Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (13270)
Hellä suukko sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Tule taas uniini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jätät sun vaimon voin olla sun loppu elämän. Tää ei oo enää mitää pikku tunnetta. Oikeesti et oo niin sokee 🤣😘😘😘😘😘
Mitä lapsille? Ja sun lapsille?
Ei meillä oo lapsia 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kääntykää jokainen pois uskonnostanne. On hölmöä ja typerää elää satukirjan hahmolle. Lopetetaan uskonnot, niin paljon pahaa poistuu.
Ei Jumala ole minulle uskonto, se tarkoittaa minulle tärkeitä asioita. Olen ateisti.
Pitäisköhän alkaa pukeutuun mun silmien värisiin vaatteisiin kun tuli niin paljon huomiota ja joku koominen silmäniskukin yhdistelmällä lenkkitossut, silmien väriset baggy jeansit ja silmien värinen neuletakki.. ehkä värillä on sitten noin paljon väliä, koska ei mitenkään upee asu ollut xD ja lenkkaritki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki se ohjaus on todellista. Haluan että tiedät sen ja luotat elämään.
Ei ole helppoa luottaa, jos vuosi vuoden perään sataa kiviä. Onneksi nyt sataa muutakin: kerran lenkillä eteeni leijaili pienenpieni untuva.
Ei se aina helppoa olekaan mutta sehän on elämää, elämä ei ole aina helppoa, täytyy yrittää.
Ihminen on sellainen, että välillä tarvitsisi saada evästä, että jaksaa jatkaa. Toiset saavat, toiset eivät. Molempien on silti jatkettava. Se on huomattavasti helpompaa vatsa täynnä.
Se on totta. Itsekuri on tärkeä asia. Ei kannata vaatia tai olla liian ylimielinen, se kostautuu.
En, hyvä ettet ota kommentteja itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako Sari kun Ville ei valinnu sua edes 10 joukkoon? Tunnisteellinen.
Espanjaan?
Ei. Mieheltä naiselle. Tunnisteellinen. Avautuu hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa jokainen Saatana sydämeenne. Hän johdattaa elämäänne sillä aikaa, kun Jumala ja Jeesus keskittyvät irstailuun.
Älä myy sieluasi saatanalle.
Älä puutu. Jos saatte saarnata, uskonnonvapauden nimissä pitää sallia se myös muille. Lakkaa tuhlaamasta elämääsi satuihin.
Sinulla on vain olettamuksesi, eivät ne liity minuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääntykää jokainen pois uskonnostanne. On hölmöä ja typerää elää satukirjan hahmolle. Lopetetaan uskonnot, niin paljon pahaa poistuu.
Ei Jumala ole minulle uskonto, se tarkoittaa minulle tärkeitä asioita. Olen ateisti.
Ateismi tarkoittaa jumaluskon puutetta, joten joko et usko mihinkään jumalaan tai sitten et ole ateisti. Silti aivan väärä paikka tällaiselle keskustelulle. Taitaa olla aika taas tarinoille Jeesuksen kieroutuneesta seksielämästä.
Olet väärässä, olen uskontokuntaan kuulumaton ateisti. Olen vapaa ajattelemaan ja puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän alkaa pukeutuun mun silmien värisiin vaatteisiin kun tuli niin paljon huomiota ja joku koominen silmäniskukin yhdistelmällä lenkkitossut, silmien väriset baggy jeansit ja silmien värinen neuletakki.. ehkä värillä on sitten noin paljon väliä, koska ei mitenkään upee asu ollut xD ja lenkkaritki
Oli elohiiri silmässä. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luota elämään, mutta luotan Jumalaan. Ei kai tässä pienellä ihmisellä mitään muuta vaihtoehtoa ja turvaa ole.
Mutta Jumala on elämä.
Mutta elämässä tapahtuu pahoja asioita, siis ihmiselämässä, koska se on muutakin kuin elämän olemassaoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako Sari kun Ville ei valinnu sua edes 10 joukkoon? Tunnisteellinen.
Espanjaan?
Ei. Mieheltä naiselle. Tunnisteellinen. Avautuu hänelle.
Latelan Sarkku ja hevosten kuulumiset. Sivuarvaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luota elämään, mutta luotan Jumalaan. Ei kai tässä pienellä ihmisellä mitään muuta vaihtoehtoa ja turvaa ole.
Mutta Jumala on elämä.
Mutta elämässä tapahtuu pahoja asioita, siis ihmiselämässä, koska se on muutakin kuin elämän olemassaoloa.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Jumala on elämä.
Kyllä.
Jumala voi olla elämä, mutta pieni kuolema houkuttaa enemmän.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli elohiiri silmässä. Sori.
Sanoi jotain ja iski silmää, oli vähän koominen tilanne tolla outfitilla ja kasvotkin rasvattu viimeksi eilen aamulla kun en ole jaksanut sen jälkeen pestä enkä rasvata :D
Espanjaan?