Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (36629)
Raikas muisto on satehen tumman pilvisen ukkosen maahan sortuvan teltan ja kesän kuuman huuman Muistan vielä mä suudelman laulun onnesta kertovan hempeän tuulen ja herkän hiljaisuuden.Punaiset posket syksy-yö koleat laineet rantaan lyö mpärillä metsän linnun äänet. Punaiset posket syksy-yö siniset silmät kaiken lyö kappale kauneinta Suomea
Vierailija kirjoitti:
Sinun hymysi on niin ihana. Meidän katsekontaktit saa mielikuvitukseni laukkaamaan, huh 😘
Missä näit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun hymysi on niin ihana. Meidän katsekontaktit saa mielikuvitukseni laukkaamaan, huh 😘
Missä näit?
Harrastuksessa.
Olisi niin helppo sopia treffit vaikka kahvilaan, kun haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Äitinä oleminen on kokopäivä työtä. Olen samaa mieltä kanssasi.
Ei tarvitse olla, anna lapset suosiolla pois. Lapset eivät tarvitse äitejä vaan rahaa ja omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilisitpa toivoa.
Sitäkö sinä haluat? Onko se rehellistä apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuulostaisi, jos vaihdettaisiin se hotelliyö vaikkapa telttamajoitukseksi. Käytäisiin reippailemassa ja yövyttäisiin teltassa. Nuotion ääressä hörpättäisiin kuksasta nokipappukahvia jne...
Telttailu ei kyllä oo mun juttu lainkaan.
Ajattelin, että se olisi piristävää vaihtelua hotelliöihin. Sellaista tasapainoa juu nou.
Mutko mä haluaisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Ja teltassa reippailun jälkeen ei sitä voi tehdä, kun oon niin ahdistunut hygieniasta. Muutenkaan en välttämättä tykkää vaihtelusta kuten kaivattuni. Telttaretkelle sitten vasta, kun on harrastettu riittävästi seksiä, ettei koko ajan tee mieli.
Puhtaus on puoli ruokaa👍Puhtaat kädet, puhtaat välineet ja puhdas ympäristö ovat keskeistä laadun varmistamiseksi.
Terveellisyys: Hyvä hygienia ehkäisee ruokamyrkytyksiä ja bakteerien leviämistä.
Vierailija kirjoitti:
Henna, tuskin olet täällä. Luultavasti joku trolli leikki ja kiusoittelee minua eksymään harhoihin. Jos kuitenkin sattuisit olemaan täällä ja jos todella inhoat minua tai haluat minusta totaalisesti eroon, voithan sen IRL ilmaista jotenkin. Varmasti silloin lopullisesti jätän sinua ajattelemasta. Tällä hetkellä olen välitilassa. Kaipaan sinua ja kuvittelen ainakin, että sinäkin yhä kaipaat, muttet sitä uskalla mitenkään ilmaista, kuten en minäkään uskalla. Tämä välitila on kiduttava.
Kaipaan inspiroivaa seuraasi.
Lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna, tuskin olet täällä. Luultavasti joku trolli leikki ja kiusoittelee minua eksymään harhoihin. Jos kuitenkin sattuisit olemaan täällä ja jos todella inhoat minua tai haluat minusta totaalisesti eroon, voithan sen IRL ilmaista jotenkin. Varmasti silloin lopullisesti jätän sinua ajattelemasta. Tällä hetkellä olen välitilassa. Kaipaan sinua ja kuvittelen ainakin, että sinäkin yhä kaipaat, muttet sitä uskalla mitenkään ilmaista, kuten en minäkään uskalla. Tämä välitila on kiduttava.
Mikä siinä Hennan seurassa sua inspiroi?
Miksi kysyt, jos et ole hän. En aio paljastaa mitään. Kerron hänelle itselleen, jos saan siihen mahdollisuuden.
Kerro, älä täällä ruikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt, jos et ole hän. En aio paljastaa mitään. Kerron hänelle itselleen, jos saan siihen mahdollisuuden.
Kerro, älä täällä ruikuta.
Mitä sinä saatanan inceli täällä vainoat ja puutut muiden kaipaukseen?
Sä olet pelkuri, luulin muuta. Liekki hiipuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuko?
Hyvää viikonloppua itse kullekin 🧡
Miksi joku alapeukuttaa sitkeästi kaikki viestit?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku alapeukuttaa sitkeästi kaikki viestit?
👎
Trevligt veckoslut fru speciallärare 😚
Kiitos ja terkut takaisin reippaalle pojalle.