Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38999)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on aika monta vuotta kulunut.
Niin on. Mun ja hänen kohdallaan pelkästään viimenäkemisestä 6 vuotta ja 3kk. Kohta 7 vuotta siitä kun hän sanoi haluavansa mut ennen lastentekoikää. Nyt oon 35 :D. Onhan tässä kulunut. Minäkin oon ihmisenä kulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun peppu on suorastaan läpsyttelyyn kutsuva. Ja muuhunkin.
Kyllä. Kuuma, tuoksuva, tiukka ja kukkainen kakkonen siellä vihjailee kettua koloon.
Sulla on nyt kyllä tossa ihan väärä eläin👆 Kukka se kyllä on. -sivusta
Pian taas nähdään, ruoaksi teen kalakeittoa ja jälkkäriksi on pannaria kun siitä niin tykkäät. Olet rakas, ihanaa alkanutta viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mammat aamupuurolle
Ei kiitos, inhoan puuroja. Parempaakin on keksitty. Kahvi.
Vielä opit. Puuro on terveellistä ruokaa.
Puuro on hyvä ruoka. Makuja voi lisätä sekaan tai päälle. Kouluissakin on puuropäiviä, puuroa ja leipää, maitoa sekä hedelmä tai muu vastaava jälkiruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on aika monta vuotta kulunut.
No niimpä on ja tulee vielä kulumaan.
Niin että eläkkeellä sitten kahville..
No mikset ota ja edistä
Mä en edistä koska mies on naimisissa enkä halua olla halpa pettäjä. Naimisissaolo on suht vahva viesti muille että vierelle on jo valittu se, jonka kanssa haluaa olla, johon on tahtonut vahvasti sitoutua ja joka on rakas ja romanttisesti tärkein. Mä en sinkkuna siihen mene enää anelemaan eikö jo voisi vaihtaa muhun kun en aiemminkaan kelvannut mihinkään oikeaan. -Yhä sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Pian taas nähdään, ruoaksi teen kalakeittoa ja jälkkäriksi on pannaria kun siitä niin tykkäät. Olet rakas, ihanaa alkanutta viikkoa.
Kenelle viesti?
Olet väitetysti tavoitettavissa, mutta oletko myös saatavissa? Ettei sittenkin tuuttaisi varattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle viesti?
Pienelle muruselleni.
Riisivanukasta täytyisi kokeilla tehdä ja mannavanukasta samaten. Karkit ovat jääneet kokonaan kauppaan ja olen päättänyt leipoa makeat syötävät.
Vierailija kirjoitti:
Olet väitetysti tavoitettavissa, mutta oletko myös saatavissa? Ettei sittenkin tuuttaisi varattua.
Eipä tuuttaa. Sormukset ovat sormessa, koska en halua selitellä kenellekään, kun asia on vielä itsellekin raskas.
Toisekseen olen itse teettänyt ja ostanut sormukseni, joten niitä ei ole edes saatu keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Riisivanukasta täytyisi kokeilla tehdä ja mannavanukasta samaten. Karkit ovat jääneet kokonaan kauppaan ja olen päättänyt leipoa makeat syötävät.
Mustikkamuffinsseja tekisi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä taida mitään romantillista tulla ikinä.
Tuleepas! Vai etkö halua?
Semisti masentaa. Mulla on ollut vähän rankka elämä niin olisi kiva jos edes yksi juttu sujuisi helposti.
Voi että! Toivon, että saat rakkaasi. Itselläkin vähän samanmoiset fiilikset, mutta otetaan, mitä annetaan.
Mitä tehdä kun ei pysty syödä. Tai oksettaa kun kuulee näitä juttuja mitä syötte yms.
Ahdistaa että ihmiset jotenki luo ton
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä kun ei pysty syödä. Tai oksettaa kun kuulee näitä juttuja mitä syötte yms.
Ahdistaa että ihmiset jotenki luo ton
Se on pääasia. Hae apua, näytä että välität edes itsestäsi.
Semisti masentaa. Mulla on ollut vähän rankka elämä niin olisi kiva jos edes yksi juttu sujuisi helposti.