Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (36630)
Vierailija kirjoitti:
Teet hyvää ylivirittyneelle hermostolleni. Aina kun ollaan samassa tilassa, olen tyyni ja samalla väsyttää. Ihana tunne.
Hassua, minä taas menen ihan tärinöihin kun ihastus on näköpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Pyöritköhän koskaan siellä missä pyörit ennen. Mietin kun itse olen pyörinyt taas aika paljon.
Eikö pyörrytä yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wili ihana peenis
Why, thank you
Ü kno
Minkälaisesta hellyydestä tykkäät kaivattuni? Mulla on varastot ylitäynnä ja haluaisin purkaa niitä johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisesta hellyydestä tykkäät kaivattuni? Mulla on varastot ylitäynnä ja haluaisin purkaa niitä johonkin.
No jos nyt otat ensin kädestä kiinni.
Onko sillä väliä missä -pyöritte
Vierailija kirjoitti:
Viilipytty 🤗
Se olen minä. Ulkoisesti. Mutta sisällä kuohuu.
Sinä et koskaan kritisoinut mua, et ainakaan suoraan
mistään muusta kuin siitä että olin liian rakastunut sinuun,
mut neuvoa osasit, haluaisin tietää rehellisesti mitä ajattelit minusta. Vertailun vuoksi, tietääkseni.. nähdäkseni itseni.. oon nyt kuullut ja nähnyt itsessäni asioita joista en ilkeä puhua kenellekään..
ei susta tullut sitä mitä halusin. Kiitos kuitenkin kaikesta. Ja anteeksi kun olin niin itsekeskeinen. Luulin kokoajan että minä en kelvannut sinulle mutta olin niin itsekeskeinen että miten olisin voinut kelvata..en mä antanut tilaa sille. 

Minä kaipaan kahta ihmistä, miestä ja naista. Saisinpa molemmat, voisimme muodostaa kolmisuhteen!
Mulla on kyllä nykyään usein sellainen olo, että kuljen taas ihan väärää polkua. Että ei mun pitäis kulkea nyt tätä mitä kuljen. Semmonen epätodellisen tuntuinenkin olo, että teen väärin. Vaikka toisaalta järki sanoo, että näin pitäis tehdä. Mutta ei se väärin tekeminen siis kyllä sinuun liity mitenkään. Vaan siihen pääasiallisen pyörimisen syyhyn. Sun näkemisessä ois sekin jännää kyllä, että alkaisko tuntua yhtään enemmän siltä että ois oikealla polulla. Kun joskus niin vahvasti uskoin, että meidän olisi tarkoitus ystävystyä. Oisko vielä. Vai menikö sekin polku ja tarkoitus jo. Oonko totaalisen hukassa.
Tiedäthän, että olen onnellinen sun puolesta ja toivon sulle kaikkea hyvää. Olet ihan mahtava tyyppi, kiva tuntea sut.
Vierailija kirjoitti:
🤗🤭 Ei pienessä flirtissä mitään pahaa ole
Olen niin hyvätahtoinen, että en edes tajua, kun joku flirttailee. Ajattelen, että hän on vain ystävällinen.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viilipytty 🤗
Se olen minä. Ulkoisesti. Mutta sisällä kuohuu.
Mulla on toisin päin. Ulkoisesti näytän hermorauniolta, mutta sisäisesti olen teräsnainen oikeesti. Tosipaikan tullen pesen muut mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä nykyään usein sellainen olo, että kuljen taas ihan väärää polkua. Että ei mun pitäis kulkea nyt tätä mitä kuljen. Semmonen epätodellisen tuntuinenkin olo, että teen väärin. Vaikka toisaalta järki sanoo, että näin pitäis tehdä. Mutta ei se väärin tekeminen siis kyllä sinuun liity mitenkään. Vaan siihen pääasiallisen pyörimisen syyhyn. Sun näkemisessä ois sekin jännää kyllä, että alkaisko tuntua yhtään enemmän siltä että ois oikealla polulla. Kun joskus niin vahvasti uskoin, että meidän olisi tarkoitus ystävystyä. Oisko vielä. Vai menikö sekin polku ja tarkoitus jo. Oonko totaalisen hukassa.
Polku on kasvanut pajua umpeen jo ajat sitte. Parempi kun meet rinteeltä kujalle.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kova ikävä. 🥺
Voitaisiin sinua jos olisit pipinä. 🥰 Olisit varmasti suloinen kun olisit pipi. 😍
Kävin eilen illalla hankkimassa limaa ohentavaa yskänlääkettä. Se on helpottanut jonkin verran. Mulla on varmaan se RSV kun tää on kestänyt kohta pari viikkoa. Tänään on kulkenut ilma paremmin kuin eilen. Mä toivon ettei muutu keuhkokuumeeksi. 😰 Ja kiitos kysymästä. Mä oon ollut polttamatta 5 kuukautta. 👍 Kävelin tänään vahingossa 12km. 😅
-M.K.K
Et kai se ollut sinä tänään pyörätiellä?! Miten olisit täällä? Olen näköjään umpisekaisin kun näen sua joka paikassa vaikka en näekään
Vierailija kirjoitti:
Viilipytty 🤗
Kiitos 😊
👩🏫🧡👨🏼🏫