Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10879)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinä sinä sinä sinä, arvaa kuka on mun mielessä?😔
Onko se huono asia
Mitähän tuohon vastaisi?😅
Vierailija kirjoitti:
Saksanpaimenkoiraa ei ikinä mun talouteeni tule!
Miksi ei?
Vitsi kun ärsyttää. Tiiän, että joku seuraa mua, mutta en tiedä kuka. Ja en ole delusional. Tiedän vain. Voisko hän vain nyt reilusti tulla kertomaan kuka on. Uteluttaa, että miksi on seurannut nyt näin kauan ja mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi kun ärsyttää. Tiiän, että joku seuraa mua, mutta en tiedä kuka. Ja en ole delusional. Tiedän vain. Voisko hän vain nyt reilusti tulla kertomaan kuka on. Uteluttaa, että miksi on seurannut nyt näin kauan ja mitä haluaa.
Täällä vai oikeassa elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikki on hyvin helppoa, kun mennään vain naimisiin. Loppuu kaikki viestintäongelmat.
Kaikki muutkin. Silloin ollaan yhtä.
Mennään kaikki naimisiin täällä ja levittäydytään oikeassa elämässä. Vallataan maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vai oikeassa elämässä?
Oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vain Sinä 💕
💕😘
Elämäni tilanne nyt on mikä on. Ihan hyväei tahdo sitä aikaa riittää vakavaan seurusteluun. Ehkä ollaan kuitenkin liian erilaisia? Enkä tahdo turhia lupauksia antaa, mitä ei voi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Näin komean miehen
Näkisinpä mäkin!
Vierailija kirjoitti:
Näin komean miehen
Mä oon nähnyt monia.
Hyvää alkanutta viikkoa sinulle. Olet aivan mahtava tyyppi. Niin paljon parempi kuin tiedätkään. Kaikkea hyvää toivon elämääsi. Kaipaan sinua.
En haluaisi koiraa laisinkaan. Yhden tietyn miehen rapsuteltavaksi kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikki on hyvin helppoa, kun mennään vain naimisiin. Loppuu kaikki viestintäongelmat.
Kaikki muutkin. Silloin ollaan yhtä.
Enteilijä kun olet, milloin tämä tapahtuu?
Olisitko oikeasti valmis paradigman muutokseen?
Tosiaan kaipaan sitä fiksua saksanpaimenkoiran omistavavaa miestä 🥰
Onko se huono asia