Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39000)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai läpsiminen ole kenenkään taholta hyväksyttävää🤔
On se joskus. Tykkään BDSM:stä ja mieheni läpsii ja piiskaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Luulin myös, että se veljessarja Matteus, Markus, Luukas ja Pasi on joku nettivitsi mut viime viikolla selvis et onkin oikea perhe.😅
Tuossa et ole ajatellut heidän yksityisyyttään, mutta kieltämättä erikoinen ratkaisu. Ei lasten nimillä saa pelleillä tai mistä minä tiedän, vaikka jaksaisi naurattaa tuo aina vuodesta toiseen. Itse kuulin koko lapsuuteni nimestäni aina saman "vitsin". Olisin ilahtunut, jos jollakulla olisi ollut jokin uusi vitsi joskus.
Olen ehkä aina seurustellut kuumapäisimpien ja mustasukkaisimpien naisten seurassa ? Miten se on edes mahdollista?
Tietysti (omaa) naista pitää läpsäistä pepulle aina ohikulkiessa. Nainen masentuu, jos ei tunne itseään halutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Luulin myös, että se veljessarja Matteus, Markus, Luukas ja Pasi on joku nettivitsi mut viime viikolla selvis et onkin oikea perhe.😅
...ja sitten he erosivat kirkosta ja syntyi Pasi...😁
Mun kylän pastorin lapsilla on kaikilla raamatulliset nimet. Ja niitä lapsia on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä aina seurustellut kuumapäisimpien ja mustasukkaisimpien naisten seurassa ? Miten se on edes mahdollista?
Himokkaan bipotytyn jälkeen tavisnaiset tuntuvat tylsiltä ja intohimottomilta. Siitä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkytkö niitä tekoja? Älä kaiva verta nokastasi.
Ei ollut multa se, mutta puhetapasi ei kuulosta kyllä kovin rakkaudelliselta.
Rakkaudesta se hevonenkii potkii 🤗
Opettaisin lapsille ja nuorille, että yksikin potku ja läppäsy ym rakkaudessa on liikaa. Saat olla jatkossakin antamassa anteeksi. Eli lähde siitä yhdestä.
Totta.Onko mielikuvani väärä, mutta suodaanko naisille oikeus läpsiä ja a käyttäytyä aggressiivisesti miehiä kohtaan? Vastatkaa
Siihen mihin vastasit ei ollut sukupuolta mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti (omaa) naista pitää läpsäistä pepulle aina ohikulkiessa. Nainen masentuu, jos ei tunne itseään halutuksi.
Tiedän tarinan, että mies läpsäisi vaimoaan pepulle, mutta huomasi sitten läpsäisseensä anoppiaan. Liian samanlaiset ahterit. 🤣
Sinäkin voisit kevyesti läpsäistä pepulle ohi mennessäsi, niin tietäisin olevani haluttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tarinan, että mies läpsäisi vaimoaan pepulle, mutta huomasi sitten läpsäisseensä anoppiaan. Liian samanlaiset ahterit. 🤣
Ei siinä varmaan mitään vahinkoa tapahtunut. Anoppi luultavasti osasi suhtautua siihen oikein hyvin, kun hänen nuoruudessaan se on ollut tavallista. Jotkut anopithan haluavat myös testata vävynsä ja yrittävät flirttailla tälle aina kun silmä välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Kerro turhaanko mä odotan
Ja vain itseni näin hajotan
Kun mä pidän meistä kii
Ja uskon tyhjiin lauseisiis.'
Ei minun runoni. Pidän
palstataukoa. Koskee
sivuston kaikkia ketjuja.
[En osallistu kommentein].
~
Toivotan hyvää marraskuuta
kaikille.
Sallittehan näin kaamoksen
keskellä lisälevon itsellenne,
nuoremmatkin. Pimeyden
lisääntyminen vaikuttaa
kehomme homeostasiaan
voimakkaasti. Take care. 🌿
Kiitos samoin 💕
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin voisit kevyesti läpsäistä pepulle ohi mennessäsi, niin tietäisin olevani haluttu.
Huokuuko sinusta eroottisuus ja halu? Oletko vapaamielinen ja flirtti vai sulkeutunut ja sääntöihin pilkuntarkasti suhtautuva? Kannustatko omalla käytökselläsi tuollaisiin aloitteisiin vai huokuuko sinusta "älä koske" -mentaliteetti? Kyllä niitä peppuja kuule pyritään läpsimään, jos naisesta aistii sen, että sellainen olisi toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Mieli tekisikin tehdä niin. Sillä saisin myös varmasti erittäin kirkkaasti selville, josko itse EN ole haluttu. Varsinkin just työyhteisössä tuollainen käytös ei-toivottuna voi synnyttää huikeita kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan varmasti vahinko? Minkäikäinen anoppi oli? Kertooko se teidän tarina, että mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä varmaan mitään vahinkoa tapahtunut. Anoppi luultavasti osasi suhtautua siihen oikein hyvin, kun hänen nuoruudessaan se on ollut tavallista. Jotkut anopithan haluavat myös testata vävynsä ja yrittävät flirttailla tälle aina kun silmä välttää.
Tuskinpa flirttaili, mutta naurua riitti, kun kertoilivat eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit käynyt specsaversilla
Ei nähdä sellaisissa paikoissa, että mikään pepun läpyttely tulisi edes mieleen. Tai voi se mieleen tulla (en tiedä), mutta ei voi toteuttaa. Eikä muutoinkaan hän niin tekisi, vaikka saisi kyllä.
Voisin olla semmonen heppa. sivusta