Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23760)
Mieskaivatulleni,
Kuiskaten....🤫🤫🤫🤭🤭... noin nyt oli suoraan sanottu miten on asian laita.Et voi ainakaan väittää ettet tietäisi.
Kauniita unia sinne painopeiton alle 😁😊
Voisin luetella luonteenpiirteitä ja ulkonäköseikkoja, mut mikään yksi asia ei kerro hänestä mitään. Eikä edes kymmenen kerro kaikkea sitä, mitä hän on. En tiedä, onko tää sellainen kehu, mitä toivottiin, mut hän on ihana, kun on just hän. En tykkäisi hänestä minkään muun laisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuskin kovinkaan monelta ketjulaiselta haluaisi sitä, vaikka tarjottaisiin. Ruutujen takana todnäk. sellaisia ilmestyksiä puolin jos toisin, että ihan syystä täällä
Mun kaivattu on ainakin tosi kaunis ja älykäs. Ja hän on käynyt joskus täällä.
Minä?
Mikäköhän todennäköisyys sillä on? Mut voithan se olla sä, kuka tietää.
Olematon. 90% ketjusta on muutamien pyöritystä. Gallupeilla yms. uteluilla kerätään tunnisteita ja profiloidaan, sitten kun annat vaikka tekaistun tunnisteen, että tapasin kaivatun Manhattanilla, niin jonkun ajan päästä täällä "on" joku, joka on tavannut kaivattunsa Manhattanilla.
Olen kiitollinen siitä, että pidit lupauksesi, olit herrasmies ja kohtelit minua arvostuksella. Miten hienosti sinä suunnittelit sen illan ja näit monella tapaa vaivaa minun eteeni. En ole tottunut sellaiseen ja siksi olin niin hämmentynyt.
...Joku höhlä myös minun aikana oletti, että peukutuksilla on joku merkitys. Että kun kysyy onko joku Turusta ja siihen tulee 5 yläpeukkua, se tarkoittaa, että 5 ketjulaista on Turusta. Kuka tahansa voi peukuttaa ja VPN:llä sama ihminen voi peukuttaa samaa viestiä niin monta kertaa, kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen siitä, että pidit lupauksesi, olit herrasmies ja kohtelit minua arvostuksella. Miten hienosti sinä suunnittelit sen illan ja näit monella tapaa vaivaa minun eteeni. En ole tottunut sellaiseen ja siksi olin niin hämmentynyt.
Söpöä. Luotettavuus ja huomiointi on tärkeää!
*eristäytyy entistä enemmän omaan koloonsa*. E, tule tänne ja sano että kaikki vielä järjestyy.
Oispa kaivattu tääällä. Voitais syödä yhdessä iltapalaa ja käydä saunassa. Sen jälkeen peiton alle höpöttelemään kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ja ehkä vähän myös hellyyttä ja sylikkäin olemista.
Sami, kaikkien konnien isä ja äiti, onnea nimipäivänäsi!
Kyllä nyt suhisee kovasti.
Jos tapaisitte kaivattunne vihdoin pitkän odotuksen jälkeen, niin harrastaisitteko seksiä ensitapaamisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään ymmärrä tuota sun käytöstä.
Kerrotko miltä osin niin katsotaan jos voin auttaa. :P
(Ja tosiaan, kun oikaisin taannoin väen taipumuksen puhua randoille kuin omilleen.. en ajatellut että uudeksi linjaksi tulee kommentoimattomuus kun "et ole se" kuitenkaan..)
Se, että oon ilmaa aina välillä.
No ympäröivä tilanne voi vaikuttaa vähän kanssa. Että mitä kaikkea oikeasti voi yhdistää mihinkäkin. Keskittyisin enemmän siihen minkä perusteella et ole. Jos sellaista on niin se varmaan kertoo enemmän. Jos on vaikeaa uskoa moista siltä pohjalta.. voi olla että huomiolla haetaan jotakin muuta kuin mitään varmistusta mistään. Että jos oikeasti mietit mille puolelle jonkun suhtautuminen kallistuu (ihan noin vain) niin kenties omaat asiasta perimmäisen kokemuksen. Sitten muu on vain.. jotakin muuta. Bonusta tai sen sellaista.
Eli jos se on jokin vähänkään edestakaisempi juttu niin toinen voi ajatella ettei ole aihetta kyseenalaistaa linjaansa ja keskittyy silloin (muun toimintansa ohessa) niihin kohtiin jolloin sen voi luontevasti tuoda esille, ei niinkään siihen että todistelisi jotain kompuroimalla muun kanssa ihan varmuuden vuoksi ettei vaan jäisi vaille riittäävää määrää huomiota toinen. :P
Vierailija kirjoitti:
Jos tapaisitte kaivattunne vihdoin pitkän odotuksen jälkeen, niin harrastaisitteko seksiä ensitapaamisella?
Ei tässä tilanteessa, emme ole suhteessa, emmekä menossa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
*eristäytyy entistä enemmän omaan koloonsa*. E, tule tänne ja sano että kaikki vielä järjestyy.
Kaikki järjestyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla vähän riskaabelia tai hankalaa, kun tapaaminen on näillä eväillä sattuman varassa.
Vierailija kirjoitti:
...Joku höhlä myös minun aikana oletti, että peukutuksilla on joku merkitys. Että kun kysyy onko joku Turusta ja siihen tulee 5 yläpeukkua, se tarkoittaa, että 5 ketjulaista on Turusta. Kuka tahansa voi peukuttaa ja VPN:llä sama ihminen voi peukuttaa samaa viestiä niin monta kertaa, kun haluaa.
Tuokin lähtee poistoon kohta, kuten tuon VPN peukuttelun callaaminen aina ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä. Luotettavuus ja huomiointi on tärkeää!
Tai ainakin itselleni on ja turvallisuus suhteessa.
Ei ole tapana harrastaa seksiä ihmisten kanssa joita näkee pitkästä aikaa, 😇😆
Se, että oon ilmaa aina välillä.