Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39000)

Vierailija
38341/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkytkö niitä tekoja? Älä kaiva verta nokastasi. 

Ei ollut multa se, mutta puhetapasi ei kuulosta kyllä kovin rakkaudelliselta.

Rakkaudesta se hevonenkii potkii 🤗

Hevonen ei muuten potki rakkaudesta vaan jos säikähtää tms. Hevonen ilmaisee kiintymystään vaikka kiertämällä kaulansa ympärille tai antamalla pusuja. Vinkki sullekin!

Voisin olla semmonen heppa. sivusta 

Vierailija
38342/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat aamupuurolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38343/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai läpsiminen ole kenenkään taholta hyväksyttävää🤔

On se joskus. Tykkään BDSM:stä ja mieheni läpsii ja piiskaa minua.

Vierailija
38344/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin myös, että se veljessarja Matteus, Markus, Luukas ja Pasi on joku nettivitsi mut viime viikolla selvis et onkin oikea perhe.😅

Tuossa et ole ajatellut heidän yksityisyyttään, mutta kieltämättä erikoinen ratkaisu. Ei lasten nimillä saa pelleillä tai mistä minä tiedän, vaikka jaksaisi naurattaa tuo aina vuodesta toiseen. Itse kuulin koko lapsuuteni nimestäni aina saman "vitsin". Olisin ilahtunut, jos jollakulla olisi ollut jokin uusi vitsi joskus.

Vierailija
38345/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä aina seurustellut kuumapäisimpien ja mustasukkaisimpien naisten seurassa ? Miten se on edes mahdollista?

Vierailija
38346/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti (omaa) naista pitää läpsäistä pepulle aina ohikulkiessa. Nainen masentuu, jos ei tunne itseään halutuksi. 

Vierailija
38347/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta joo, poistan ton.

Vierailija
38348/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin myös, että se veljessarja Matteus, Markus, Luukas ja Pasi on joku nettivitsi mut viime viikolla selvis et onkin oikea perhe.😅

...ja sitten he erosivat kirkosta ja syntyi Pasi...😁

Mun kylän pastorin lapsilla on kaikilla raamatulliset nimet. Ja niitä lapsia on paljon. 

Vierailija
38349/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä aina seurustellut kuumapäisimpien ja mustasukkaisimpien naisten seurassa ? Miten se on edes mahdollista?

Himokkaan bipotytyn jälkeen tavisnaiset tuntuvat tylsiltä ja intohimottomilta. Siitä se johtuu. 

Vierailija
38350/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärkytkö niitä tekoja? Älä kaiva verta nokastasi. 

Ei ollut multa se, mutta puhetapasi ei kuulosta kyllä kovin rakkaudelliselta.

Rakkaudesta se hevonenkii potkii 🤗

Opettaisin lapsille ja nuorille, että yksikin potku ja läppäsy ym rakkaudessa on liikaa. Saat olla jatkossakin antamassa anteeksi. Eli lähde siitä yhdestä.

Totta.Onko mielikuvani väärä, mutta suodaanko naisille oikeus läpsiä ja a käyttäytyä aggressiivisesti miehiä kohtaan? Vastatkaa

Siihen mihin vastasit ei ollut sukupuolta mainittu.

Vierailija
38351/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti (omaa) naista pitää läpsäistä pepulle aina ohikulkiessa. Nainen masentuu, jos ei tunne itseään halutuksi. 

Tiedän tarinan, että mies läpsäisi vaimoaan pepulle, mutta huomasi sitten läpsäisseensä anoppiaan. Liian samanlaiset ahterit. 🤣

Vierailija
38352/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin voisit kevyesti läpsäistä pepulle ohi mennessäsi, niin tietäisin olevani haluttu.

Vierailija
38353/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tarinan, että mies läpsäisi vaimoaan pepulle, mutta huomasi sitten läpsäisseensä anoppiaan. Liian samanlaiset ahterit. 🤣

Ei siinä varmaan mitään vahinkoa tapahtunut. Anoppi luultavasti osasi suhtautua siihen oikein hyvin, kun hänen nuoruudessaan se on ollut tavallista. Jotkut anopithan haluavat myös testata vävynsä ja yrittävät flirttailla tälle aina kun silmä välttää.

Vierailija
38354/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Kerro turhaanko mä odotan

Ja vain itseni näin hajotan

Kun mä pidän meistä kii

Ja uskon tyhjiin lauseisiis.'

Ei minun runoni. Pidän

palstataukoa. Koskee

sivuston kaikkia ketjuja.

[En osallistu kommentein].

~

Toivotan hyvää marraskuuta

kaikille.

Sallittehan näin kaamoksen

keskellä lisälevon itsellenne,

nuoremmatkin. Pimeyden

lisääntyminen vaikuttaa

kehomme homeostasiaan

voimakkaasti. Take care. 🌿

Kiitos samoin  💕

Vierailija
38355/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin voisit kevyesti läpsäistä pepulle ohi mennessäsi, niin tietäisin olevani haluttu.

Huokuuko sinusta eroottisuus ja halu? Oletko vapaamielinen ja flirtti vai sulkeutunut ja sääntöihin pilkuntarkasti suhtautuva? Kannustatko omalla käytökselläsi tuollaisiin aloitteisiin vai huokuuko sinusta "älä koske" -mentaliteetti? Kyllä niitä peppuja kuule pyritään läpsimään, jos naisesta aistii sen, että sellainen olisi toivottua.

Vierailija
38356/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieli tekisikin tehdä niin. Sillä saisin myös varmasti erittäin kirkkaasti selville, josko itse EN ole haluttu. Varsinkin just työyhteisössä tuollainen käytös ei-toivottuna voi synnyttää huikeita kokemuksia.

Vierailija
38357/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan varmasti vahinko? Minkäikäinen anoppi oli?  Kertooko se teidän tarina, että mitä sitten?

Vierailija
38358/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä varmaan mitään vahinkoa tapahtunut. Anoppi luultavasti osasi suhtautua siihen oikein hyvin, kun hänen nuoruudessaan se on ollut tavallista. Jotkut anopithan haluavat myös testata vävynsä ja yrittävät flirttailla tälle aina kun silmä välttää.

Tuskinpa flirttaili, mutta naurua riitti, kun kertoilivat eteenpäin.

Vierailija
38359/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit käynyt specsaversilla

Vierailija
38360/39000 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähdä sellaisissa paikoissa, että mikään pepun läpyttely tulisi edes mieleen. Tai voi se mieleen tulla (en tiedä), mutta ei voi toteuttaa. Eikä muutoinkaan hän niin tekisi, vaikka saisi kyllä.