Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39755)
Saisinpa haroa sormilla ja pörröttää sun tukkaa. Ottaa sut halaukseen ja rutistaa kunnolla. Omistavasti.
Mikset tee mitään tän asian eteen.. 😞
Vierailija kirjoitti:
Äänesi saa ihoni värisemään. Olet korvaamaton 😘
Korvamato
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole osuutta siihen miksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole osuutta siihen miksen
Onko? Millä tavalla?
Oon aina ihmetellyt ihmisiä, jotka elää jonkinlaista kaksoiselämää. Ja sitten, here we are. Enpä olisi uskonut itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilta puuttuu aito taito vilpittömään rakkauteen ja välittämiseen.
Ei puutu.
Miehillä menee naisen vilpittömyys päähän ja päätyvät vain leikkimään naisen vilpittömillä tunteilla, niistä naisen tunteista välittämättä. Ja kun tämä toistuu jokaisen miehen kohdalla, joihin kohdistuu vilpitöntä tunnetta, teki nainen vilpittömyydessään ihmissuhteissaan asiat miten tahansa, alkaa se vilpitön nainenkin olemaan jo "kurkkua täynnä". Mikä tarkoittaa että se vilpitön nainen pakkaa itsensä pois pelailevan miehen elämästä. Ja kyllä se sattuu sitä vilpitöntä naista, mutta sattuu vähemmän kuin jäädä miehen pelattavaksi, jolle nyt vain jostain kumman syystä nousi se kusi päähän.
Ja sitten niistä miehistä tulee apn kaltaisia nillittäjiä. "Kun nainen ei nyt vaan tajunnu, että
Kiva tarina mutta miksi naiset kuvittelee ettei jännämiesten kanssa leikkiessä polttaisi sormiaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt ihmisiä, jotka elää jonkinlaista kaksoiselämää. Ja sitten, here we are. Enpä olisi uskonut itsestäni.
Nyt Matti töihin.
Vierailija kirjoitti:
Kullanmuru!
Miksei me tavata, kun kumpikin kerran tykkää?
Jos menee rakkaan kanssa suihkuun niin onko sillon kullanhuuhtoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Matti töihin.
Ei Matti mun nimeni, mut jotain tarttis kieltämättä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Äänesi saa ihoni värisemään. Olet korvaamaton 😘
Tämä pisti hymyilyttämään 😘
Vierailija kirjoitti:
Jos menee rakkaan kanssa suihkuun niin onko sillon kullanhuuhtoja
Joo ja ehkäpä muutakin.
Olen likainen. Huuhdo mielikuvitukseni.
Ihania aamuja rakas!
Idiootti
Vierailija kirjoitti:
Mitäs suunnitelmia
Lähdettävä hoitaa yks asia pian, tuun kyllä takaisin myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo mitään kaksoiselämää jos joskus ja jouluna vastaat mun viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo mitään kaksoiselämää jos joskus ja jouluna vastaat mun viestiin.
Elän henkisesti kaksoiselämää. Kukaan ei tiedä tästä mun oudohkosta jutusta paitsi sinä.😅🙂
Mies valehteli. Kosi ja perui. Vitutuskäyräni nousi äärimmilleen. Join viiniä päivittäin. Aloin inhota ja väheksyä. Annoin sen näkyä ja kuulua. Syystä.
Ex-paska oli silmissäni näivetys ja surkimus.
Nykyisin kaikki toisin.
Olen oma itseni. Voin hyvin. Nautin. Miehistä. Fucking. Loving. Kissing. Shagging.