Hame vai tiukat housut naisella, kumpi kiihottava moi?
Kommentit (13)
Vieläkin meni väärin mutta anti olla
Hameessa parempi.
En toki pistä pahakseni myöskään tiukkoja pillifarkkuja tai peppua korostavia suoria housuja.
Mutta jos vain toinen pitää valita, niin hame. Varsinkin, jos ulottuu polvien yläpuolelle.
Kyllähän se naisen vartalosta riippuu mikä sopii korostamaan juuri hänen vartaloaan. Jos on vaikka kovasti ketka selkä, niin hame ei aina istu kauniisti , mutta housut voivat olla tosi makeat.
Hyvin istuvat nahkahousut on parhaimman näköiset
Hameen kanssa pääsee nopeammin aktiin.
Molemmat toimii hyvin. Enemmän se on kiinni, minkälaiset ne housut tai hame on ja minkälainen nainen.
Hameessa voi kulkea virtsaputki sondattuna
M48, guru
Hame on kauniimpi ja ilman aluspöksyjä, koska mitkään pöksyt eivät ole kyllin kauniita voittaakseen paljaan posliinin. Jos siis rohkeus ei riitä aluspöksyttämään hameeseen, on paras pukeutua pinnanmyötäisiin trikoohousuihin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin istuvat nahkahousut on parhaimman näköiset.
Nahka ja nahkaa jäljittelevat materiaalit ovat minun silmissäni kaikkein vastenmielisimmät.
Hame. - Mutta kai minussa alkaa olla keski-ikäistymisen merkkejä kun huomasin, että oli se mukavaa taas kun sekä minä että kumppanini saatoimme laittaa yllemme trikoot ja suunnata yhdessä lenkille ja juosta yhdessä. Kun tässä vanhetaan niin kai vielä joskus hankitaan samanlaiset tuulipuvut. Ehkä hameen kiihottavuus tulee siitä, että se on vaate, jota en toistaiseksi itse käytä ja syntyy jokin toisen lainen jännite ja kiinnostus sen vuoksi
Siis kiihottaVAMPI hiton ennakointi