Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö mun kans pihalle, jos kysyisin?
Lähtisitkö mun kanssa pelailemaan, jos kysyisin? Vai onko sekin lasten juttu? /sivusta varmaan
Lähtisin puuhastelemaan mitä vaan. Haluaisin kysyä sua, mutta et vastaa viesteihini. Etkä varsinkaan halua mua alaovellesi soittelemaan kitaraa tai muuta vastaavaa. Haluaisin olla rohkea sun takiasi, mutta jos siitä saa raastupaa ja lähestymiskiellon. Ei voi ottaa sellaista riskiä.
Kaivattu ei soita kitaraa, kai? Mut saa mun alaovelle tulla soittelemaan, jos tykkää. Varmasti avaisin oven ja tarjoaisin kaffet.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivas se, et jäätiin melkein kiinni, kun tuli viestejä perätysten. Se ois surku, jos tää tarvis lopettaa.
Toivottavasti jäätte kiinni. Selkeesti ei taas kaikille osapuolille rehdisti kerrota missä mennään ja anneta kaikille mahdollisuutta päättää millaisessa suhteessa he haluavat olla.
Mikä petturuus? Voi olla se joka kertoi olevan säpinää exän kaverin kanssa,näin luulen. Jolla exä on hankala.
Vierailija kirjoitti:
Talo on niin siisti että tuntuu melkein liian steriililtä
Rakkauden talo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivas se, et jäätiin melkein kiinni, kun tuli viestejä perätysten. Se ois surku, jos tää tarvis lopettaa.
Toivottavasti jäätte kiinni. Selkeesti ei taas kaikille osapuolille rehdisti kerrota missä mennään ja anneta kaikille mahdollisuutta päättää millaisessa suhteessa he haluavat olla.
Lol, palstalaisilleko se pitäisi tilittää. :D
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen leikkaussali ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö mun kanssa pelailemaan, jos kysyisin? Vai onko sekin lasten juttu? /sivusta varmaan
Sulis tai tennis käy mainiosti. sivusta
Vieläkö pelaat sulista isäsi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden talo?
Ei vaan tää oma koti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut että sua jokin vaivaa nyt tässä, mikä
Miks et kysy irl?
En viitti keittää tikusta asiaa tai häiritä. Varsinkin kun huomasin yhteydenpidon hiljentyneen aiempaan verrattuna.
Mua vaivaa mun tunteet. Ei mun kuuluis tuntea näin.
Ei munkaan kuuluis tuntea näin. Joten ?
En mä tiiä. En mä oikeastaan ajatellu ikinä, ettei tää olis mitään muuta kuin yksipuolista.
Okei, en mäkään, mikä siinä nyt niin stressaa, jos vähän molemminpuolin ? Ei oteta paineita siitä jne
Kuulostat ihan mun kaivatulta, joka sittenkin päätti jatkaa vaimonsa kanssa, vaikka oli muka mua haluamassa ja eroamassa. Kyllä se kuule vaan stressaa ja haittaa kun on vahvoja tunteita, jotka ei ikinä pääse toteutumaan ja pitäisi larpata että olisi ok asian kanssa tai vaihtoehtoisesti sortuisi pettämään. Miksi sen toisen ihastuksen tai rakastuksen pitää ottaa vaan rennosti eikä saa vaatia mitään, mutta kotona olevan puolison ei tarvitse sietää ja jaksaa samaa asemaa? Ihan sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Muutto edessä kuukauden päästä. Muutto toistaiseksi, eikä mitään tietoa paluusta. Voi venyä tällä kertaa vuosiksi, koska ei varsinaisesti ole syitä palata. Muuta kuin vanhenevat vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Tuu tänne, niin poistuu sekin tuntemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulis tai tennis käy mainiosti. sivusta
Vieläkö pelaat sulista isäsi kanssa?
Oho.. nyt joku kaivelee kaukaisuuksista. :P
Entäs itse, pelaatko tennistä takapihalla setäsi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, palstalaisilleko se pitäisi tilittää. :D
En minä niin sanonut jos viitsit kunnolla lukea viestini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Muutto edessä kuukauden päästä. Muutto toistaiseksi, eikä mitään tietoa paluusta. Voi venyä tällä kertaa vuosiksi, koska ei varsinaisesti ole syitä palata. Muuta kuin vanhenevat vanhemmat.
Entä se K-nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit tikusta asiaa. 😍
Töissäkö?
Juu.
Oletko minua nuorempi vai vanhempi?
Vanhempi.
Paljonko?
Tosi paljon.
Laita nyt wa
Laita sä.
Näemmekö huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla paskomaan sen T mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla paskomaan sen T mieheltä
Ei kiitti.😀 Kaivattu saa tulla sotkemaan halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sovittaaa syntini tässä ja nyt.
Annahan tulla vaan.
Haluaisin lutkuttaa kaivattuni munaa /sivusta
Miksi ei?