Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39589)
Vierailija kirjoitti:
Oot ihana <3
Qui myös
Vierailija kirjoitti:
Missä T:ni oot?
Sun sydämessä
Vierailija kirjoitti:
Palautan kunniani.
Mun silmissä et ole sitä koskaan menettänyt. Olen aina arvostanut sinua, vaikka se ei ehkä siltä ole tuntunut. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millonkohan joku tulee taas Kitkemään!
🌿 🦶🏼🦶🏼🌿
Oletko ihastunut puutarhatonttuun?
Se ON puutarhatonttu. Pervo sellainen.
Ai Esko Valtaoja vai? -sivueri, mutta myös pervo ja eräänlainen puutarhatonttu
Esko on iiihana!!!
Niin on. Ja ujo.
Ujot miehet ovat ihania. En tykkää mistään naisten kaatajista.
Joo niinhän se tietysti on, että joko on ujo tai sitten on naisten kaataja!
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntus hyvältä sellanen parin tunnin kaivatun halailu
Nyt ois sopiva hetki.
Vierailija kirjoitti:
Millaiseen asuntoon sitä muuttais kaivatun kanssa, jos jotenkin saisi hänet houkuteltua omaksi. Sitä oon pohtinut taas tänään.
No, millaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että K on vähän kiinnostunut musta. Se ois sitte molemminpuolista joten pidelläänpä hatusta kii..
Olen todellakin. 💙
Kalleeh
Kallen eivät liity kuvioon, sivustasotkija.
-ap
Se nyt varmaan riippuu sen toisenkin haluista. Jos kaivattu esim. vihais työtä, minkä okt vaatis, niin sit se ei ois vaihtoehto. Mä sit taas haluaisin okt:n, jossain suht lähellä palveluja ja jossa ois pieni helposti hoidettava piha. Rivitalokin ois ok, jos ois jonkun verran omaa pihaa. Jos taas hankkisin vaan itselle kämpän, niin varmaan se ois kerrostalokolmio hyvällä sijainnilla palvelujen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Niin moni asia, joita mä en tiedä kaivatusta. En tiedä tykkääkö hellyydestä, mitä tykkää tehdä päivisin ja iltaisin, millainen ruoka on parasta, miten rentoutuu, millä tavalla haluaa tulla huomioiduksi, millaisessa asunnossa haluaisi asua, maalla vai kaupungissa ja millaisen puolison haluaisi. Josko edes jotain palasia saisi hänestä selville. Nyt tykkään sitä, mitä hänestä kuvittelen tietäväni, mutta mitenköhän meidän yhteiselo oikeasti mahtaisi sujua. Jos siis kaivatulla edes olisi siihen haluja. Mulla olis.
Oijoi, kun istuttaisiin alas ja juteltaisiin kaikesta tuosta. Ei voi tietää, miten yhteiselo sujuisi, mutta kun on joustava mieli, asiat sujuvat. Hellyys on parasta, mitä ihmisten välillä olla voi. 😍
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin asua kaupungissa JA maalla.
Minä asun parhaillaan yhdessä paikassa sekä kaupungissa että maaseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Missä T:ni oot?
Tässä. Kerkesitkö kaipaamaan. Just tulin. T. Eilinen Trolli
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla muutakin kuin pehmoinen pilvilinna.
Sinusta kiinni.
Kaivattuni mun, voisitko ehdottaa minulle suoraan jotakin kivaa. Tiedän että haluat
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni mun, voisitko ehdottaa minulle suoraan jotakin kivaa. Tiedän että haluat
No mikset sä itse ehdota sille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntus hyvältä sellanen parin tunnin kaivatun halailu
Nyt ois sopiva hetki.
Joka päivä ois sopiva hetki
Voi kauhia, kun ei kiinnosta yhtään enää.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan, sinä haluat mutta vain sinä voit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin asua kaupungissa JA maalla.
Minä asun parhaillaan yhdessä paikassa sekä kaupungissa että maaseudulla.
Siis yhdessä paikassa vai kahdessa paikassa? Minä tarkoitin, että kahdessa eri paikassa, eli kaupungissa ja sitten myös maalla. Ei mikään noiden sekoitus, selvästi eri paikat ja kunnon kaupunkiasumus ja sitten maalaisasumus kunnolla maalla eikä missään "palveluiden" äärellä. Vtttuun ne ikuiset palstalla mainostetut "palvelut".
Täällä vai wa vai missä?