Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26502)
Aloit sen Mikon kans seukkaan. Kuulin kiertoteitse. Yritin pitkään olla ajattelematta sinua, mutta nyt oot ollut viime aikoina taas mielessä. Oon vähän mustis. En käsitä. Ei tässä mitään järkeä ole, mutta se tunnustelu meidän välillä oli lopulta niin hienovaraista puolin ja toisin, että luulin että säkin haluaisit minut. Sekosin aheessa . Jospa en olis koskaan avannut asioita, olisi ehkä tilanne toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks viestintäasiantuntijamuikkeli vois vaikka laittaa mulle viestiä. Aihe vapaa, mutta toivottava.
t. IdentiteetinetsijäsälliHauska heitto! Mistä päin sälli kirjoittelee?
Sijaintini olkoon salaisuus, koska olen reissuhommissa.
ap
Kirjoita hänelle suoraan höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan huvittaa, että ketjussa kaivataan ainakin kolme viestintäalan osaajaa. Viestintävälineenä on kaipausketju.
T. viestinnän asiantuntija
Mitä huvittavaa siinä on? Somen aikoina viestinnän osaajien tarve ja tarjonta on kasvanut ekspotentiaalisesti.
Minäkin kaipaan uljasta lentäjä-kirurgiani....!
Kyllä mä välillä suorastaan lennän jääkaapille ja teen tarkkoja viiltoja leikkuulaudalla
Sen kyllä huomaa. Tainnut makkara maistua?
😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan huvittaa, että ketjussa kaivataan ainakin kolme viestintäalan osaajaa. Viestintävälineenä on kaipausketju.
Mitä huvittavaa siinä on? Somen aikoina viestinnän osaajien tarve ja tarjonta on kasvanut ekspotentiaalisesti.
Minäkin kaipaan uljasta lentäjä-kirurgiani....!
Kyllä mä välillä suorastaan lennän jääkaapille ja teen tarkkoja viiltoja leikkuulaudalla
Sen kyllä huomaa. Tainnut makkara maistua?
😅
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka siksi, että viestinnän asiantuntijat tunnetaan siitä, että heti osaavat välittää viestinsä.
Kyllä hän on välittänytkin viestinsä mulle ihan hyvin ja ihan irl, mutta en mä häntä miksikään asiantuntijaksi ole maininnut. Työskentelee viestinnän parissa nyt kuitenkin.
Minähän meistä täällä olen, eikä hän.
Mystistä, mystistä. Salainen ihailija vai onko teillä ollut jotain todellista IRL ? Muuta kuin viestejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks viestintäasiantuntijamuikkeli vois vaikka laittaa mulle viestiä. Aihe vapaa, mutta toivottava.
t. IdentiteetinetsijäsälliHauska heitto! Mistä päin sälli kirjoittelee?
Sijaintini olkoon salaisuus, koska olen reissuhommissa.
ap
Kirjoita hänelle suoraan höpö
Ei ole höpömasa tämä. Kovasti sijainti viittaa Tornioon.
Pohjaton ikävä sinua. Sulkisitpa suojaasi. Hyvää yötä.
DI kaipaa viestinnän maisteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka siksi, että viestinnän asiantuntijat tunnetaan siitä, että heti osaavat välittää viestinsä.
Kyllä hän on välittänytkin viestinsä mulle ihan hyvin ja ihan irl, mutta en mä häntä miksikään asiantuntijaksi ole maininnut. Työskentelee viestinnän parissa nyt kuitenkin.
Minähän meistä täällä olen, eikä hän.
Mystistä, mystistä. Salainen ihailija vai onko teillä o
Ei mikään salainen eikä olla mitään viestitelty. Lähestyi suoraan ja annoin pakit.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin hanakoiden huultesi tunnustelevan himoiten huuliani. Kylmien käsiesi kartoittavan lämpimin liikkein lantioni kaaria. Paljonpuhuvan kuiskauksesi kaikuvan painotetun pehmeänä korvissani. Kauniita unia.
Oi, ihana. 💕💕 t. Kylmäkätinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Aiotko lähestyä?
En
Hyvää loppu iltaa ja yötä ihanalle ja rakkaalle naiselle. <3 Mä rakastuin suhu heti ku tutustuttii. Sovittiin yhteen saumattomasti ja meidän erittäin ihana ja todella vahva yhteys joka kestää varmasti kaiken. Harmittaa etten kokemattomuuttani miehenä tai poikana tehny alotetta. Vain sinä, ikuisesti. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hallituskumppania. Kaipaan päivin, kaipaan öin, menisin vaikka sidottaisiin köysin ja vöin. Jos hän pyytäisi.
Vasta 1.11 alkaen. Pitele nyt sitä mammista.
Ei hitto tämähän tais osua. Noitarumpu pärisee jälleen.
Okei,varmaan sulle kiva juttu, mutta olit sivusta eikä edellisen kommentoijan vastauksessa ole mitään tilanteeseeni liittyvää. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko lähestyä?
En
Onko kukaan viestinyt Pinterestin välityksellä kryptisiä rakkausviestejä salaiselle ihastukselleen? Tunnustan.
Vierailija kirjoitti:
Työhakemus
Haluaisin kokeilla näyttelemistä, edes joku pieni sivurooli, vaikka pieni kohtaus.
Sovin erinomaisesti vakaviin rooleihin ja vakaviin asioihin.
Voin myös näytellä alastonkohtauksissa soveltaen jos ei ihan heti tarvitse kuitenkaan heilua vain kameran edessä alasti koska se olisi liian jännittävää.
Voit myös tarjota muutakin työtä. Osaan vähän kaikenlaista. Osaan myös kirjoittaa ja puhua hyvin.
Kiitos ja kuulemisiin!
Voi että, olet unelmani! - ohjaajan alku
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi enää kirjoittaa tänne vaan sinulle. Itse asiassa en haluaisi kirjoittaa vaan puhua. Antaisin sydämen sanoa.
Ei huolta, kukaan ei ole koskaan vihjannutkaan toiselle että juu, laita sinne vaan mielummin kuin mulle. Noh, ei oikeasti ainakaan. :P
Kenelle?