.
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Huohotan, kiljun, voihkin ja valun hunajaa kun suonikas soutaa kakkosessani.
T. Joku aivovammainen eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summa summarum, näiden vuosien aikana mikään ei ole edennyt. Ei mikään. Jos se on se, mitä haluat, ei olla samalla sivulla.
Väitätkö etten yrittänyt asioita edistää? Se ei todellakaan ole, mitä haluan.
En väitä, mutta en ole havainnut.
Suuri merkitys on ollut sillä, ettet ollut kiinnostunut kun asiasta puhuttiin.
Et ole kaipaamani. Hänen kanssaan ei ole puhuttu mitään tuollaista, eikä tämä ole kaatunut siihen, ettenkö olisi ollut kiinnostunut. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä huomaa. Tainnut makkara maistua?
Tahtoisin hanakoiden huultesi tunnustelevan himoiten huuliani. Kylmien käsiesi kartoittavan lämpimin liikkein lantioni kaaria. Paljonpuhuvan kuiskauksesi kaikuvan painotetun pehmeänä korvissani. Kauniita unia.
Oon vaan hieman väsyny