Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (9796)
Naiselle joka lopetti viesteihini vastaamisen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja harmi ettet tykännyt minusta kuten minä sinusta.
Vastaisin "kyllä sillä tavalla"
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies💛
Onhan heitä, mutta missä?
Vierailija kirjoitti:
Naiselle joka lopetti viesteihini vastaamisen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja harmi ettet tykännyt minusta kuten minä sinusta.
Sulla on se blondi
Pääsispä elään viime syksyn uudelleen :)
Vierailija kirjoitti:
Haluan kokeilla patjaasi.
Tykkäisit. Se on ihan uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on se blondi
Ei, blondi lopetti vastaamisen.
Lantioittemme primitiivinen tanssi, hikiset kaareutuvat kehot, kaikkialla tunnusteleva ja hyväileviä käsiä, nipistyksen ja kutituksen rajoilla häilyviä kiihkeitä imusuudelmia kautta kehojen, voihkeita ja huokauksia, mustekalan lonkeroiden vimmalla toiseen kietoutuvia raajoja, ilon nautinnon ja pienen epäuskon sekoitusta hehkuttavia pölhöilmeitä kasvoilla, sanoja roikkumassa ilmassa, joita ei ole tarvetta edes lausua, säkeniä sielussa, katseen kautta suora pääsy salatuille leveleille. Raukeus, lepo ja kotiin tulemisen tunne. Tyyny hukassa. Lämmin iho. Tyytyväisyys, jopa onnellisuus. Kunnes ei voisi enää vastustaa uutta kisailua.
Vierailija kirjoitti:
Lantioittemme primitiivinen tanssi, hikiset kaareutuvat kehot, kaikkialla tunnusteleva ja hyväileviä käsiä, nipistyksen ja kutituksen rajoilla häilyviä kiihkeitä imusuudelmia kautta kehojen, voihkeita ja huokauksia, mustekalan lonkeroiden vimmalla toiseen kietoutuvia raajoja, ilon nautinnon ja pienen epäuskon sekoitusta hehkuttavia pölhöilmeitä kasvoilla, sanoja roikkumassa ilmassa, joita ei ole tarvetta edes lausua, säkeniä sielussa, katseen kautta suora pääsy salatuille leveleille. Raukeus, lepo ja kotiin tulemisen tunne. Tyyny hukassa. Lämmin iho. Tyytyväisyys, jopa onnellisuus. Kunnes ei voisi enää vastustaa uutta kisailua.
Ihana🥰 Kenelle menee?
Mitäs oot kaivattuin tehnyt tänään?
Vierailija kirjoitti:
Hetki ennen tuota hellyyden patojen auetessa...
Oikeesti vähän huono olo kun viikon ollu vatsavaivoja. Se on oikeasti mun hoikkuuden salaisuus, herkkä vatsa niin ei vaan voi syödä kaikkea mitä huvittais. Hah. (Halusitte tänkin kuulla.)
Miksi muu eskapismi on usein paheksuttua mutta ei vaikka kirjailijoiden kohdalla, sehän se vasta onkin todellisuuspakoa.
Sain elämässä huonot kortit ja tulen aina olemaan yksin. Ei kukaan halua tapailla ahdistunutta skitsofreenikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muu eskapismi on usein paheksuttua mutta ei vaikka kirjailijoiden kohdalla, sehän se vasta onkin todellisuuspakoa.
Mä luin varhaisteininä helposti vähintään yhden romaanin päivässä, kun kaipasin jotain muuta kuin sitä lame ass-elämää ympärilläni. Lähistön ikätoveritkin olivat todella lame ass-porukkaa, semmosta perustylsää keskiluokkaa. Kirjallisuuden ja oman mielikuvituksen kautta pääsi pakoilemaan. Parhaat tsäänssit oli aina kun lähdettiin (ulkomaille) johonkin reissuun ja toivoin, että minulle tapahtuisi jotain jännnää, mutta ei koskaan tapahtunut. Olivat lähinnä sellaisia nyhvätytön perhelomia, mikä oli varmasti ihan hyvä juttu kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sain elämässä huonot kortit ja tulen aina olemaan yksin. Ei kukaan halua tapailla ahdistunutta skitsofreenikkoa.
Mulla on suvussa sekä ahdistuneita että skitsofreenikkoja joten ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ketään saa väkisin tykkään itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs oot kaivattuin tehnyt tänään?
Juonut aamuteen, pitkän kaavan mukaan. Käynyt joitain kertoja eriössä. Kohta kävelylle, ehkä koillista kohti.
Niin paljon epävarmuutta edelleen ajatuksistasi. Epäluottamustakin, vieläkin. Kyllähän mä tiedän, että sä välität ja oon merkityksellinen ihminen sun elämässä. Mutta olisko vastaus edelleen 'mutta ei sillä tavalla'.