Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Neuvonantajat, jos on tarve neuvoa, kirjoittakaa edes olevanne sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen sun taitoasi olkiukkoilla. Eihän noin ole väitetty. Väitettiin, että jos oma kosketus ei ollenkaan lämmitä, niin kannattaa tutustua omaan vartaloon ja omiin nautintokohtiin ennen kuin lähtee yrittämään seksiä toisen ihmisen kanssa.
Tuohan on täysin sinun mieleiseksesi vääntämä tulkinta alkuperäiskirjoittajan "oma kosketus ei lämmitä":stä, eli olkiukko. Ei hän missään sanonut ettei osaa masturboida, huh huh :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen sinulle, koska saat kosketella itseäsi rajattomasti.
Oma kosketus ei valitettavasti lämmitä.
Ei kai sinänsä. Mua tosin hieman kuumottaa ajatus susta koskettelemassa itseäsi.
Kiinnostaisi enemmän sinun kosketus.
Ymmärrän, sama toisinkinpäin. Sehän tässä on ongelmana, että en voi sua koskettaa.
PS. tuo riidanhaastaja joka esiintyy minuna, on sivustahuutelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi täällä haastetaan taas riitaa.
Tällaiset välikommentit on niitä jotka haastaa riitaa, älä aloita mitään juontamista
Jokaiseen viestiin tulee joku vastajankkaus, mikä on riidan haastamista. Halutaan korostaa omaa ylemmyyttä ja besserwisseröidään muiden viestejä. Ilmeisesti melkoista turhautumista ilmassa. Viestisi on hyvä esimerkki tästä toiminnasta.
Ei, vaan sä itse kehit tässä nyt riitaa tyhjästä, anna ihmisten olla eri mieltä nostamatta siitä mitään erillistä numeroa.. Kirjoita vaikka kaipausviestejä näiden analyysiesi sijaan
Ihan tottahan tuo puhuu, että joku on taas koko päivän istunut perse hiessä antamassa mielipiteens
Kas tässä..Teitte riidan tyhjästä, just teidän kummallisten ketjuvahtikoirien takia tätä ketjua ei jaksa..
oot varmaan se sama joka tenttaa joka toisessa viestissä että ketä henkilö kaipaa tai väittää sitä trolliksi jos viesti ei ole sulle mieluinen?
Tihrustan Tampereella jos näkyy ruskeaa Nousu hupparia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinänsä. Mua tosin hieman kuumottaa ajatus susta koskettelemassa itseäsi.
Ymmärrän, sama toisinkinpäin. Sehän tässä on ongelmana, että en voi sua koskettaa.
Ja sä luulet että toi kirjoittaja on sun kaivattu? Et sä sitä välttämättä mitään koskea halua.
Vierailija kirjoitti:
oot varmaan se sama joka tenttaa joka toisessa viestissä että ketä henkilö kaipaa tai väittää sitä trolliksi jos viesti ei ole sulle mieluinen?
Ohi meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi meni.
Tuskin meni..
Vierailija kirjoitti:
Kas tässä..Teitte riidan tyhjästä, just teidän kummallisten ketjuvahtikoirien takia tätä ketjua ei jaksa..
Niin, eli taas se sama vanha "uli uli, kyllä mä saan saarnata ja valistaa, kertoa mielipiteeni jota kukaan ei kysynyt, vaikkei se ole tämän ketjun idea, mutta auta armias jos joku sanoo minulle jotain!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä luulet että toi kirjoittaja on sun kaivattu? Et sä sitä välttämättä mitään koskea halua.
Älä yritä ajatella, se ei selkeesti oo sun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä 💕 Toivon sinulle kaikkea hyvää, rakkautta, onnellisuutta, hyvää elämää. Olet paljon parempi, kuin tiedätkään ja pystyt mihin vaan. Kaipaan sinua.
Tämä tässä näin! Lähetän sanasta sanaan samat sanat omalle kaivatulleni, tosin tietysti ilman pilkkuvirheitä.
eri
Toi on kirjoitettu yhdelle todella ihmeelliselle miehelle. Ja samaa toivon hänelle vieläkin. T. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi meni.
Tuskin meni..
Kannattaa tosiaan välillä tehdä vähän muita juttuja, jos alat näkemään kuvitteellisia arkkivihollisia random kirjoittajissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei rakastaisi kumppaniaan, tuskin eläisi toisen kanssa vuosikymmenestä toiseen.
Älä ole niin varma. Itse pystyn rakastamaan vaikka useampaakin, mutta puoliso ei ehkä osaa rakastaa ketään. Ei se ainakaan minua ole rakastanut koskaan. Luulee ehkä rakastavansa, mutta ei rakastava ihminen toimi ja käyttäydy kuten hän. Olen ihan rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli taas se sama vanha "uli uli, kyllä mä saan saarnata ja valistaa, kertoa mielipiteeni jota kukaan ei kysynyt, vaikkei se ole tämän ketjun idea, mutta auta armias jos joku sanoo minulle jotain!!"
I rest my case
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä 💕 Toivon sinulle kaikkea hyvää, rakkautta, onnellisuutta, hyvää elämää. Olet paljon parempi, kuin tiedätkään ja pystyt mihin vaan. Kaipaan sinua.
Tämä tässä näin! Lähetän sanasta sanaan samat sanat omalle kaivatulleni, tosin tietysti ilman pilkkuvirheitä.
eri
Toi on kirjoitettu yhdelle todella ihmeelliselle miehelle. Ja samaa toivon hänelle vieläkin. T. ap
Edelleenkin samat sanat 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi meni.
Tuskin meni..
Kannattaa tosiaan välillä tehdä vähän muita juttuja, jos alat näkemään kuvitteellisia arkkivihollisia random kirjoittajissa.
Kuule, mun pointti sulle oli tämä just! Lopeta se turha riidan kehiminen ketjussa ja hanki elämä!
Ihan tottahan tuo puhuu, että joku on taas koko päivän istunut perse hiessä antamassa mielipiteensä jokaiseen viestiin.