Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10738)
Se kun on se Hyvää yötä tilanne ja sit sä kumminkin odotat sitä vastausta ja ja, nyt on kumminkin jo syksy ja illan hämärtyminen kirkastaa kaipuuni kohti sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle kunnon tunniste, jonka vain minä tajuan, ja saat vastineeksi viestin irl.
Tänään futiskaukaloilla huomioliiveissä. 😍
Sivusta kommentoin, että tämä olis voinut olla minun mielitietyltä.
SIksi siinä on lisäys alempana.
Juhlassa siis heräsi nn tunne? Ei kai sitä tarvi salailla tai kauhistella.
Vierailija kirjoitti:
Prednisolon ei sovi psykoosiherkille, laukaisee latentin mielisairauden. Minulla ollut useita kuureja enkä sekoillut, eli olen parasta A luokkaa.Tiedoksi kaivatulleni.
Minäkin olen syönyt prednisolonia eikä ole tullut psykooseja. Eli olen minäkin parasta A luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ihme, että tavattiin ja tutustuttiin, niin ahdistunut olin silloin. Toisen kerran tapaaminen vasta ihme olikin, hassukaiseni mun.
Salava? K?
Vaahtera Q
Qvintus?
En tiedä miksi sinun kohdalla voisin jopa miettiä työn ulkopuolella tapaamista. Alan hullaantua suhun aivan tosissani. Vaarallista. Ensi viikkoon, ihana <3
En halua keneltäkään sellaiselta viestiä joka ei sellaista halua lähettää. Elämä on ihanan yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle kunnon tunniste, jonka vain minä tajuan, ja saat vastineeksi viestin irl.
Arman Alizad ei ole ainut suomenpersialainen, joka osuu napakymppiin.
Vierailija kirjoitti:
Tulin toivottamaan hyvää yötä kauan kaivatulle 💞 ei muuta
L
Tuun tähän peesiin eli multa melkolailla samat, L.
Minä tulen vielä joku päivä laittamaan hänelle viestin, piti hän siitä tai ei. Se olisi ihan tyylikäs tapa lopettaa tässä ketjussa käyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prednisolon ei sovi psykoosiherkille, laukaisee latentin mielisairauden. Minulla ollut useita kuureja enkä sekoillut, eli olen parasta A luokkaa.Tiedoksi kaivatulleni.
Minäkin olen syönyt prednisolonia eikä ole tullut psykooseja. Eli olen minäkin parasta A luokkaa.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette ole vassareita🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei täsmännyt👍
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen vielä joku päivä laittamaan hänelle viestin, piti hän siitä tai ei. Se olisi ihan tyylikäs tapa lopettaa tässä ketjussa käyminen.
Oispa tää mun kaivatulta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi sinun kohdalla voisin jopa miettiä työn ulkopuolella tapaamista. Alan hullaantua suhun aivan tosissani. Vaarallista. Ensi viikkoon, ihana <3
Olisitko tunnistettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko tunnistettu?
? En. Kaipaan semiuutta tuttavuutta, joka ei taatusti täällä pyöri. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei täsmännyt👍
Pizzat ja muut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette ole vassareita🤗
Olen vasemmistolainen, joka on äänestänyt eduskunnan puhemiestä. Olen myös äänestänyt toisesta oikeistolaisesta puolueesta olevaa (ei kokoomus) heitä en äänestäisi ikinä. Enkä persuja. Halla-Aho oli poikkeus. EU-vaalit. Vai olikohan se vihreiden ehdokas jota äänestin, heitäkin olen äänestänyt.
Nuku hyvin. Kaikkea parasta sulle. 🤍