Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10812)
Vierailija kirjoitti:
Miltäs se tuntuu tunnistaa mun kirjoittelu muualla😌🙂
En minä oikeasti tunnista ketään. Aavistuksia on monestakin tyypistä, mutta ne voivat olla täysin vääriä. Irl ei ole ollut mitään merkkejä kenenkään kiinnostuksesta.
Tuut joka kerta mieleen kun kuulen Viivi - Lauseet on vaan lauseita -kappaleen.
Katilla taas saalistusretkimenossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vanha minä vainaa.
Eli muutos on jo tapahtunut?
Pikkuhiljaa parempaan päin. Paljon hyvää saanut aikaan tänä vuonna ja monta huonoa ihmissuhdetta katkaissut. Mukaan lukien kaivattu.
Kaivatulle rakkaita terkkuja! Taas täällä, sinun perässäsi, missä muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä kyllä voi tunnistaa ilman tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä oikeasti tunnista ketään. Aavistuksia on monestakin tyypistä, mutta ne voivat olla täysin vääriä. Irl ei ole ollut mitään merkkejä kenenkään kiinnostuksesta.
Noh, viikolla 35 (toissa viikko) vauva.fi sivustolla on ollut 360 000 kävijää, sikäli ei tietty kannata liikoja alkaa tunnistelemaan.🙂😀
Vierailija kirjoitti:
Olisitko minulle se mies joka pitää kaiken pystyssä?
En. Kaatuisimme yhdessä.
Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Turhauttavalta. Kirjoittaisit suoraan minulle.
Sivusta.
Joskus tuntuu, että tunteiden tulva vie mennessään
Dildo pepussa sinusta haaveillen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, viikolla 35 (toissa viikko) vauva.fi sivustolla on ollut 360 000 kävijää, sikäli ei tietty kannata liikoja alkaa tunnistelemaan.🙂😀
Huh! No luulisi, että tässä ketjussa olisi paljon enemmän tai tiheämpään kommentteja ja peukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh! No luulisi, että tässä ketjussa olisi paljon enemmän tai tiheämpään kommentteja ja peukkuja.
Ei ne kaikki tätä ketjua lue ja vaikka lukisi ei peukuttelisi vältsisti. Muistan itekin etten vuosiin koskaan edes avannut ketjua vaikka se roikku siinä suosituimmat kohdassa aina. Sillon kävin tosin muutenkin vaan harvakseltaan joskus tällä sivustolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaikki tätä ketjua lue ja vaikka lukisi ei peukuttelisi vältsisti. Muistan itekin etten vuosiin koskaan edes avannut ketjua vaikka se roikku siinä suosituimmat kohdassa aina. Sillon kävin
Tiedän, otin sen huomioon
Onko täällä M (m) joka haaveilee J:stä (n).
Kaksi nojatuolia. Sun ujot katseet ja poskien punoitus tänään. Onkohan mahdollista, että ollaan molemmat semi-kiinnostuneita? <3
M(n), sua rakastan ja ikävöin ikuisesti. Ihanaa viikon alkua ja muista myös levähtää ku oot niin super ahkera. 💕😘
Vierailija kirjoitti:
Dildo pepussa sinusta haaveillen
Ohho, ihan kuin minulta!
Eli muutos on jo tapahtunut?