Nyt läks OP
Huomenna vaihdan palkkatilin S-pankkiin, OP kautta olevat sijoitukset otin nyt maksuun (+19,8% tuotolla) ja vakuutukset siirrän Pohjolasta pois.
Pitkä asiakkuus takana, mutta nyt se loppuu. Tämä on pienen ihmisen pieni protesti
Kommentit (268)
Ihan vahingossa löytyi tuo OP:n yhteys YTK:aan. Olen tosi yllättynyt. Romakka on niin tyhmä, kun agitoi ihmisiä liittymään tuohon EK:n kasaamaan YTK:aan. Tuli vähän isompi soppa.
Talletuskanta sulaa silmissä ja johtoa jo kutsutaan kriisipalaveriin :D
Iiiiiikk nyt OP menee konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti mene, mutta onneksi mun ei tarvitse tuollaista kakkaa enää tukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti mene, mutta onneksi mun ei tarvitse tuollaista kakkaa enää tukea
Tuethan sinä ay-liikettäkin joten olet jo lähtökohtaisesti syvällä sonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Persujen pankki jatkossa
Tämä jos joku alkaa olla aivan sekopäistä touhua. Nyt jaetaan jo pankitkin jonkun poliittisen heimoontumisen vuoksi. Mihin sinä ja kaltaisesi olette Suomea viemässä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vahingossa löytyi tuo OP:n yhteys YTK:aan. Olen tosi yllättynyt. Romakka on niin tyhmä, kun agitoi ihmisiä liittymään tuohon EK:n kasaamaan YTK:aan. Tuli vähän isompi soppa.
Jokseenkin erikoinen juttu on kyllä. Kai ne laskee, että heille pankkia vaihtavien persujen takia kannattaa tehdä tällainen temppu. Populismilla edetä sielläkin suunnalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen pankki jatkossa
Tämä jos joku alkaa olla aivan sekopäistä touhua. Nyt jaetaan jo pankitkin jonkun poliittisen heimoontumisen vuoksi. Mihin sinä ja kaltaisesi olette Suomea viemässä?
Minäkö? Op kosiskelee vihaisia juntteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen pankki jatkossa
Sinä.
Onneks mun pankki on niin hyvä etteivät möläyttele typeryyksiään ympäri somea. Pankki hoitaa pankille kuuluvia juttuja. Jos on kytköksiä niin silloin pitää älytä olla hiljaa. En halua että pankkini ottaa kantaa sille kuulumattomiin juttuihin.
OP on muutenkin huono pankki. Aivan paska mm säästämisen ja sijoittamisen asioissa. Mä vaihdoin Aktiaan kauan sitten.
Ja henkivakuutukset markkinoiden surkeimmat.
Vierailija kirjoitti:
Onneks mun pankki on niin hyvä etteivät möläyttele typeryyksiään ympäri somea. Pankki hoitaa pankille kuuluvia juttuja. Jos on kytköksiä niin silloin pitää älytä olla hiljaa. En halua että pankkini ottaa kantaa sille kuulumattomiin juttuihin.
Oletko todella niin juntti ettet ymmärrä pankkien olevan liikelaitoksia ja näinolleen keskuskauppakamariin sidoksissa ihan kaikki? Ei Op ole möläytellyt yhtään mitään.
Nyt lähti rahat toiseen pankkiin OP:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen pankki jatkossa
Sinä.
Sitten olkoon niin, palataan entiseen. Nyt on OP valinnut omat asiakkaansa
Vierailija kirjoitti:
Ja henkivakuutukset markkinoiden surkeimmat.
Joo, on muuten tosi vaikea pankki asioida läheisen kuoleman jälkeen!
Mitä se Op sanoi?