Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11054)
Vierailija kirjoitti:
sinä sinä sinä sinä, arvaa kuka on mun mielessä?😔
Aviomiehesi?
Vierailija kirjoitti:
Elämäni tilanne nyt on mikä on. Ihan hyväei tahdo sitä aikaa riittää vakavaan seurusteluun. Ehkä ollaan kuitenkin liian erilaisia? Enkä tahdo turhia lupauksia antaa, mitä ei voi pitää.
Lupaukset täytyy pitää, joten parempi ettei lupauksia anneta jos on vaara niiden rikkoutumiseen. Olemme erilaisia. Sinä sanoit sen ensin ja itte huomasin sen vasta kuukausien jälkeen. En ollut sinulle tärkeä, mutta sinä olit minulle.
Sivusta n.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko oikeasti valmis paradigman muutokseen?
Juu muutos on aina hyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni tilanne nyt on mikä on. Ihan hyväei tahdo sitä aikaa riittää vakavaan seurusteluun. Ehkä ollaan kuitenkin liian erilaisia? Enkä tahdo turhia lupauksia antaa, mitä ei voi pitää.
Lupaukset täytyy pitää, joten parempi ettei lupauksia anneta jos on vaara niiden rikkoutumiseen. Olemme erilaisia. Sinä sanoit sen ensin ja itte huomasin sen vasta kuukausien jälkeen. En ollut sinulle tärkeä, mutta sinä olit minulle.
Sivusta n.
Miten näytit tärkeyden omalle kaivatullesi? Piditkö lupauksesi ja olitko niiden kanssa määrätietoinen vai laskelmoiva?
M? Oletko täällä ja kuinka kauan ajattelit seurata? Tai J? Tai C?
Katso taivaalle! Toivottavasti se lämmittää sua tänään 🌼🧡
Vierailija kirjoitti:
M? Oletko täällä ja kuinka kauan ajattelit seurata? Tai J? Tai C?
Ups sanoinko liikaa? Paljasta itsesi niin lopetan tekemästä paljastuksia minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta n.
Miten näytit tärkeyden omalle kaivatullesi? Piditkö lupauksesi ja olitko niiden kanssa määrätietoinen vai laskelmoiva?
Kerroin sen hänelle. En kerro turhaan tykkäänkö toisesta vaiko en. En luvannut mitään. Ei ollut halua, koska aavistin etten ole hänelle tärkeä ihminen. Se osoittautui oikeaksi aavistukseksi. Sanoi että tietäisin jos olisin.
Vierailija kirjoitti:
sinä sinä sinä sinä, arvaa kuka on mun mielessä?😔
No kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksanpaimenkoiraa ei ikinä mun talouteeni tule!
Miksi ei?
En pidä siitä rodusta
Vierailija kirjoitti:
Sateinen ja harmaa pilvimassa ei pahemmin nostata mieltä. Onneksi on sentään lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateinen ja harmaa pilvimassa ei pahemmin nostata mieltä. Onneksi on sentään lämmintä.
Ai. Täälläpäin on aurinkoista.
Vierailija kirjoitti:
Open rakkaalle tiukka halaus.
Oliko opella tänään kaksi eri harmaata paitaa päällään ja rakkaalla samoin yksi harmaapohjainen?
Miltäs se tuntuu tunnistaa mun kirjoittelu muualla😌🙂
Vierailija kirjoitti:
Aivan järjetön kaipuu sinuun, vaikka vasta eilen oltiin yhteyksissä.
Laita mulle jotain viestiä sitten. Oot ennenkin laittanut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Täälläpäin on aurinkoista.
Yeppp, rannalle opiskelemaan 8-)
Hyvät muutokset tervetuloa koska just nyt ei tunnu hyvältä