Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39606)
Olinko tänään lähellä sua? Ainakin otaksun ja juku tuntu hyvältä vaikken nähnytkään, mut pelkkä ajatus jo
Vierailija kirjoitti:
Kysymys; miten haluaisit kaivattusi sua lähestyttävän, millä tavoin, lauseilla tms? Jos tota noin niin siis sä haluaisit lähestymistä.
Pyytämällä apua jossain mitä siellä tehdään. Se kuitenki kuuluu sen paikan etikettiin niin se olis luontevaa.
Vierailija kirjoitti:
Saan tästä sekoilusta vatsahaavan.
Mulla on jo :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko vielä laittaa varovasti pään sun olkapäätä vasten ja tulla ihan liki?
Älä päätä laita.
Miksei? Etkö tykkää läheisyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys; miten haluaisit kaivattusi sua lähestyttävän, millä tavoin, lauseilla tms? Jos tota noin niin siis sä haluaisit lähestymistä.
Otat vaan kädestä kiinni.
Tämä toimis myös mulle!
Meillä ei onnistuis, kun ollaan niin jännittyneitä aina. Kun edes päästäisiin luonteviin puheväleihin niin kuin ennen.
Sivusta n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytämällä apua jossain mitä siellä tehdään. Se kuitenki kuuluu sen paikan etikettiin niin se olis luontevaa.
Olipa kryptistä.
Itse lähestyin aikoinaan käyttämällä "keppihevosta", mutta mönkään meni. Tosin tiedän, että mönkään olisi mennyt, vaikka olisin lähestynyt käsillä kävellen.
Saanko ajatella ääneen. Tapailen satunnaisesti erästä naista mutta aikoinaan suljin mielestäni erään toisen naisen, joka on kuitenkin pikkuhiljaa käynyt ajatuksissani tihenevässä määrin. Hän nyttemmin seurustelee, joten asia siltä osin kohdaltani poissuljettu mutta olen viimeaikoina tuntenut oloni hieman levottomaksi. En voi puhua tästä ääneen joten ajattelin tänne. Olen t-risteyksessä ja alitajuisesti haluan raivata polun suoraan eteenpäin kääntymättä kumpaankaan suuntaan. Tyyni mies rakoilee sisäisesti. Pysyn kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat vaan kädestä kiinni.
Tämä toimis myös mulle!
Meillä ei onnistuis, kun ollaan niin jännittyneitä aina. Kun edes päästäisiin luonteviin puheväleihin niin kuin ennen.
Sivusta n
Tietyllä tapaa meillä on rennommat välit kuin koskaan. Tai no, miten sen haluaa nähdä. Kuin kaivatulle kirjoitin ja sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Saanko ajatella ääneen. Tapailen satunnaisesti erästä naista mutta aikoinaan suljin mielestäni erään toisen naisen, joka on kuitenkin pikkuhiljaa käynyt ajatuksissani tihenevässä määrin. Hän nyttemmin seurustelee, joten asia siltä osin kohdaltani poissuljettu mutta olen viimeaikoina tuntenut oloni hieman levottomaksi. En voi puhua tästä ääneen joten ajattelin tänne. Olen t-risteyksessä ja alitajuisesti haluan raivata polun suoraan eteenpäin kääntymättä kumpaankaan suuntaan. Tyyni mies rakoilee sisäisesti. Pysyn kasassa.
Selvittämättömät asiat tuppaa jäämään vaivaamaan. Mieti sitten vanhainkodissakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan tästä sekoilusta vatsahaavan.
Mulla on jo :(
Voisin skopioida teidät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastannut mihin tämän on tarkoitus johtaa ?
Vaikea kysymys, koska oon joutunut nielemään niin monta pettymystä.
Jokainen voi omilla teoillaan ja valinnoillaan vaikuttaa elämäänsä. Jokaisen elämään kuuluu myös pettymykset. Se on realiteetti ja osa elämää.
Tiedän kyllä, että pettymykset kuuluu elämään :) mutta ne vaikuttaa eri tavoin eri ihmisiin. Mä en valita, vaan yritän pitää huolta itsestäni.
Kippis ja kulaus. Olit elämäni suurin munaus😅