Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11292)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä on ajankohtaista sinulle juuri nyt? Mikä kiinnostaa erityisesti?
Aina kiinnostaa omasta hyvinvoinnista huolehtiminen. Jos nuo perusasiat ei ole kunnossa niin ei ole esim parisuhteessa mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
En ollut sulle lopulta mitään enkä mitään.
Et tiedä, jos et kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kerro mitä kaikkea kivaa olet tehnyt tänään ja kerro jos sinulla on ihania tulevaisuuden suunnitelmia.
Sulle vai?
Gallup, kaikille yhteisesti ja saa kertoa ihan vapaasti. Välillä ketjussa on tehty galluppeja johon kaikki saavat osallistua siis vastaamaan.
Ei liity ketjun aiheeseen mitenkään nuo tällä sivulla olevat
Ei sen väliä, kohta kuitenkin itse vastailee niihin, että onpas kiva ja virkistävä kalluppi, minä nyt pesin römpsäni ja löysin maksalaatikkua alelaarista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovu asioista, jotka vahingoittaa sua.
Miksi asia kuuluu sinulle? Eikös ne ole toisten asioita joihin et änge sotkemaan. Vaan pitikö sinun tehdä. Tietenkin piti. Ilman parempaa tietoa, ilman mitään. Työnsin nenäsi perseeseen.
Itsesi takia, luovu niistä.
Sä et edes tiedä millon mä täällä olen. Sä luulet niin ja meuhkaat kun en ole paikalla. Sä et edes tunne mua sen vertaa. Sitten huutelet tuota täällä kuitenkin.
Miltä se tuntuu? Pitäisikö sanoa sulle samat?
Nenä pois perseestä.
Viittasin ihan muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Aina kiinnostaa omasta hyvinvoinnista huolehtiminen. Jos nuo perusasiat ei ole kunnossa niin ei ole esim parisuhteessa mitään annettavaa.
Totta: perse kannattaa pitää kiinteänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin Sinua ihan mielettömästi.
Laita joku tunniste.
Miehelle on.
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Sinua.
Aina.
Terveisiä Tampereelle!
Keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan tyhmä, kun luulin olevan molemminpuolista.
Ei minulta. En koskaan sanoisi itseäni tyhmäksi.
Moni muu varmaan sanoo.
Rakastuin ja minut rikottiin todella pahasti ja sairastuin tautiin josta ei pysty paranemaan. Nyt kukaan ei enää ikinä halua minua koska olen niin rikkinäinen. Olisihan se ollut ikävää jos joku olisi joskus minua rakastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asia kuuluu sinulle? Eikös ne ole toisten asioita joihin et änge sotkemaan. Vaan pitikö sinun tehdä. Tietenkin piti. Ilman parempaa tietoa, ilman mitään. Työnsin nenäsi perseeseen.
Itsesi takia, luovu niistä.
Sä et edes tiedä millon mä täällä olen. Sä luulet niin ja meuhkaat kun en ole paikalla. Sä et edes tunne mua sen vertaa. Sitten huutelet tuota täällä kuitenkin.
Miltä se tuntuu? Pitäisikö sanoa sulle samat?
Nenä pois perseestä.
Nenä kaivatun perseeseen.
Entä jos hän tuntee olevansa vain varjo ilman rakkautta. Huolimatta kaikesta menestyksestä ja kehityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Klassikko jossa on sanoma.
Pahinta varmaan on se, että mitä käy kun mä lähden täältä. Ei syytä huoleen. Se päivä ei oo vielä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Totta: perse kannattaa pitää kiinteänä.
Persesilmä ei hymyile
Mitä käy kun mä lähden täältä?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän tuntee olevansa vain varjo ilman rakkautta. Huolimatta kaikesta menestyksestä ja kehityksestä.
On hänellä rakkauttakin. Jopa sitä aidointa.
Vierailija kirjoitti:
Moro. Miten menee?
Ok, mutta päivän aikana tuli muutama pieni keskeytys, kun ajatukset harhaili kaivattuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sinusta ovat?
Minä.
Sinua.
Aina.
Terveisiä Tampereelle!