Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39638)

Vierailija
5901/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruikutusgallupit ei minulta.

en myöskään copypasterunoile

👋

Miksi nämä pitää ilmoittaa? Kiinnostaako ketään?

Jos on sellainen harha, että koko netti on hänen areenansa ja kaikki aina kuvittelee kaikkea hänen kirjoittamakseen ja ylipäätään tietävät kuka hän on, niin kannattaahan se ilmoitella!

"Kaikki aina kuvittelee kaikkea hänen kirjoittamakseen" ? 😲 Eiköhän se ole niin että HÄN ITSE kuvittelee että kaikki luulee kaikkea hänen kirjoittamakseen. 

Niinhän siellä just luki? Että hänellä on sellainen harha. Mikset vaivaud

Luin mut halusin jonkun tarttuvan tuohon. Kokeilin oletteko hereillä 🤣

🤦🏻

Mikset siirry siihen höpötysketjuun, kun et selvästi kirjoittele kaipauksesta?

Vierailija
5902/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen sinulle, koska saat kosketella itseäsi rajattomasti. 

Oma kosketus ei valitettavasti lämmitä. 

Et sitten vissiin osaa koskettaa itseäsi oikein. Kannattaa tutustua omaan vartaloon ja omiin nautintokohtiin ennen seksiä jonkun toisen kanssa. 

Voi myös harjoitella toisen kanssa. Vaatii molemminpuolista luottamusta.

Tietysti, mutta kannattaa se silti itsekseenkin harjoitella, etenkin jos oma kosketus ei yhtään lämmitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5903/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sinänsä. Mua tosin hieman kuumottaa ajatus susta koskettelemassa itseäsi.

Kiinnostaisi enemmän sinun kosketus.

Usein oma kosketus on kyllä kaikkein paras jos totta puhutaan. Sopii laiskalle ihmiselle. Eri

Omassa kosketuksessa ei ole yhteyttä toiseen eikä rakkaan ihmisen lämpöä, jotka molemmat ovat ihan olennaisia asioita seksissä, jolla on muutakin merkitystä kuin himon tyydyttäminen.

Vierailija
5904/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä 💕 Toivon sinulle kaikkea hyvää, rakkautta, onnellisuutta, hyvää elämää. Olet paljon parempi, kuin tiedätkään ja pystyt mihin vaan. Kaipaan sinua.

Tämä tässä näin! Lähetän sanasta sanaan samat sanat omalle kaivatulleni, tosin tietysti ilman pilkkuvirheitä.

eri

Kannattaa kokeilla. Lähetin kerran täältä hyvin osuvan viestin eräälle, jonka kanssa puheyhteys oli poikki. Saatiin puheyhteys takaisin ja asiat puhuttua selviks.

En mä sitä irl aio lähettää, en halua puheyhteyteen hänen kanssaan. Haluan vain, että hän saa viestin asiat.

Nyt kun näin hienosti toivot niin luot

Joo, tässä ketjussa kaiken hyvän toivominen toiselle on tosiaan syntistä, mutta yritä elää asian kanssa.

Vierailija
5905/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katson aina mieluummin romanttisia leffoja kuin kauhuelokuvia. Kauhua en katsoisi koskaan, enkä ole katsonut. Mielikuvitukseni kyllä kykenee muutenkin tuottamaan kaikenlaista kuvastoa, en tarvitse kauhuelokuvia siihen. 

Urheilua voin katsoa joskus, vähän riippuen mitä se on. Mutta eipä yksin tule koskaan katsottua, enkä koskaan koe halua penkkiurheilun pariin. 

Romanttiset elokuvat on tehty tyhmille ihmisille.

Saat aivan vapaasti olla tuota mieltä! Minullakin oli joskus teininä/parinkympin taitteessa vaihe, kun kovistelin ja romanttiset elokuvat tuntui jotenkin cringeltä.

Vierailija
5906/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten vissiin osaa koskettaa itseäsi oikein. Kannattaa tutustua omaan vartaloon ja omiin nautintokohtiin ennen seksiä jonkun toisen kanssa. 

Voi myös harjoitella toisen kanssa. Vaatii molemminpuolista luottamusta.

Tietysti, mutta kannattaa se silti itsekseenkin harjoitella, etenkin jos oma kosketus ei yhtään lämmitä. 

Lämmöllä tarkoitin yhteyttä toiseen ja konkreettisesti toisen ihmisen lämpöä. Ihan turhaan jauhatte minun ajatuksestani potaskaa. T. Ap-vastaaja

Vierailija
5907/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sinänsä. Mua tosin hieman kuumottaa ajatus susta koskettelemassa itseäsi.

Usein oma kosketus on kyllä kaikkein paras jos totta puhutaan. Sopii laiskalle ihmiselle. Eri

Omassa kosketuksessa ei ole yhteyttä toiseen eikä rakkaan ihmisen lämpöä, jotka molemmat ovat ihan olennaisia asioita seksissä, jolla on muutakin merkitystä kuin himon tyydyttäminen.

No nyt tuli selväksi. Eli selevä seikka! 

Vierailija
5908/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi täällä haastetaan taas riitaa. 

Tällaiset välikommentit on niitä jotka haastaa riitaa, älä aloita mitään juontamista

Vierailija
5909/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, mutta olen kosketellut itseäni ihan tarpeeksi ja se ei todellakaan lämmitä. Eihän ihminen itseltään sitä läheisyyttä saa, mitä toisen ihmisen yhteydestä voi saada. 

Vierailija
5910/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta osa merkitystä on myös sen himon tyydyttäminen ja jos sä et edes itse löydä itsestäsi sytyttäviä kohtia niin miten sä osaat ohjata toista?

Vierailija
5911/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katson aina mieluummin romanttisia leffoja kuin kauhuelokuvia. Kauhua en katsoisi koskaan, enkä ole katsonut. Mielikuvitukseni kyllä kykenee muutenkin tuottamaan kaikenlaista kuvastoa, en tarvitse kauhuelokuvia siihen. 

Urheilua voin katsoa joskus, vähän riippuen mitä se on. Mutta eipä yksin tule koskaan katsottua, enkä koskaan koe halua penkkiurheilun pariin. 

Saat aivan vapaasti olla tuota mieltä! Minullakin oli joskus teininä/parinkympin taitteessa vaihe, kun kovistelin ja romanttiset elokuvat tuntui jotenkin cringeltä.

Harmi että tyhmenit aikuistuttuasi. 

Vierailija
5912/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös näitä, ilmeisen kokemattomia, joiden mielestä seksi toisen ihmisen kanssa on täysin korvattavissa omalla kädellä tai leluilla. Ehkä niin, jos pääasia tosiaan on limaklimpin irtoaminen. 

Vierailija
5913/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset välikommentit on niitä jotka haastaa riitaa, älä aloita mitään juontamista

Jokaiseen viestiin tulee joku vastajankkaus, mikä on riidan haastamista. Halutaan korostaa omaa ylemmyyttä ja besserwisseröidään muiden viestejä. Ilmeisesti melkoista turhautumista ilmassa. Viestisi on hyvä esimerkki tästä toiminnasta. 

Vierailija
5914/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härnäämiset, ärsyttämiset ei kuulu rakkauteen. 

Riippuu täysin ihmisestä.

Itse siis pitäisin jos toinen tekisi tätä jossain määrin. Ihme kun alapeukuttajat luulevat voivansa määritellä mitä rakkaus saa olla toisten elämässä.

Vierailija
5915/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös näitä, ilmeisen kokemattomia, joiden mielestä seksi toisen ihmisen kanssa on täysin korvattavissa omalla kädellä tai leluilla. Ehkä niin, jos pääasia tosiaan on limaklimpin irtoaminen. 

Mä ihmettelen sun taitoasi olkiukkoilla. Eihän noin ole väitetty. Väitettiin, että jos oma kosketus ei ollenkaan lämmitä, niin kannattaa tutustua omaan vartaloon ja omiin nautintokohtiin ennen kuin lähtee yrittämään seksiä toisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
5916/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että tyhmenit aikuistuttuasi. 

Ei ollenkaan harmi :) 

Vierailija
5917/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä 💕 Toivon sinulle kaikkea hyvää, rakkautta, onnellisuutta, hyvää elämää. Olet paljon parempi, kuin tiedätkään ja pystyt mihin vaan. Kaipaan sinua.

Tämä tässä näin! Lähetän sanasta sanaan samat sanat omalle kaivatulleni, tosin tietysti ilman pilkkuvirheitä.

eri

Etkö omia keksi. Pulkunnussija.

Sivusta 

Vierailija
5918/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pilkunnussija 

Vierailija
5919/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaiseen viestiin tulee joku vastajankkaus, mikä on riidan haastamista. Halutaan korostaa omaa ylemmyyttä ja besserwisseröidään muiden viestejä. Ilmeisesti melkoista turhautumista ilmassa. Viestisi on hyvä esimerkki tästä toiminnasta. 

Ei, vaan sä itse kehit tässä nyt riitaa tyhjästä, anna ihmisten olla eri mieltä nostamatta siitä mitään erillistä numeroa.. Kirjoita vaikka kaipausviestejä näiden analyysiesi sijaan

Vierailija
5920/39638 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Etkö omia keksi. Pulkunnussija.

Sivusta 

Miksi pitäisikään keksiä uudelleen, kun joku toinen jo kiteytti ajatukseni noin hienosti sanoiksi. Turhaan sä siitä katkeroidut sivussa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi