Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (9839)
Vierailija kirjoitti:
Odotin jotain yhtä selvää merkkiä molemminpuolisuudesta, mutta vissiin vain farmasit huomiota. Onneks sua on helppo vältellä siihen asti, että saan jotain muuta ajateltavaa.
Sulla olikin sellaiset kuviot alkaneet ettei tehnyt mieli merkkejä paljastaa.
Mietin sopisitko sä tänne mun kanssa. Kulkisitko sä hiljaa mukana, kenen kanssa sä bondaisit. Tekisitkö sä sen mun vuokseni. Mitä sä haluaisit järkätä. Kenen maailmaa sä keikauttaisit. Missä kohtaa sä oikaisisit anarkistisesti. Miten rikki sä olisit kaikista ihmisistä ja miten tiukasti sä halisit mua iltaisin.
tekisitkö sä sen mun vuokseni
tekisitkö
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sinua s, parempi jos pysyt minusta kaukana, mutta tiedoksi että ahneella on paskainen loppu
Greedylle true
Kiitos sulle nuori mies, kun katselit bussipysäkiltä perääni kiinnostuneena. Tuli hyvä mieli. Olen ollut vähän allapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia, Untuvapilveni. Katsoa saa, koskea ei koskaan.
Koske, ole kiltti.
Låt mej komma till dej. Kaukaa voi vain sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä saisin taikavoimat, mä poistaisin kaikki sähköpotkulaudat tältä planeetalta. Loitsullani taikoisin ne pieniksi atoimeiksi.
Toiseksi, kaikki ihmiset asuisivat siellä, mistä he ovat alkujaan geneettisesti kotoisin.
Ekalle peukku, tokalle ei. En halua muuttaa Ruotsiin.
Niin, hänenkin pitäisi asua Siperiassa, koska sieltä ovat suolaiset kotoisin.
Sivu
Hiippailisit takaa päin, ujuttaisit kädet paidan alle ja veisit kädet tisseille..
Vierailija kirjoitti:
timo 🤍
soini 🤍
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mun, olisit mun fat cat.
Mau
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sinua s, parempi jos pysyt minusta kaukana, mutta tiedoksi että ahneella on paskainen loppu
Ei ainakaan minulta. M(n) kaipaa S(n). <3
Hyvää tiistaina sinne veden äärelle.
Vierailija kirjoitti:
Onneks en ole ahne s
Vierailija kirjoitti:
Saimaalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saimaalle?
Sinnekin, nämä meni merelle.
Suloinen Ansku. Mitähän sinulle kuuluu.
Se päivä tulee vielä, näin tiedetään molemmat.