Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (23760)

Vierailija
541/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Joku höhlä myös minun aikana oletti, että peukutuksilla on joku merkitys. Että kun kysyy onko joku Turusta ja siihen tulee 5 yläpeukkua, se tarkoittaa, että 5 ketjulaista on Turusta. Kuka tahansa voi peukuttaa ja VPN:llä sama ihminen voi peukuttaa samaa viestiä niin monta kertaa, kun haluaa. 

Tuokin lähtee poistoon kohta, kuten tuon VPN peukuttelun callaaminen aina ;D 

ou jes sherlokki.

Vierailija
542/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään ymmärrä tuota sun käytöstä.

Kerrotko miltä osin niin katsotaan jos voin auttaa. :P

(Ja tosiaan, kun oikaisin taannoin väen taipumuksen puhua randoille kuin omilleen.. en ajatellut että uudeksi linjaksi tulee kommentoimattomuus kun "et ole se" kuitenkaan..)

Se, että oon ilmaa aina välillä. 

No ympäröivä tilanne voi vaikuttaa vähän kanssa. Että mitä kaikkea oikeasti voi yhdistää mihinkäkin. Keskittyisin enemmän siihen minkä perusteella et ole. Jos sellaista on niin se varmaan kertoo enemmän. Jos on vaikeaa uskoa moista siltä pohjalta.. voi olla että huomiolla haetaan jotakin muuta kuin mitään varmistusta mistään. Että jos oikeasti mietit mille puolelle jonkun suhtautuminen kallistuu (ihan noin vai

Okei, tuo selvensi ajatuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Ja tosiaan, kun oikaisin taannoin väen taipumuksen puhua randoille kuin omilleen.. en ajatellut että uudeksi linjaksi tulee kommentoimattomuus kun "et ole se" kuitenkaan..)

No ympäröivä tilanne voi vaikuttaa vähän kanssa. Että mitä kaikkea oikeasti voi yhdistää mihinkäkin. Keskittyisin enemmän siihen minkä perusteella et ole. Jos sellaista on niin se varmaan kertoo enemmän. Jos on vaikeaa uskoa moista siltä pohjalta.. voi olla että huomiolla haetaan jotakin muuta kuin mitään varmistusta mistään. Että jos oikeasti mietit mille puolelle jonkun suhtautuminen kallistuu (ihan noin vai

Ai sä olet palannut. Tyyppi joka kirjoittaa paljon sanomatta mitään.

Vierailija
544/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaisitte kaivattunne vihdoin pitkän odotuksen jälkeen, niin harrastaisitteko seksiä ensitapaamisella?

Tottakai mikä kysymys tuo on

Vierailija
545/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen siitä, että pidit lupauksesi, olit herrasmies ja kohtelit minua arvostuksella. Miten hienosti sinä suunnittelit sen illan ja näit monella tapaa vaivaa minun eteeni. En ole tottunut sellaiseen ja siksi olin niin hämmentynyt. 

Söpöä. Luotettavuus ja huomiointi on tärkeää!

Tai ainakin itselleni on ja turvallisuus suhteessa.

Niin mullekin. Eilen tuli sellainen olo, ettei mun ja kaivatun suhteessa olisi vielä? luottamusta. Se hiukan yllätti. /sivu

Vierailija
546/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ympäröivä tilanne voi vaikuttaa vähän kanssa. Että mitä kaikkea oikeasti voi yhdistää mihinkäkin. Keskittyisin enemmän siihen minkä perusteella et ole. Jos sellaista on niin se varmaan kertoo enemmän. Jos on vaikeaa uskoa moista siltä pohjalta.. voi olla että huomiolla haetaan jotakin muuta kuin mitään varmistusta mistään. Että jos oikeasti mietit mille pu

Jännästi alkuperäinen oli eri mieltä. Mutten lähde tähän nyt. Tuli muuta viimeksi niin jäi kesken aiempi lupaus. ;)

Vierailija
547/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*eristäytyy entistä enemmän omaan koloonsa*. E, tule tänne ja sano että kaikki vielä järjestyy.

Kaikki järjestyy kyllä. 

En usko että oot E. Kaikki voi kirjoittaa olevansa mitä vaan mutta harvat ovat oikeasti.

Vierailija
548/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että se hetki kun tajuat että olet vain liian typerä ymmärtämään lukemaasi (teistä oli joku juttu tuossa laidassa äsken, btw) mutta eihän sitä hetkeä tule. No toinen kyllä. =]

Vierailija
549/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ympäröivä tilanne voi vaikuttaa vähän kanssa. Että mitä kaikkea oikeasti voi yhdistää mihinkäkin. Keskittyisin enemmän siihen minkä perusteella et ole. Jos sellaista on niin se varmaan kertoo enemmän. Jos on vaikeaa uskoa moista siltä pohjalta.. voi olla että huomiolla haetaan jotakin muuta kuin mitään varmistusta mistään. Että jos oikeasti mietit mille pu

No hyvä. En tiedä millainen vuorovaikutustilanne on mutta jos on tavallaan ohittelua ja sellaista niin eihän sitä voi jäädä jumiin koko aikaa kuitenkaan. Eikä pitäisikään.

Vierailija
550/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. En tiedä millainen vuorovaikutustilanne on mutta jos on tavallaan ohittelua ja sellaista niin eihän sitä voi jäädä jumiin koko aikaa kuitenkaan. Eikä pitäisikään.

(Palsta temppuilee.)

Vierailija
551/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomenna sitten uus yritys? 

Vierailija
552/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinillesi juu. Puhut molempien puolesta.. no, close enough. ;)

Vierailija
553/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko,

Haluaisin vielä jutella, ehkä tavatakin.

Vierailija
554/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on EKG 

Vierailija
555/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Vierailija
556/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Palsta temppuilee.)

No selkeästi mun seura ei kiinnosta, niin antaa olla sitten.

Vierailija
557/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta voisi ajatella että jotain tiettyä koitat saada aikaan tai selville. Niissä voi olla parempi kysyä jos vaan vähänkin pohjaa moiseen on, eipähän tarvitse ihmetellä. Mutta juu, huomenna on päivä uus.. =)

Vierailija
558/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Palsta temppuilee.)

Eli ei ole mitään tilanteita? Päässä vain humisee? Ajattelin ihan käytännön kautta jos on tilanteita joissa on muitakin asioita tai ihmisiä kuin sinä ja huomionkaipuusi. Ei voi olla ensin selvempi juttu ja sitten taas ei joten joko tunneissa enää jatkuva pisti väliin viimoisia lisiään tai sitten on turha tähänkään sanoja tuhlata. No joka tapauksessa pitää mennä eh, viemään roskat tästä niin en välttämättä päivystä täällä varoiksi iltaa myöten.

Vierailija
559/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on EKG 

Näkyy sinusrytmissä palstailu.

Vierailija
560/23760 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Palsta temppuilee.)

Eli ei ole mitään tilanteita? Päässä vain humisee? Ajattelin ihan käytännön kautta jos on tilanteita joissa on muitakin asioita tai ihmisiä kuin sinä ja huomionkaipuusi. Ei voi olla ensin selvempi juttu ja sitten taas ei joten joko tunneissa enää jatkuva pisti väliin viimoisia lisiään tai sitten on turha tähänkään sanoja tuhlata. No joka tapauksessa pitää mennä eh, viemään roskat tästä niin en välttämättä päivystä täällä varoiksi iltaa myöten.

Päässä taitaa vaan humista. Kiitti kuitenkin.