Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26553)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me jännitetään toisiamme? Eihän me ennenkään niin tehty.
Emt. Haluatko vielä jotain mun kaa?
Toki haluan tämän jatkuvan. Hupia olit ja olet sitä vieläkin.
Työhakemus
Haluaisin kokeilla näyttelemistä, edes joku pieni sivurooli, vaikka pieni kohtaus.
Sovin erinomaisesti vakaviin rooleihin ja vakaviin asioihin.
Voin myös näytellä alastonkohtauksissa soveltaen jos ei ihan heti tarvitse kuitenkaan heilua vain kameran edessä alasti koska se olisi liian jännittävää.
Voit myös tarjota muutakin työtä. Osaan vähän kaikenlaista. Osaan myös kirjoittaa ja puhua hyvin.
Kiitos ja kuulemisiin!
Saana, oletko täällä. Olen sydänjuuriani myöten ihastunut sinuun.
4 kuukautta viimeisestä kohtaamisesta😞
Muistatko ku suudeltiin siellä erikoisessa kirkossa, salaa
Vierailija kirjoitti:
Yhteystietoja ei ole.
Ei ole mullakaan. Ei edes nimeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me jännitetään toisiamme? Eihän me ennenkään niin tehty.
Emt. Haluatko vielä jotain mun kaa?
Toki haluan tämän jatkuvan. Hupia olit ja olet sitä vieläkin.
No, hupi riittää mulle. Ota yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi enää kirjoittaa tänne vaan sinulle. Itse asiassa en haluaisi kirjoittaa vaan puhua. Antaisin sydämen sanoa.
Mitä se sanoisi?
Se antaisi puheenvuoron silmille, huulille ja käsille.
Vierailija kirjoitti:
Ei hymyillä
Grumpy 🐈?
Sivusta suloisuudelle hyvää yötä 💕
Vierailija kirjoitti:
Pakkaan reppuani innoissani uudesta seikkailusta. Joskus kuvittelen sinun olevan mukanani reissuillani. Yritän keksiä mitä mieltä olisit kaikesta vastaan tulevasta ja eksymisestä maailman eri kolkkiin. Siitä on jo niin kauan etten ole enää varma olitko koskaan edes todellinen. Silti tuntuu että muistan sinut kuin eilisen. Vieläkö olet sinä vai joku aivan toinen? Mihin polkusi sinut vei?
Noh, painaako reppu yhtä paljon kuin muistot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks viestintäasiantuntijamuikkeli vois vaikka laittaa mulle viestiä. Aihe vapaa, mutta toivottava.
t. IdentiteetinetsijäsälliMeinaatko ettet tiedä oletko nilviäinen vai nisäkäs? 🐌🦊
Lähinnä mietin, olenko elävä vai kuollut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sun katsetta.
Sama. Meinaatko huomenna taas kurkata sormien välistä niin kuin viime kerralla?
Jos sä oot se tarhatäti, niin tykkään sun suunnitelmista.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan huvittaa, että ketjussa kaivataan ainakin kolme viestintäalan osaajaa. Viestintävälineenä on kaipausketju.
T. viestinnän asiantuntija
Mitä huvittavaa siinä on? Somen aikoina viestinnän osaajien tarve ja tarjonta on kasvanut ekspotentiaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan huvittaa, että ketjussa kaivataan ainakin kolme viestintäalan osaajaa. Viestintävälineenä on kaipausketju.
No niin, viestiä tulemaan heti!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huvittavaa siinä on? Somen aikoina viestinnän osaajien tarve ja tarjonta on kasvanut ekspotentiaalisesti.
Oisko vaikka siksi, että viestinnän asiantuntijat tunnetaan siitä, että heti osaavat välittää viestinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks viestintäasiantuntijamuikkeli vois vaikka laittaa mulle viestiä. Aihe vapaa, mutta toivottava.
t. IdentiteetinetsijäsälliMeinaatko ettet tiedä oletko nilviäinen vai nisäkäs? 🐌🦊
Lähinnä mietin, olenko elävä vai kuollut.
ap
Sittenhän meitä on kaks..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipaan uljasta lentäjä-kirurgiani....!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. IdentiteetinetsijäsälliHauska heitto! Mistä päin sälli kirjoittelee?
Sijaintini olkoon salaisuus, koska olen reissuhommissa.
ap
Riippuu ihan siitä, miten sinä pidät.