Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (9795)
Oliko sulla synttäripäivä just vähän ennen kun tavattiin
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, aika montakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, aika montakin.
Yleensä synttäripäiviä on vaan yksi, mutta toki😀 haluisin vaan kattoo ton human design jutun häneltä😌
Kaipausta on välillä hankala ilmaista, kun paras ilmaisukeino olisi läsnäolo. Kaipaan sinua yhdessä elämään. Olisi aika ihmeellistä, jos hääräilisit samassa huushollissa. Saisi katsella sinua luvan kanssa.
Kaivattuani kaipailen taas sydän leiskuen ja pää pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuitti bro 😎😘
Minäkin olen pe, sitä et tiennyt.
Ei katkeruutta, vaan älykkään miehen typeryyttä ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä ihmistä, joka et koskaan ollutkaan. Olit pelkkä valheiden vyyhti.
Mitä tarkoitat? Kaipaat ihmistä joka en ollutkaan koskaan. En ymmärrä. Teitkö minusta jonkun mielikuvitusolennon. En ole valheiden vyyhti vaan ihan rehellinen ja avoin olen kaikessa ollut ja muistan kaiken. Muistatko kun kaverisi sanoi minusta että olen 'pieni suuri + nimeni'. Mikä käsitys sinulla on minusta vai oletko keksinyt jotain tarinoita. Tavataan ja tutustutaan uudestaan ja katsotaan mitä olemme kumpikin. Minulla ei loppujen lopuksi ole sinusta juuri minkäänlaista käsitystä kuin se mikä perustuu tekoihin mikä on ollut aika sekavaa ja jokunen juttu jotka olet sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä ihmistä, joka et koskaan ollutkaan. Olit pelkkä valheiden vyyhti.
Mitä tarkoitat? Kaipaat ihmistä joka en ollutkaan koskaan. En ymmärrä. Teitkö minusta jonkun mielikuvitusolennon. En ole valheiden vyyhti vaan ihan rehellinen ja avoin olen kaikessa ollut ja muistan kaiken. Muistatko kun kaverisi sanoi minusta että olen 'pieni suuri + nimeni'. Mikä käsitys sinulla on minusta vai oletko keksinyt jotain tarinoita. Tavataan ja tutustutaan uudestaan ja katsotaan mitä olemme kumpikin. Minulla ei loppujen lopuksi ole sinusta juuri minkäänlaista käsitystä kuin se mikä perustuu tekoihin mikä on ollut aika sekavaa ja jokunen juttu jotka olet sanonut.
En muista edes että olisimme koskaan keskustelleet toistemme kanssa 'mitään järkevää' ja pidempää. Hirveää sähläystä kaikki - johtuikohan alkosta vai mistä?
Muuttuuko kaikki paremmaksi vai entistä hirveämmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä meitä vaivaa? Puoli vuosikymmentä sama homma. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Onko Pandan suklaalevyissä liikaa sokeria makuunne?
On. Lidliin 85% tumma suklaa on parasta.
Ja terveellistä.
Herttinen Maria Guzenina on melkein 60v, siinä vasta kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuuko kaikki paremmaksi vai entistä hirveämmäksi?
Onnellisuutta ja rakkautta toivon ja rukoilen. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mennyt hiukan kauemmin?
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta on välillä hankala ilmaista, kun paras ilmaisukeino olisi läsnäolo. Kaipaan sinua yhdessä elämään. Olisi aika ihmeellistä, jos hääräilisit samassa huushollissa. Saisi katsella sinua luvan kanssa.
Voi kun saisin elöä yhdessä kaivattuni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mennyt hiukan kauemmin?
Kyllä. 😊
K<3