Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39143)
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan sinut 😍
Kuis ny näi? :P
Vierailija kirjoitti:
Mihin kiinnität huomiosi? Mihin energiasi keskittyy? Mitä ajattelet? Mihin keskityt ja miksi?
Kaivattuun lähinnä. On tää kans yks mielenhäiriö. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kiinnität huomiosi? Mihin energiasi keskittyy? Mitä ajattelet? Mihin keskityt ja miksi?
Mua masentaa jotenkin kaiken merkityksettömyys.
Onko tämä tunnetila vallitseva ja pitkäaikainen tilanne?
Pidätkö onnellisuudesta? Pidätkö ilosta ja hyvinvoinnista, elämänenergiasta? Jos et niin miksi?
Miksi olet noin sekaisin? Haluan olla sun ex-vaimon kanssa.Kyselet täällä tyhmiä. Miksi?
Kun sinä masennut, miten sinä hoidat tätä tilaasi? Kun saat tukea, haluatko nousta takaisin iloon ja onnellisuuteen näkyvämmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tunnetila vallitseva ja pitkäaikainen tilanne?
Ei, tullu vaan tässä parin päivän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Kun sinä masennut, miten sinä hoidat tätä tilaasi? Kun saat tukea, haluatko nousta takaisin iloon ja onnellisuuteen näkyvämmin?
Lopeta Jonna se spämmääminen.
Olen huomannut että monia kiehtovat viha, negatiivisuus, ankeus ja passiivisuus hyvin paljon. Sellaisen ihmisen tukeminen iloon ja onnellisuuteen on työlästä mutta myös mahdotonta jos hän ei itse halua nousta siihen energiaan. Nousu saattaa aiheuttaa pahaa kipuilua joten työ on tehtävä helvetin tarkasti, muuten tulee pahoja ongelmia vaikka niitä voi tulla joka tapauksessa.
Tuntuu kuin eläisin hidastetussa filmissä. Kaikki ympärillä kuitenkin liikkuu nopeaa tahtia, siirtyy paikasta toiseen.
Millä tasolla on meidän välinen luottamus 1-10?
Mulla on paljon epävarmuuksis, niin vastaan itse et 7.
Iltaterkut! Toivottavasti sulla on mukava ilta menossa. Iltasatu varmaan menossa?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin eläisin hidastetussa filmissä. Kaikki ympärillä kuitenkin liikkuu nopeaa tahtia, siirtyy paikasta toiseen.
Nauti joka hetkestä.
Vierailija kirjoitti:
Millä tasolla on meidän välinen luottamus 1-10?
Kaivatun luottamus muhun on varmaan 9?
Mä tuen ihmisiä livenä niin en tod ala täällä tai missään netissä sellaseen. En edes livenä kuin joillekin, en todellakaan kaikille. Kun on oikein tosi hyvä siinä, niin pitää valita kelle sitä energiaa antaa ja kenen siipien alle ilmaa puhaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti joka hetkestä.
Jäätynyt.