Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytäisinpää naisen, joka haluaisi läheisyyttä, hellyytyä, kosketuksia ja pussailua yhtä paljon kuin minä

Vierailija
11.09.2025 |

Viimeiset kolme vuotta pitkässä parisuhteessa ennen eroa, olivat melko platonista saman katon alla asumista. Nyt kun erosta on 1,5 vuotta, niin olisin jo valmis uuteen vakavaan parisuhteeseen. Viisikymppinen naiset vaan tuntuvat hakevan lähinnä jotain tapailukumppania.

Viimeisin halusi tehdä yhdessä enemmän ja vähemmän kosketusta ja pussailua. Vähän vaan vaikeuttaa jatkuvasti mukana kulkeva alakouluikäinen. Joo, tiedetään. Älä sekaannu ainakaan yksinhuoltajiin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin, että minua naitaisiin rajusti, olenkohan liian nuori sinulle?

N.20

Vierailija
2/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.20

Olet. Etsin naista, jonka ikä alkaa 4:lla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluaisin noita asioita, ja mieluiten siis ihan vakavassa parisuhteessa. Ikäkin alkaa nelosella ja lapsia ei ole. Mutta asut tietenkin jossain Etelä-Suomessa..

Vierailija
4/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.20

Melkein kuusikymppiselle hyvinsäilyneelle kelpaisi, olisi hienoa antaa sulle isot orgasmit nuollen ja naiden, et kadu.

Vierailija
5/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluaisin noita asioita, ja mieluiten siis ihan vakavassa parisuhteessa. Ikäkin alkaa nelosella ja lapsia ei ole. Mutta asut tietenkin jossain Etelä-Suomessa..

Joo, niin asun. Kehä 3:n sisäpuolella.

Vierailija
6/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyydestä sekä seksistä pitäviä yli 40v naisia kyllä löytyy, toivon että sinäkin löydät pian sen oman ihanan naisen, jonka kainaloon käpertyä.

Vierailija
7/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi hellyydenkipeä ilmottautuu! Miehet tuntuvat haluavan/hakevan pelkkää panoa.. N45 

Vierailija
8/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin asun. Kehä 3:n sisäpuolella.

No, niinpä tietenkin. Mutta luultavasti löydät kyllä etsimäsi, sillä siellä päin Suomeahan väestöä riittää, myös mukavia sinkkunaisia varmaan.

Vierailija
9/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat on miehellä vaatimukset.Minä tarvitsen vain naisen joka antaa aina kun haluttaa

Vierailija
10/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tuollaisesta läheisyydestä. Kosketuksia, pusuttelua, lähekkäinoloa. Sellaista joka ei edes enimmäkseen johda seksiin. Sillekin toki oma aikansa mutta tuollainen rento ja ihana yhdessäolo on ihan parasta.

N 49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän