Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (23403)

Vierailija
501/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuskin kovinkaan monelta ketjulaiselta haluaisi sitä, vaikka tarjottaisiin. Ruutujen takana todnäk. sellaisia ilmestyksiä puolin jos toisin, että ihan syystä täällä 

Vierailija
502/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehu: ihailen omistautuneisuuttasi. En ole tänään lukenut palstaa, kun juuri tulin sisälle. Jos on ollut kehuja t-miehelle, jotka ovat poistuneet, niin ne ovat varppina olleet minulle.

Onko hän omistautunut sinulle? 

Eipä erityisesti. Tarkoitin omistautuneisuutta niissä asioissa, joista hän tykkää ja kokee tärkeäksi. Monihan menee aina kaikessa siitä, missä rima on matalin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mä olen yrittänyt parantaa mun ja kaivattuni välistä kommunikaatiota. Minkä minä sille voin, että hän ei vaikuta kovin innostuneelta. Olen tulkinnut siis väärin ne pari hentoista merkkiä. Ihan tulee teiniajat mieleen. Mitään en ole oppinut. 

Mitkä ne pari hentoista merkkiä on ollut?

Mun omaa mielikuvitusta näköjään. 

ap

No kerro nyt. 

Miksi kertoisin? Et ole kaivattuni.

No sen ulkopuolella että ainoa tapa jolla tietäisit tuon varmaksi on ettei sellaista olisikaan.. ehkä hän (en siis minä) tahtoisi

Jos olen niin se on sattumaa, reagoin lähinnä tuohon yksinkertaisuuden vaikutelmaan tuossa. En tiedä miksi kun ei se maailmasta sillä lopu mutta jotenkin sitä vaan tarttuu täkyihin toisinaan. Siinä oli harvinaisen (paljastajutuksi) ilmeisiä syitä mainita niitä eikä hajuakaan syistä tehdä niin. Toisaalta jos ne kauhean tarkkaan laittaisi niin kaipa sitä voisi pelätä paljastumista tai jotakin. Kun ihmisten touhut aiheen parissa ovat tunnetusti niin erityisiä ja omaperäisiä kaiken kaikkiaan. Ei ole samaa settiä kaikilla.

Vierailija
504/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhtään ymmärrä tuota sun käytöstä.

Vierailija
505/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks täällä muutkin saa alapeukkua. Harmi kun mun ihastus ei oo täällä. Jos sais tietää niin varmaan naurais itsensä kuoliaaksi. Mutta minkäs sille mahtaa kun on niin komea. Puoli Suomea perässä. 😃

Viisi alapeukkua? Mikä ihmisiä harmittaa?

Kerjäsi alapeukkua, siihen on syynsä miksi jostain ei tykätä. 

Ja se syy on? Muista että 99% varmuudella et tunne minua.

Vierailija
506/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole taipumusta ihastua helposti. Kyllä toisen sukupuolen kaunista käytöstä silti usein kaipaa, eikä sen tarvitse mihinkään johtaa, mutta saa siitä iloa. 

👍

Vierailija
507/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonille 🤗

Vierailija
508/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tuskin kovinkaan monelta ketjulaiselta haluaisi sitä, vaikka tarjottaisiin. Ruutujen takana todnäk. sellaisia ilmestyksiä puolin jos toisin, että ihan syystä täällä 

No siellä taitaa olla mutta oikeassa elämässä on vähän enemmän muuttujia kieltämättä. =)

Vierailija
509/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehu: ihailen omistautuneisuuttasi. En ole tänään lukenut palstaa, kun juuri tulin sisälle. Jos on ollut kehuja t-miehelle, jotka ovat poistuneet, niin ne ovat varppina olleet minulle.

Tuossako sun kaikki kehut? 

Gallupissa pyydettiin kirjoittamaan yksi kehu. Toisin kuin useimmat täällä, minä ymmärrän lukemaani. 

Vierailija
510/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivattu on ainakin tosi kaunis ja älykäs. Ja hän on käynyt joskus täällä.

Vierailija
511/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi kehu t-miehelle: Sinun seurassasi tuntuu aina turvalliselta, kiitos siitä.

Vierailija
512/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä?

Vierailija
513/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä?

Narsisti tunnisti heti itsensä.

Vierailija
514/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään ymmärrä tuota sun käytöstä.

Kerrotko miltä osin niin katsotaan jos voin auttaa. :P

(Ja tosiaan, kun oikaisin taannoin väen taipumuksen puhua randoille kuin omilleen.. en ajatellut että uudeksi linjaksi tulee kommentoimattomuus kun "et ole se" kuitenkaan..)

Vierailija
515/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks täällä muutkin saa alapeukkua. Harmi kun mun ihastus ei oo täällä. Jos sais tietää niin varmaan naurais itsensä kuoliaaksi. Mutta minkäs sille mahtaa kun on niin komea. Puoli Suomea perässä. 😃

Viisi alapeukkua? Mikä ihmisiä harmittaa?

Kerjäsi alapeukkua, siihen on syynsä miksi jostain ei tykätä. 

Ja se syy on? Muista että 99% varmuudella et tunne minua.

En pura ilmiselvää analyysiä tänne. Joskus oma päättely auttaa, joskus ei. 

Vierailija
516/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä?

Mikäköhän todennäköisyys sillä on? Mut voithan se olla sä, kuka tietää.

Vierailija
517/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä?

Narsisti tunnisti heti itsensä.

On se ketjun t. Eri

Vierailija
518/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiriintyneeksi toisen leimaava on usein sitä itse. Kaikki reaktiomme kertovat aina meistä itsestämme. Sivu

Aina on mahdollista olla myös oikeassa.

Mutta olen muuten samaa mieltä ihan sen perusteella että palstalla on minuakin haukuttu aika paljon mielisairaaksi ja vaikka miksi ja ihan perusteettomasti.

Tänään pääsin hakemaan lapseni koulusta ja meillä oli kiva päivä.

Terveisiä samalla kaikille.

Vierailija
519/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossako sun kaikki kehut? 

Gallupissa pyydettiin kirjoittamaan yksi kehu. Toisin kuin useimmat täällä, minä ymmärrän lukemaani. 

Sinun olisi pitänyt kirjoittaa kaikki auki, vähän niin kuin sen oviaukosta vilkuilijan olisi pitänyt listata kaikki kuvitteelliset yhdessä tekemiset jne. 

Vierailija
520/23403 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäröivästä kielestä näkee mitä kautta tuo ohimennen mainittu onnistui vaan kuten yleensä, laidasta laitaan mennään suoraan pointin ohitse. Väki kärvisteli niiden omimiensa juttujen kanssa, eihän se mitään auta sellainen. Vaan nyt ei aiheperäistä juttua saada aikaan (kunkin oman tarkastelun tueksi) kun ei toinen kuitenkaan ole se ja se. People..

Never change. 8]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme