Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11190)
🎸katson ulos pimeään
Kaipaan sinun luokses
Tunnen että levoton
On sydämeni vuoksesi😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huoleta varjoutuminen. Huolettaa se että kun sulkee yhden oven takanaan ja kun joskus tulee takaisin. Niin ei ole enää ketään jäljellä.
Älä mene takaisin. Siinä se ongelma.
Niin. Se on vähän raskasta. Aavistaen kuitenkin mitä käy ja mitä jättää taakseen.
Älä siis lähde.
Lähtö on lähellä. Se on väistämätöntä ja me emme ehkä enää tapaa.
Joku saa viestin jouluna. Joku kesällä. Joku on mut suututtanut ja ei tipu sitten viestiä. Ettäs tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Sinua.
Aina.
Terveisiä Tampereelle!
Keneltä?
Yhdeltä tyypiltä toiselle tyypille :) Voi olla vaikka minulta sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Joku saa viestin jouluna. Joku kesällä. Joku on mut suututtanut ja ei tipu sitten viestiä. Ettäs tiedätte.
Eipä juurikaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän tuntee olevansa vain varjo ilman rakkautta. Huolimatta kaikesta menestyksestä ja kehityksestä.
Sellaisia me ihmiset olemme, tarvitsemme toisiamme. Eikö sinulla sitten ole rakkautta?
On ollut rakkauksia. Mutta se syvin saa tuntemaan ikuista kaipuuta ja se pitkäkestoisin rikkoi. Rakastan edelleen kaikkia, joita olen oppinut rakastamaan. Mutta sydän haluaa myös tulla rakastetuksi ja nähdyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huoleta varjoutuminen. Huolettaa se että kun sulkee yhden oven takanaan ja kun joskus tulee takaisin. Niin ei ole enää ketään jäljellä.
Vähän noin on tapahtunut minulle. Jos hän tulee joskus vielä takaisin, löytää hän täältä ihmisen kuoren ja haamun. Ei sitä joka joskus olin ja johon hän ehkä tykästyi enkä edes se jonka hän jätti valinnoillaan silloin taakseen. Vastassa on hymytön olento, jolla on kuollut kala rinnassa. Enkä tule koskaan enää olemaan se joka ei ole ollut hymytön ja sydän henkeään vailla. Vuosien eroosion syömä.
Kannattaa mennä pois sitten.
Eikä! Hän ei varmasti tiedä, miten voit ja mitä sinulle tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
🎸katson ulos pimeään
Kaipaan sinun luokses
Tunnen että levoton
On sydämeni vuoksesi😙
💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä juurikaan kiinnosta.
Niin. Se on hyvin henkilökohtainen kokemus tuntea kaipuuta ja haikeutta jonkun kokonaisvaltaisen muutoksen edessä. Sen jakaa lähes poikkeuksetta yksin. Siitä aiheesta on tehty hienoja maalauksia. Kysy tekoälyltä vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene takaisin. Siinä se ongelma.
Niin. Se on vähän raskasta. Aavistaen kuitenkin mitä käy ja mitä jättää taakseen.
Älä siis lähde.
Lähtö on lähellä. Se on väistämätöntä ja me emme ehkä enää tapaa.
Miksi se on väistämätöntä? Sinäkö haluat lähteä hänen luotaan?
Minua ei kiinnosta. Voin olla halutessani kaunis ja joskus en vaivaudu. Silti minä olen minä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta. Voin olla halutessani kaunis ja joskus en vaivaudu. Silti minä olen minä.
En tiedä mikä sinua kiinnosta mutta sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän tuntee olevansa vain varjo ilman rakkautta. Huolimatta kaikesta menestyksestä ja kehityksestä.
On hänellä rakkauttakin. Jopa sitä aidointa.
Ei sillä ole väliä, jos hän rakastaa sinua eikä sitä toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin Sinua ihan mielettömästi.
Laita joku tunniste.
Miehelle on.
Kerro se hälle.
Linnut laulavat `näkemiin``tulee ikävä.Tulisit ja lohduttaisit.Ottaisit kainaloon ja jakaisit ikäväni.Olet paras ystäväni.
Kauniita unikuvia 😊😁
Sido mut sänkyyn, komeroon, patteriin, aivan sama kunhan saan olla hetken sun.
Kannattaa mennä pois sitten.