Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (13270)
Edes arkinen hetken pituinen niitänäitä-jutustelu ei luonnistu. Liikaa tunteita. Edelleen, vuosien kuluessakin liikaa tunteita. Sekin helpottaisi, jos saisin ääneen sanottua tämän saman riippumatta siitä, miten toinen reagoisi. En edelleenkään uskalla, pelkään seurauksia. Työkaverinaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa nyt ne lääkkeenne!
Ei ne tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän mitä sä teet. Huomennakin. Big brother.
Niin minäkin. Sisters are doing it for themselves 🤟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luota elämään, mutta luotan Jumalaan. Ei kai tässä pienellä ihmisellä mitään muuta vaihtoehtoa ja turvaa ole.
Mutta Jumala on elämä.
Mutta elämässä tapahtuu pahoja asioita, siis ihmiselämässä, koska se on muutakin kuin elämän olemassaoloa.
Kyllä.
Jumala voi olla elämä, mutta pieni kuolema houkuttaa enemmän.
Sivusta
Jokainen päättää itse mitä on elämä itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tietää että ei kannata enää edes yrittää.
Toivon ettei se, joka on mulle edelleen ihan samalla tavalla tosi rakas ajattelisi näin. Tunsin itseni loukatuksi, tuli tosi paha mieli, sydän särkyi ja paikka oli tosi tosi vaikea mulle, mutta ei mikään ole mennyttä mun puolelta.
Aa>Jii.
Ja mun on ikävä sua. Noiden 22:22 taikojen lisäksi. Aa>Jii
Asu valinta taitaa kiinnostaa koska saanut olla nyt ilman tota miten hauskaa on oikeesti Kun ukko NY tarvii vierasta ja silmän iloa? Toi itkunauruhymiö Vaikuttaa aina... Niinku yhtään 🚬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani siitä mitä sanoin.
🙏 Olisi hyvä, jos voisit sanoa tuon minulle oikeassa elämässä. Minä voisin pahoitella omaa innokkuuttani, joka meni rajojen ylittämiseksi.
Etkö voi joka tapauksessa pahoitella omaa käytöstäsi?
Ulvilan Pää Kertulle Hyvää Syntymäpäivää.
Nukutko? Sun vieressä olisi mukavaa.
Nuku hyvin rakas. Toivottavasti tulee se päivä kun saan nukahtaa sun viereen.
Vieroitussuihku odottaa. Vois ukot tajuta että ei Kiinnostaa Lisbournan Se kun on kohde niin.
Bonnie et Clyde fööreva ja,
Lisa et Disa
Pimputelkaa te Pakkasta kun Paljon Bill to Kill torstaina. Kulkee mukana pikku2
Vierailija kirjoitti:
Kalleimmalle kauneimmat
😞
Mä luulen kyllä, että toiset värit sopii paremmin toisille kuin toiset, joten ihan pelkät sopivat värit voi sinänsä kohentaa olemusta ja väärät latistaa.
Toivoin että olisit ollut paikalla, mutta ei nähty tänäänkään. Jospa myöhemmin tällä viikolla voisimme jutella taas.
Noh olen kyllä tottunut perushuomioon, mutta nyt oli jotenkin extra ottaen huomioon tuon asun ja olemuksen. Lisänaurua sitten täältä kun osa triggeröityy xD