Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (36354)

Vierailija
36141/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin järjettömän rakastunut sinuun 💕

Vierailija
36142/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤗🤭 Ei pienessä flirtissä mitään pahaa ole 

Olen niin hyvätahtoinen, että en edes tajua, kun joku flirttailee. Ajattelen, että hän on vain ystävällinen. 

Sivusta 

Mä en osaa flirtata. Oon jotenkin liian suorasukainen siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36143/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä nykyään usein sellainen olo, että kuljen taas ihan väärää polkua. Että ei mun pitäis kulkea nyt tätä mitä kuljen. Semmonen epätodellisen tuntuinenkin olo, että teen väärin. Vaikka toisaalta järki sanoo, että näin pitäis tehdä.  Mutta ei se väärin tekeminen siis kyllä sinuun liity mitenkään. Vaan siihen pääasiallisen pyörimisen syyhyn. Sun näkemisessä ois sekin jännää kyllä, että alkaisko tuntua yhtään enemmän siltä että ois oikealla polulla. Kun joskus niin vahvasti uskoin, että meidän olisi tarkoitus ystävystyä. Oisko vielä. Vai menikö sekin polku ja tarkoitus jo. Oonko totaalisen hukassa.

Polku on kasvanut pajua umpeen jo ajat sitte. Parempi kun meet rinteeltä kujalle.

Niin. Paljon mahdollista. Oon niin hukassa, että en edes tiedä mikä rinne ja mikä kuja. Paitsi ihan kujalla oon kyllä elämäni suhteen. Oon miettinyt jopa että oonko edes oikeassa maassa. 

Vierailija
36144/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐕 kanssa 

Vierailija
36145/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin järjettömän rakastunut sinuun 💕

Minäkin sinuun.

Vierailija
36146/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä värinen paitani oli?

Musta kuten minunkin.

Vierailija
36147/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se ollut sinä tänään pyörätiellä?! Miten olisit täällä? Olen näköjään umpisekaisin kun näen sua joka paikassa vaikka en näekään 

Älä vaan kerro tuota kaivatullesi. Mua kävi ahdistamaan yhden stalkkerin avautuminen samasta asiasta.

Älä heti pilaa viestiäni. Ei liity stalkkerit tähän 

Vierailija
36148/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis kerta laaki ja sit lopetetaan 😘

Vierailija
36149/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä nykyään usein sellainen olo, että kuljen taas ihan väärää polkua. Että ei mun pitäis kulkea nyt tätä mitä kuljen. Semmonen epätodellisen tuntuinenkin olo, että teen väärin. Vaikka toisaalta järki sanoo, että näin pitäis tehdä.  Mutta ei se väärin tekeminen siis kyllä sinuun liity mitenkään. Vaan siihen pääasiallisen pyörimisen syyhyn. Sun näkemisessä ois sekin jännää kyllä, että alkaisko tuntua yhtään enemmän siltä että ois oikealla polulla. Kun joskus niin vahvasti uskoin, että meidän olisi tarkoitus ystävystyä. Oisko vielä. Vai menikö sekin polku ja tarkoitus jo. Oonko totaalisen hukassa.

Polku on kasvanut pajua umpeen jo ajat sitte. Parempi kun meet rinteeltä kujalle.

Niin. Paljon mahdollista. Oon niin hukassa, että en edes tiedä mikä rinne ja mikä kuja. Pa

Tunsitko pelkkää ystävyyttä häntä kohtaan?

Vierailija
36150/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai se ollut sinä tänään pyörätiellä?! Miten olisit täällä? Olen näköjään umpisekaisin kun näen sua joka paikassa vaikka en näekään 

Älä vaan kerro tuota kaivatullesi. Mua kävi ahdistamaan yhden stalkkerin avautuminen samasta asiasta.

Älä heti pilaa viestiäni. Ei liity stalkkerit tähän 

Sivusta kommentoin vaan. Anteeks, toivottavasti pääset näkemään kaivattusi.

Vierailija
36151/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olis kerta laaki ja sit lopetetaan 😘

Tulis vaan ikuinen jano. /sivusta varmaan

Vierailija
36152/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsisin pelkuria? Jokua, joka vain katselee kaukaa eikä tee mitään. Aivan oikein, en tarvitse sua. Poistan puhelinnumerosi ja sanon hyvästit. Mua vanhemmalle, epäröivälle J:lle

Voi olla että on sivusta, mutta koska tässä kaikki kohdat täsmäävät (paitsi, että olen sentään tehnyt JOTAIN), en voi olla kysymättä, että mitä itse olet tehnyt asian eteen? Oletko antanut mitään, edes pientä, vinkkiä, että sinuakin kiinnostaa? Olen itse tehnyt kymmeniä keskustelunaloituksia, mutta ne lässähtävät aina lupaavan alun jälkeen, koska jätät jutun kesken. 

Vierailija
36153/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä unia. Halit..-Anneli

Vierailija
36154/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Paljon mahdollista. Oon niin hukassa

Jep

Vierailija
36155/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tunnistanut täällä kaivattuani. Ehkä hän tunnisti minut viesteistä. Ken tietää. 

Vierailija
36156/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä unia. Halit..-Anneli

🤗

Vierailija
36157/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelkkää ystävyyttä.

Vierailija
36158/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunsitko pelkkää ystävyyttä häntä kohtaan?"

Sielujen sydänystävyyttä. 

Vierailija
36159/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppy face <3

Vierailija
36160/36354 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tappoi henkisesti se mitä teit minua kohtaan jonkun muun ihmisen tekemisistä.

En palaa ennallaan enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä