Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (23306)

Vierailija
481/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä oli se viimeinen testi jota et läpäissyt. 

Vierailija
482/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru, hississä oli tänään ruuhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä oli se viimeinen testi jota et läpäissyt. 

Ja mikäs se testi oli?

Vierailija
484/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin tänään siinä sua katsellessa, että taidan olla ihastunut. 

Etpä tullut juttelemaan!

En tietenkään, ku testailet vaan!

Vierailija
485/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan huippu harha. Haluatteko kuulla? Kerron sen silti.

Juteltiin kerran monta vuotta sitten jotain diibadaabaa. Oli ihan hauskaakin. Mutta siinä se. 

Jäin sitten miettimään häntä vaikka olisi kyllä lähtökohtaisesti henkilö jota vaikea tavoitella ja haasteita olisi muutenkin matkassa. 

Myöhemmin löysin hänen profiilinsa somessa ja jäin seuraamaan. Olen joskus vuosien mittaan kirjoitellut täällä kuin hänelle. Jossain vaiheessa uskaltauduin tykkäilemään hänen somesisällöistään. Yhtäkkiä aloin olla varma että hän lähettelee just mulle niiden kautta pieniä heippalappuja ja sydämiä ja samalla myös täällä, kun laitan tunnisteina jotain niihin liittyvää tänne. 

Eli siis emme ollenkaan juttele irlissä muuten kuin hän somejulkaisuillaan ja minä reaktioillani niihin. Ja tietenkin täällä salakähmäisesti. Mutta olen NIIN ihastunut. Olen varmasti hullu.

Vierailija
486/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin tänään siinä sua katsellessa, että taidan olla ihastunut. 

Etpä tullut juttelemaan!

No meninpäs. 

Vierailija
487/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisithan, jos et haluakkaan nähdä. Päästäisit irti ja antaisit mahdollisuuden löytää rakkaus toisen kannsa, jos ei kiinnosta sua tarpeeksi.

Tekisitkö niin vastapuolella vai haihtuisitko kuin pierusaharaan tai venkoilisit niin, että hän tajuaa itse poistua?

Vierailija
488/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttk, rakas

Vierailija
489/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin kerran monta vuotta sitten jotain diibadaabaa. Oli ihan hauskaakin. Mutta siinä se. 

Jäin sitten miettimään häntä vaikka olisi kyllä lähtökohtaisesti henkilö jota vaikea tavoitella ja haasteita olisi muutenkin matkassa. 

Myöhemmin löysin hänen profiilinsa somessa ja jäin seuraamaan. Olen joskus vuosien mittaan kirjoitellut täällä kuin hänelle. Jossain vaiheessa uskaltauduin tykkäilemään hänen somesisällöistään. Yhtäkkiä aloin olla varma että hän lähettelee just mulle niiden kautta pieniä heippalappuja ja sydämiä ja samalla myös täällä, kun laitan tunnisteina jotain niihin liittyvää tänne. 

Eli siis emme ollenkaan juttele irlissä muuten kuin hän somejulkaisuillaan ja minä reaktioillani niihin. Ja tietenkin täällä salakähmäisesti. Mutta olen NIIN ihastunut. Olen varma

Toi on jo paha harha 😅

Vierailija
490/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mä olen yrittänyt parantaa mun ja kaivattuni välistä kommunikaatiota. Minkä minä sille voin, että hän ei vaikuta kovin innostuneelta. Olen tulkinnut siis väärin ne pari hentoista merkkiä. Ihan tulee teiniajat mieleen. Mitään en ole oppinut. 

Mitkä ne pari hentoista merkkiä on ollut?

Mun omaa mielikuvitusta näköjään. 

ap

No kerro nyt. 

Miksi kertoisin? Et ole kaivattuni.

No sen ulkopuolella että ainoa tapa jolla tietäisit tuon varmaksi on ettei sellaista olisikaan.. ehkä hän (en siis minä) tahtoisi esimerkkejä tuollaisesta asiasta, ehkä juurikin se

No niin, menit ansaan. Olet siis täällä. 

Vierailija
491/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis emme ollenkaan juttele irlissä muuten kuin hän somejulkaisuillaan ja minä reaktioillani niihin. Ja tietenkin täällä salakähmäisesti. Mutta olen NIIN ihastunut. Olen varma

Ihmisen mieli on niin väkevä. Hyvä silti, että tunnistat harhaksi. 

Vierailija
492/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehu: et saanut housujasi jalasta, mutta kiitos, että otit paidan pois. 

Oliko siellä alla toinen paita?

Vierailija
493/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks täällä muutkin saa alapeukkua. Harmi kun mun ihastus ei oo täällä. Jos sais tietää niin varmaan naurais itsensä kuoliaaksi. Mutta minkäs sille mahtaa kun on niin komea. Puoli Suomea perässä. 😃

Viisi alapeukkua? Mikä ihmisiä harmittaa?

Vierailija
494/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks täällä muutkin saa alapeukkua. Harmi kun mun ihastus ei oo täällä. Jos sais tietää niin varmaan naurais itsensä kuoliaaksi. Mutta minkäs sille mahtaa kun on niin komea. Puoli Suomea perässä. 😃

Varmaan se et olet saanut puolen Suomen himoitsemalta komistukselta hyvää kullia ja elämäsi orgasmit. Ovat KATEELLISIA. Heitä kismittää. Hekin haluaisivat hyvää elintä ja laadukasta seksiä.

Vierailija
495/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mä olen yrittänyt parantaa mun ja kaivattuni välistä kommunikaatiota. Minkä minä sille voin, että hän ei vaikuta kovin innostuneelta. Olen tulkinnut siis väärin ne pari hentoista merkkiä. Ihan tulee teiniajat mieleen. Mitään en ole oppinut. 

Mitkä ne pari hentoista merkkiä on ollut?

Mun omaa mielikuvitusta näköjään. 

ap

No kerro nyt. 

Miksi kertoisin? Et ole kaivattuni.

No sen ulkopuolella että ainoa tapa jolla tietäisit tuon varmaksi on ettei sellaista olisikaan.. ehkä hän (en siis minä) tahtoisi

Jos olen niin se on sattumaa, reagoin lähinnä tuohon yksinkertaisuuden vaikutelmaan tuossa. En tiedä miksi kun ei se maailmasta sillä lopu mutta jotenkin sitä vaan tarttuu täkyihin toisinaan. Siinä oli harvinaisen (paljastajutuksi) ilmeisiä syitä mainita niitä eikä hajuakaan syistä tehdä niin. Toisaalta jos ne kauhean tarkkaan laittaisi niin kaipa sitä voisi pelätä paljastumista tai jotakin. Kun ihmisten touhut aiheen parissa ovat tunnetusti niin erityisiä ja omaperäisiä kaiken kaikkiaan. Ei ole samaa settiä kaikilla.

Vierailija
496/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se et olet saanut puolen Suomen himoitsemalta komistukselta hyvää kullia ja elämäsi orgasmit. Ovat KATEELLISIA. Heitä kismittää. Hekin haluaisivat hyvää elintä ja laadukasta seksiä.

Tai Viisi kiukkusta miestä, jotka tietää, etteivät ole komeita?

Vierailija
497/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerjäsi alapeukkua, siihen on syynsä miksi jostain ei tykätä. 

Vierailija
498/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintyneeksi toisen leimaava on usein sitä itse. Kaikki reaktiomme kertovat aina meistä itsestämme. Sivu

Vierailija
499/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kämänen kulli sekä olematon kyky tuottaa toiselle ihmiselle orgasmeja? 

Vierailija
500/23306 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimafantasia se kai tuokin on :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä