Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itsepähän sit valitsit. Turha syyttää muita omista valinnoista.
En ole päässyt valitsemaan.
Valitsit vaimosi ja sen myötä kaiken tämän, mistä on nyt kyse.
Minä jätin teidät jo kerran 10 vuodeksi rauhaan, vaihdoin nimeni, piileksin kotona, enkä avannut ovea, katkaisin välit kaikkiin, jotka osallistuivat tähän jne.
Ei se ollut helppoa kaiken sen jälkeen.
Sinulle en ole mitään pahaa tehnyt. Enkä haluaisi tehdä vieläkään.
Olisihan se hullua ollutkin, että sellainen sattuma olisi käynyt, että olisit juuri minuun ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ikävä sitä sun tyttöystävää ja sen takia näytät mulle välillä sitä hellääkin puolta, eikä sua silloin haittaa yhtään, jos tuun normaalia lähemmäs. Näin oon viisaudessani päätellyt.
Taidat olla päätellyt väärin.
Tuskin. Tuli nähtyä tänään.
Miten hän pörrää sun kimpussa jos löytyy jo tyttöystävä?
Ei kai pörrää.
Miten mä näen sut aina, kun en ole yhtään varautunut? Kuin salama kirkkaalta taivaalta. Vaikka tiedostan, että mahdollisuus on olemassa, yllätän jopa itseni miten vahvasti reagoin läsnäoloosi.
Tänäänkin sun katse oli niin aseista riisuva, että vaikka siihen olisi jotenkin yrittänyt varautua, niin ei olisi ollut mitään tehtävissä.
Myyty.
Näkeeköhän musta päällepäin, mitä ajattelen? Musta tuntuu, että näkee kilometrien päähän, vaikka kuinka yritän peitellä sitä.
Samalla myös mietin, että meistä tuskin ikinä voisi tulla mitään, sillä enhän mä saisi sanaa suustani sun seurassa, vaikka normaalisti olen puhelias nainen.
Aiheutat mulle niin vahvoja tunteita, että ihmettelen, jos et tunne sitä energiavirtaa, jota lähetän suuntaasi kohdatessamme.
Myönnän, oon ihastunut mielikuviin ja oonkin miettinyt, et saisko ne rikottua tutustumalla. Mutta eihän siitä tutustumisesta tuu mitään, jos en saa sanottua sulle mitään. Tai jos ootkin niin ihana kun oon kuvitellut...
Hitto että aikuisen elämä on hankalaa.
Kaikki on riisuttu vihreästä. On vain mustaa, harmaata ja sen eri sävyjä. Ja komeetan pyrstö äärettömyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Just so you know, en flirttaillut huvikseni. Olin oikeasti kiinnostunut. Sä vaan et suostunut uskomaan sitä.
Tällaiset pitää kertoa toiselle. Varmaan kerroitkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä näen sut aina, kun en ole yhtään varautunut? Kuin salama kirkkaalta taivaalta. Vaikka tiedostan, että mahdollisuus on olemassa, yllätän jopa itseni miten vahvasti reagoin läsnäoloosi.
Tänäänkin sun katse oli niin aseista riisuva, että vaikka siihen olisi jotenkin yrittänyt varautua, niin ei olisi ollut mitään tehtävissä.
Myyty.
Näkeeköhän musta päällepäin, mitä ajattelen? Musta tuntuu, että näkee kilometrien päähän, vaikka kuinka yritän peitellä sitä.
Samalla myös mietin, että meistä tuskin ikinä voisi tulla mitään, sillä enhän mä saisi sanaa suustani sun seurassa, vaikka normaalisti olen puhelias nainen.
Aiheutat mulle niin vahvoja tunteita, että ihmettelen, jos et tunne sitä energiavirtaa, jota lähetän suuntaasi kohdatessamme.
Myönnän, oon ihastunut mielikuviin ja oonkin miettinyt, et saisko ne rikottua tutustumalla. Mutta eihän siitä tutus
=)
Vierailija kirjoitti:
Sinähän ne pakit annoit.
Ja syystä. Eiköhän tässä ole jo ihan tarpeeksi. Näen ennemmin sen hindun kuin jonkun sellaisen, jolla on kukkakimpussakin myrkkykäärme piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tämä psykoosi siirtää itsensä lähemmäs apua tai vaikka komeroon kun ei oikein iske seurata taas tuota samaa touhua ja selata sen seasta muuta? Sitä viitsinee vain rajatun verran toimittaa. =)
Tämä. Ketjun selaisi minuutissa läpi ilman tätä kaikkea ylimääräistä "ajatusten"virtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ikävä sitä sun tyttöystävää ja sen takia näytät mulle välillä sitä hellääkin puolta, eikä sua silloin haittaa yhtään, jos tuun normaalia lähemmäs. Näin oon viisaudessani päätellyt.
Taidat olla päätellyt väärin.
Tuskin. Tuli nähtyä tänään.
Miten hän pörrää sun kimpussa jos löytyy jo tyttöystävä?
Ei kai pörrää.
Tai jos puhut "tikusta asiaa", niin ei sitä voi sillä tavalla ottaa. Mä tein tänään sitä ja sain vastaukseksi, että kysy xxx.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä vaimoa, ei tyttistä. /sivusta varmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole liikuskellut tänään missään
tyttö/poikaystävän perässä. [Joku kirjoitti
nähneensä blondin].
Olen hetero, kiinnostunut miehistä.
En ole trans- enkä intersukupuolinen.
Emojin 🥸 käyttö itsestäni on puhdasta
huumoria.
Lue: Olen siro, naisellinen söpis. 🥳
En näytä rekkisdykelta enkä
testokuuria vetävältä kuulantyöntäjältä.
En sillä sano, etteikö rekkis tai ronskimpi
kuulamörskäkin voisi olla komia emäntä.. 😃
Olet nokkela sanankäyttäjä.
An' a cunt too, mutta kuka mistäkin tykkää, tietenkin. :0
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tosiaan suurinta rakkautta on antaa toisen vain olla. Kuten olen antanutkin. Mutta että luopuu kaikesta omasta toivehdinnastaan.
Olen tullut samaan johtopäätökseen. Kaivattuni on tulossa kylään. Aion kertoa hänelle, että emme voi olla enää tekemisissä, vaikka olemme pitkäaikaisia ystäviä, koska yksipuoliset tunteet rasittavat psyykettäni liikaa. Uskon, että asia on hänellekin helpotus, sillä hän on alkanut välttelemään minua, koska ilmeisesti on tajunnut tunteeni. Erittäin raskas päätös, mutta todennäköisesti paras kaikille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Sun on turha murehtia, että jotenkin vaikuttaisi työelämään, vaikka et pitäis musta. Aina tuun suosittelemaan ja kehumaan sua.
No sinun mielipiteesi on varmastikin se koko maailman tärkein siellä.
Joku raja pitää olla, ja se raja meni nyt siinä videossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tosiaan suurinta rakkautta on antaa toisen vain olla. Kuten olen antanutkin. Mutta että luopuu kaikesta omasta toivehdinnastaan.
Et tosiaan ole. Mitään en ollut tehnyt, että se videoitiin. Se tehtiin varmuuden vuoksi, kun yritin marssia ulos koko tilanteesta.
Tee tälle oma ketju, jooko? Tää on kaipausketju.
Sain äsken tietää, että saatat tulla huomenna siellä käymään 🤔🤗😁
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Rakas 💜 pehmeä sanamuunnos
ULETLAN ?
OON KOITTANU KEKSIÄ. MITÄ
ULETLAN voi tarkota pehmeä sana😳