Kerrostalo vai rivari?
Kommentit (47)
En viihdy kummassakaan yhtään, mutta jos aivan pakko olisi valita, niin rivari.
Mulle on tärkeää että ovesta pääsee ulos eikä käytävään, ja vielä tärkeämpää että naapureita ei ole paljoa eikä liian lähellä.
Molemmat kivoja. Pääasia etteivät ole vuokrataloja ja hinnat ovat korkeita.
Riviera rivari olisi kiva. Mutta olen kerrostalossa.
Kumpikin aivan perseestä. Omakotitalo on ainoa hyvä asumismuoto.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tärkeää että ovesta pääsee ulos eikä käytävään, ja vielä tärkeämpää että naapureita ei ole paljoa eikä liian lähellä.
Rivitalossa naapurit eivät ole lähellä😂😂😂😂😂
Rivari on kiva, vähän kuin omakotitalossa asuisi, mutta taloyhtiö hoitaa asiat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö todellakaan ymmärrä rivarin ja kerrostalon eroa tässä? 😂😂😂😂😂
Kerrostalo, ylin kerros, metsämaisemat.
Kerrostalo ehdottomasti! Saa olla omassa rauhassa parvekkeellaan, rajat on selvät ja yleensä suojaisat. Rivarissa ollaan tosi lähekkäin. Raja-aitana saattaa olla lahonnut ja harva köynösritilä, jonka läpi näkee ja kuulee kaiken. Lisäksi vielä trampoliiniongelma josta melu- ja näköhaittaa.
Joko kerrostalo tai omakotitalo.
(rivitalossa yhdistyy huonoa)
Eli kerrostalo.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tärkeää, ettei ovista tai jopa ikkunoista pääse kukaan sisälle. Naapuritkin on rivarissa liian lähellä eikä koskaan ole yksityisyyttä, kun lähtee tai tulee. Kerrostalossa naapurit eivät tiedä, kuka kulloinkin tulee ja menee tai minne, eivätkä monesti edes näe, kun liikut ovesta sisään tai ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tärkeää, ettei ovista tai jopa ikkunoista pääse kukaan sisälle. Naapuritkin on rivarissa liian lähellä eikä koskaan ole yksityisyyttä, kun lähtee tai tulee. Kerrostalossa naapurit eivät tiedä, kuka kulloinkin tulee ja menee tai minne, eivätkä monesti edes näe, kun liikut ovesta sisään tai ulos.
Eipä sieltä nyt kukaan sisälle tulisi. Turhia pelkoja.
Kerrostalossa ihmisiä on ihan joka puolella. Ylhäältä, alhaalta, sivuilta kuuluu kolinaa, rappukäytävä kaikuu, ei omaa rauhaa hetkeäkään. Ja olen eri mieltä tuosta tietämisestä. Rappukäytävässä kulkee muita, ulos mennessä parvekkeilla on ihmisiä, verhot heilahtelee. Rivarissa se seinänaapuri vain hyvällä tuurilla huomaa jos lähdet jonnekin.
Asun onneksi omakotitalossa. Olen asunut myös kerrostalossa ja rivitalossa. Valitsisin ihan ehdottomasti kerrostalon rivitalon sijaan. Rivitalossa asuminen oli täyttä painajaista!
Rivitalossa ei ole mitään omaa rauhaa. Se pihaläntti on aivan turha, kun naapurit kyttäävät vieressä mitä siellä teet. Kuulevat myös kaikki keskustelut. Ja se ällöttävä yhteisöllisyys!🤢
Rivitaloelossa yhdistyy kaikki kerrostalon ja omakotitalon huonot puolet. Ihan hirveä asumismuoto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö todellakaan ymmärrä rivarin ja kerrostalon eroa tässä? 😂😂😂😂😂
Pahimmat kyylät löytyvät rivitaloista. Voin sanoa tämän 30 vuoden rivarissa asumisen pohjalta. Nyt asun kerrostalossa, ja täällä saa vihdoinkin olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Rivitalossa ei ole mitään omaa rauhaa. Se pihaläntti on aivan turha, kun naapurit kyttäävät vieressä mitä siellä teet. Kuulevat myös kaikki keskustelut. Ja se ällöttävä yhteisöllisyys!🤢
Kerrostalossahan on ihan sama. Parvekkeet on päällekkäin ja vierekkäin ja jos puhut sisällä ja ikkuna on auki, on naapurin ikkuna vieressä.
Kerrostalo, ylin kerros. Järvimaisemat, parveke.