Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26587)
Enemmän haluaisin halia kuin puhua.
Jos muita ei olisi ollut silloin olisi saatu jutella, halata..joku sähköinen tunnelma oli kuitenkin aistittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla kaivattusi työskentelee?
Työskentelemme samalla alalla.
Sama. Tosin otona olemme erikoistuneet samalla kirjaimella alkaviin eri asioihin..
Unet ja yöt ihana ainutlaatuinen.
Kaivattuni, sinä joka paikasta pyöreä ja pehmeä! Voisin taas tulla käymään ja leikkiä naisten pyörän satulaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minoon puutarhuri. Kaivatusta en sano.
Ai Seinäjoella?
Njet
Mansessa
Vierailija kirjoitti:
Jos muita ei olisi ollut silloin olisi saatu jutella, halata..joku sähköinen tunnelma oli kuitenkin aistittavissa.
No sen tunsin minäkin kropassani virtaavana etiäisenä, lol.
Huomasitteko kappalejakoni? Toisesta kappaleesta laitoin pätkän ilman videota.
Vierailija kirjoitti:
Miksi me jännitetään toisiamme? Eihän me ennenkään niin tehty.
Emt. Haluatko vielä jotain mun kaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö? Siitä on niin kauan, että en oikein muista.
Oliko se jotain 2007-2008, kun mä häneen rakastuin. Mun kaivattu muistais kyllä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko joku 6-7 neliötä?
Tää oli hyvä 😂😂
'Minä en ole Seinäjoelta
en myöskään ole tunnisteita jatkuvasti kerjäävä sekopää
👋
öitä höpönassut
Eihän sitä sinulta kysyttykään'
__
Öitä, kollegahandu.
En minäkään Seinäjoelta.
-Og👋
__
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emt. Haluatko vielä jotain mun kaa?
Haluan kerran ainakin rakastella. Fantasioiden perusteella tunnen jo kroppasi läpikotaisin. Eri sivu lesbo
Vierailija kirjoitti:
Hiukan huvittaa, että ketjussa kaivataan ainakin kolme viestintäalan osaajaa. Viestintävälineenä on kaipausketju.
T. viestinnän asiantuntija
Suutarin lapsella ei ole kenkiä
Pakkaan reppuani innoissani uudesta seikkailusta. Joskus kuvittelen sinun olevan mukanani reissuillani. Yritän keksiä mitä mieltä olisit kaikesta vastaan tulevasta ja eksymisestä maailman eri kolkkiin. Siitä on jo niin kauan etten ole enää varma olitko koskaan edes todellinen. Silti tuntuu että muistan sinut kuin eilisen. Vieläkö olet sinä vai joku aivan toinen? Mihin polkusi sinut vei?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän haluaisin halia kuin puhua.
Sama. Halia, peiton alle, lusikkaan, rauhaan, tuntea toisen mun käsivarsien sisällä, nuuhkia ja suudella niskaa, painautua selkää ja pakaroita vasten, haistaa hänen uskomattoman tuoksun, sileät yllättävän helposti takkuuntuvat hiukset, pehmeän ihon, suudella, tunnustella. Olla
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan reppuani innoissani uudesta seikkailusta. Joskus kuvittelen sinun olevan mukanani reissuillani. Yritän keksiä mitä mieltä olisit kaikesta vastaan tulevasta ja eksymisestä maailman eri kolkkiin. Siitä on jo niin kauan etten ole enää varma olitko koskaan edes todellinen. Silti tuntuu että muistan sinut kuin eilisen. Vieläkö olet sinä vai joku aivan toinen? Mihin polkusi sinut vei?
Mielelläni eksyttisin kaivatun Kalkutan slummeihin, ettei tarvisi enää pohtia
Oon kirjoittanut täällä henkilölle, joka on ollut useamman vuoden sähköalan asiantuntija.
Meinaatko ettet tiedä oletko nilviäinen vai nisäkäs? 🐌🦊