Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (13119)
Vierailija kirjoitti:
Vastaan ku oot laihtunu 10 kiloa.
Miten sinä kehtaat kiusata toista?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa arvon E:t!
Eiköhän käydä yhdessä kommentit läpi ja julisteta mitkä eivät ole meiltä!
Bonus: Voimme myös julistaa mitkä eivät ole kahden muun ihmisen keskenäisiä mikäli bongaamme.
Eiköhän todisteta, että osaamme tämän match-maker touhun kuten Jane Austinin Emma.
Austen.
Hyvää yötä sanoo hän ja kipittää jo pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus on henkistä väkivaltaa. Se on väärin kilttiä ja ystävällistä ihmistä kohtaan. Eri asia, jos kohtelee väärin ja huonosti, silloin se on ymmärrettävää.
Kukaan ei ole sulle yhteydenpitoa velkaa, jokainen saa valita seuransa tasan itse
Iham vapaasti vaan painuu niin kauas kuin pippuri kasvaa mun seurasta. Ei todellakaan kiinnosta henkisen väkivallan käyttäjät.
Et vaikuta kovin kiltiltä tai ystävälliseltä, taitaa hiljaisuus olla ihan ansaittua siis ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus on henkistä väkivaltaa. Se on väärin kilttiä ja ystävällistä ihmistä kohtaan. Eri asia, jos kohtelee väärin ja huonosti, silloin se on ymmärrettävää.
Kukaan ei ole sulle yhteydenpitoa velkaa, jokainen saa valita seuransa tasan itse
Iham vapaasti vaan painuu niin kauas kuin pippuri kasvaa mun seurasta. Ei todellakaan kiinnosta henkisen väkivallan käyttäjät.
Eli mitä sä täällä uliset niiden perään sitten? Eihän sua kiinnostanu? Eri
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin kitinää tulevista painajaisista. Odottelevat varjoissa omaa vuoroaan.
All days are nights to see till I see thee,
And nights bright days when dreams do show thee me.
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen, äänetön, kaunis hopeaporon pierutuhnu tähän väliin. Pari valumaa.
Tää on kyllä niin ihana suora tunniste, et toivon tosissani et sun ihminen näkee tän :D tää on liian hyvä <3
Vierailija kirjoitti:
Onko parempi olla yksin ja olla oma itsensä vai olla yhdessä jonkun kanssa ja esittää jotain mitä ei ole?
Yksin kaikissa tilanteissa, oma seura paras seura.
Ettei polku kasvaisi umpeen, pidän sitä auki kulkemalla puoliväliin. Sinua ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Onko parempi olla yksin ja olla oma itsensä vai olla yhdessä jonkun kanssa ja esittää jotain mitä ei ole?
Miksi se on esittämistä? Se ei rakas ole esittämistä. Se on ihmissuhde, se on rakkautta. Se olet sinä. Sinä saat rakastaa ja sinua voi rakastaa. Se että sä olet rakastettu, ei ole esittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan ku oot laihtunu 10 kiloa.
Älä suotta vaivaudu. Kyllä tämä riitti.
Oot ansainnut parempaa kuin tuo💛
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa arvon E:t!
Eiköhän käydä yhdessä kommentit läpi ja julisteta mitkä eivät ole meiltä!
Bonus: Voimme myös julistaa mitkä eivät ole kahden muun ihmisen keskenäisiä mikäli bongaamme.
Eiköhän todisteta, että osaamme tämän match-maker touhun kuten Jane Austinin Emma.
Ihania hulluja täällä :D tämän takia täällä käydään. Itse juuri etsin austenia hbolta mutta en löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua koko ajan, mutta en osaa pukea ajatuksiani sanoiksi.
Ei tarvitse sanoittaa sitä. Riittää, kun pyydät mut sun luo. Huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan taas turpaan, kerjään sitä. Vaivaannutan sua mun ilmiselvällä viestinnällä, miten kaipaan sua
Täällä vai irl? Ei kai täällä sanotusta voi vaivaantua.
Somessa
Viiru Vehreäsilmälle pusu ja terkut!
Jos vain tuut mun luo, niin lupaan opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua koko ajan, mutta en osaa pukea ajatuksiani sanoiksi.
Ei tarvitse sanoittaa sitä. Riittää, kun pyydät mut sun luo. Huomenna?
Ei olla kaivatun kans sellaisissa väleissä, että luokse voisin pyytää.
En minä ole ruma, mutta sen verran olen lukenut, että voisin kuvitella tuollaisia ketjuja ehkä kerran-kaks vuodessa. Sinne sitten tulisi ehkä neljä kommenttia, että joo vitttun ruma valas on ja mitkä nuo sen housutkin oli!
Mutta noin yleisesti minusta ei saisi oikein mitään ruodittavaa, koska olen very private person eikä ole myöskään dramaattista suhde-elämää mikä on yleensä se loputon kipinä noille ketjuille.