Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulottelen jatkuvasti, että minulla on syöpä. Pelkääkö kukaan muu etukäteen syöpää?

Vierailija
04.11.2025 |

Erilaisista oireista päättelen, että sairastan syöpää. Yhtenä paivänä tuntuu, että olen saanut suolistosyövän ja toisena päivänä tuntuu, että minulla on rintasyöpä jne.

Luulottelen jatkuvasti, että minulla on syöpä. Pelkääkö kukaan muu etukäteen syöpää?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman syöpää on myös kiputiloja muutamilla, paitsi jos saatu hoidettua. Jos haluaa pelätä.

Vierailija
2/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko ikäni pelännyt ylipaljon, että minulla on jokin syöpä, vaikka ei minulla ole todettu syöpää.

N 77v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pelättävää siinä on.. hoitoja pelkään ja kipua enemmän. itse syöpää itseasiassa jopa toivon, mutta ei suvussa kenelläkään joten enpä usko, että saan. ei sen saa kun sellaiset keillä on paskat geenit

Vierailija
4/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo seurannassa, kolonoskopiat aikataulutettu.

Ja kerran jo leikattu aivokasvain.

Ei vois oikein vähempää kiinnostaa enää.

Vierailija
5/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin, minulla oli ahdistuneisuushäiriö. Siihen auttoi SSRI-lääkitys. 

Vierailija
6/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ja myös neurologisia sairauksia, kuten MS-tauti ja ALS. Etenkin Als on pahin pelkoni. 

Välillä pelkään että tulee myös sydänkohtaus. Tai tätä menoa kohta varmaan tuleekin .. :D

Vierailija
7/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mut sit muistutan itselleni että se on ahdistusta joka puhuu

Vierailija
8/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut luulosairas 10-vuotiaasta asti. Kotini oli turvallinen ja olen ollut tyytyväinen elämääni koko aikuisuuteni, mutta tämä yksi hulluus on piinaava. Olen tehnyt pientä kuolinsiivousta syöpien ja AIDSin (1980-luvulla) vuoksi muutamaan kertaan. Kauhu iskee välillä, en ole lääkärissä ravaaja mutta pahimpina aikoina olen tietysti käynyt tarkistuttamassa oireeni. Mitään pahaa ei ole löytynyt, mitta muutaman viime vuoden aikana lähipiiristä on menehtynyt useita henkilöitä syöpään. Eivät verisukulaisiani, mutta muuten ihmisiä joihin olen kiintynyt. Tunnen olevani idiootti, ihmisiä on oikeasti pahassa tilanteessa ja minä luulottelen. 

Vierailija
9/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanserofobia on ahdistuneen ja joutilaan kermaperseen kehittämä neuroosi tyhjän elämänsä täytteeksi ja sisällöksi.

Vierailija
10/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvasti kuvittelet että sinulla on jokin niin kehosi jossain vaiheessa sen sinulle aiheuttaa 

Aiheutat itse itsellesi syövän 

Vierailija
11/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään ja myös neurologisia sairauksia, kuten MS-tauti ja ALS. Etenkin Als on pahin pelkoni. 

Välillä pelkään että tulee myös sydänkohtaus. Tai tätä menoa kohta varmaan tuleekin .. :D

Rytmihäiriöisen on helppo pelätä sydäriä tai vajaatoimintaa ja verenpainetta. Ja ties mitä.

Vierailija
12/12 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jatkuvasti kuvittelet että sinulla on jokin niin kehosi jossain vaiheessa sen sinulle aiheuttaa 

Aiheutat itse itsellesi syövän 

Haista paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä