Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (9803)
Vierailija kirjoitti:
Missähän tavataan ekan kerran?
Miehen kämppä
The National - Bloodbuzz Ohio
Kaipaan sua, S-nainen. Se oli rakkautta, eikö? Kun lopulta käytiin leffassa, en voinut tehdä mitään, sillä silloin myös minä olin varattu. Muutenkin hetkemme oli ollut jo vuosia aiemmin. Yksi suudelma silloin alkutaipaleella olisi voinut muuttaa kaiken, mutta emme uskaltaneet.
Et tainnu olla sinä, ku sujahdit ohi takaanta päin. Onneks oli ne kaks siinä, ni en lähteny juoksemaan perään 😉
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan jotakin osaa sinusta. En lopulta tiedä, mikä välillämme oli totta ja mikä mielikuvituksen tulosta. Menneisyyden haavat sekoittuvat fantasioihin ja lopputulos on sumeaa usvaa. Hukutinko itseni sinuun vai olinko enemmän totta kuin koskaan aiemmin. Yhteys välillämme ei ole päättynyt. Tiedämme sen molemmat. Jotain on vielä kesken.
Niin on. Kaipaan.
Voitaisko aloittaa luomalla puheyhteys puhelimessa? Kuulustellaan vaikka näistä asioista mitä luulemme toistemme tänne kirjoittaneen kun puheenaiheet saattavat puuttua pitkän erilläolon vuoksi. Sulla on puhelinnumeroni - rohkene soittaa. Minähän olen ilmoitellut itsestäni sen verran paljon että jos epäilet minun täällä olevan niin voit ehkä nimetä seksihäirinnäksi vaikka joku kirjoitti jo että nainen ei voi seksihäiritä miestä. Mitä mieltä siitä olet? Kanssani olit totta. Ehkä sen jälkeen olet päätynyt johonkin usvatilaan kuten minäkin.
Niin kauan kun näen sua missään muodossa en voi mennä eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tiedät nyt, että oon tosissani.
Mä en edelleenkään oikein tiedä mitä sä aattelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tiedät nyt, että oon tosissani.
Mä en edelleenkään oikein tiedä mitä sä aattelet.
Haluan sut ja sua. /sivu
Pienistä kohtaamisista kaikki lähti etenemään.
Milloin nähdään muru? Kamala ikävä :(
Vierailija kirjoitti:
Missähän tavataan ekan kerran?
En tiedä, mutta jos se tulee yllättäen, siihen liittyy sekoitus helpotusta, hämmennystä ja ehkä myös noloutta siitä, etten voinut valmistautua. Sivusta😚
Vierailija kirjoitti:
Milloin nähdään muru? Kamala ikävä :(
Mun puolesta milloin vain. Miten sun?
Terveisiä kauniille naiselle naapuriin. 😘
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No minä haluan tulevaisuudessa eteenpäin hänen kanssaan!
luet kai rivien välistä, mulla on ikävä sua
kuuntelen sun musiikkeja 🐌
Vierailija kirjoitti:
Ja haluat nähtävästi mennä eteenpäin, johonkin sellaiseen suuntaan, jossa minä en ole.
Ei jäänyt mitään kesken. Loppui vaan.