Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39143)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys; miten haluaisit kaivattusi sua lähestyttävän, millä tavoin, lauseilla tms? Jos tota noin niin siis sä haluaisit lähestymistä.
Moikkaa ja kysyy voiko liittyä hetkeksi seuraan tms. En tiedä! Eihän se helppoa ole, mutta joskus riskinotto kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Saan tästä sekoilusta vatsahaavan.
Syö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan tästä sekoilusta vatsahaavan.
Syö laastari
Vierailija kirjoitti:
Kysymys; miten haluaisit kaivattusi sua lähestyttävän, millä tavoin, lauseilla tms? Jos tota noin niin siis sä haluaisit lähestymistä.
Kysymällä tämän sovelletussa muodossa: "Moi, lähtisitkö erääseen rauhalliseen xxxxx-nimiseen kahvilaan pirtelölle/smoothielle yms. juttelemaan syvällisiä..."
Mitäs tänne kuuluu?
-Aslak-
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastannut mihin tämän on tarkoitus johtaa ?
Vaikea kysymys, koska oon joutunut nielemään niin monta pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Otat vaan kädestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat vaan kädestä kiinni.
Tämä toimis myös mulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastannut mihin tämän on tarkoitus johtaa ?
Vaikea kysymys, koska oon joutunut nielemään niin monta pettymystä.
Jokainen voi omilla teoillaan ja valinnoillaan vaikuttaa elämäänsä. Jokaisen elämään kuuluu myös pettymykset. Se on realiteetti ja osa elämää.
Kädestä hellästi kiinni, me ei sanoja tarvita..
On todella epätoivoinen olo
Kyllä sä tiedät mitä sun tulee tehdä. Turhaan jännität. Sinun sanoin, tässä mä oon.
En kaipaa ketään. Vikaako minussa?
No, tärkeimpiä en ole menettänyt, eikä heitä tarvitse kaivata, ovat täällä.
Voisko vielä laittaa varovasti pään sun olkapäätä vasten ja tulla ihan liki?
Vierailija kirjoitti:
Vedätkö nyt kahta roolia täällä? 🧐
Oon ollut täällä ennen eri hahmoilla, mutta elämäntilanne on muuttunut ja ehdin tänne harvemmin.Nyt viestittelen lähinnä omana itsenäni.
Vierailija kirjoitti:
Voisko vielä laittaa varovasti pään sun olkapäätä vasten ja tulla ihan liki?
Älä päätä laita.
Sun hymyt, ne on harvinaista herkkua. Aiotko pikkujouluissa istua mun viereen? HA n>m
Vierailija kirjoitti:
On todella epätoivoinen olo
Minkä vuoksi?
Unohtuu kirjautua 🤣 Iltapalaksi Kiarjalan piirasta, satsumaa ja vettä. Kuin mun vankiloissa olisi - vesi-leipä-sitrushedelmä-kuuri