Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän tuntee olevansa vain varjo ilman rakkautta. Huolimatta kaikesta menestyksestä ja kehityksestä.
On hänellä rakkauttakin. Jopa sitä aidointa.
Ei sillä ole väliä, jos hän rakastaa sinua eikä sitä toista.
Ei edes minun mielikuvitus riitä siihen että uskoisin todeksi. Silmät ei valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Sido mut sänkyyn, komeroon, patteriin, aivan sama kunhan saan olla hetken sun.
Kuka ot?
Mun paras hetki on kohta, kun pääsen nukkumaan ja haaveilemaan 💚 hyvää yötä 😊
Olisiko huominen hyvä päivä treffailulle? Kesäinen keli hellisi kaipuusta eläneen kaksikon yhdeksi sulautuvaa kehoa ja sielua. Tunteiden täyttymystä hehkuva syys tunnelmallisella kotiintulon tunnulla, uhasta muovatulla mahdollisuudella. Avaimet onneen on olemassa - miksi emme kokeilisi myös käyttää niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän tuntee olevansa vain varjo ilman rakkautta. Huolimatta kaikesta menestyksestä ja kehityksestä.
Ei edes minun mielikuvitus riitä siihen että uskoisin todeksi. Silmät ei valehtele.
Sä et kato tarpeeksi tarkkaan.
En olisi halunnut elää tätä päivää. Olisin halunnut hypätä tämän päivän yli, jos olisin tiennyt, mitä se tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et kato tarpeeksi tarkkaan.
No ei sitä viiti tuijottaakaan kun kahdella ihmisellä kitarisat vaihtaa paikkaa.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
En ole enää ajatellut sinua juurikaan. Tänään otin tietoisen riskin ja stalkkasin sua ig:ssä. Olet vain kaunistunut niiltä ajoilta kun nähtiin vielä. Toivottavasti elät melko onnellista ja hyvää elämää nykyisin! Sydänsydän, ww
Vierailija kirjoitti:
Olisiko huominen hyvä päivä treffailulle? Kesäinen keli hellisi kaipuusta eläneen kaksikon yhdeksi sulautuvaa kehoa ja sielua. Tunteiden täyttymystä hehkuva syys tunnelmallisella kotiintulon tunnulla, uhasta muovatulla mahdollisuudella. Avaimet onneen on olemassa - miksi emme kokeilisi myös käyttää niitä?
Olisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää ajatellut sinua juurikaan. Tänään otin tietoisen riskin ja stalkkasin sua ig:ssä. Olet vain kaunistunut niiltä ajoilta kun nähtiin vielä. Toivottavasti elät melko onnellista ja hyvää elämää nykyisin! Sydänsydän, ww
Olet huonoin ja tylsistyttävin hahmo palstalla. Olet toitottanut näitä samoja lineja jo useamman vuoden ajan. Samat tekstit pyörii. Muoto vain muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Maailman vaikein kieli. Ja silti rakastan.
En aio jättää vaimoani, vaikka sinun kanssa on hyvä olla. Mutta en usko, että niin ajatteletkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman vaikein kieli. Ja silti rakastan.
Mistä lähtien saksa muka on ollut maailman vaikein kieli?
Ymmärrän. Itsensä jälleenrakentaminen on tuskainen työ. Yritän itse samaa.