Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39022)
No itsepähän sit valitsit. Turha syyttää muita omista valinnoista.
Halipusiterkut rakkaalleni. En voi näemmä hillitä itseäni ajattelemasta sua. 😘🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen poltti hermonsa jo toiseen kertaan äsken. On kyllä rajun kuuloista. Isä kuuluu puhuvan asiallisesti ja hyssyttelee. Hitto mikä akka. Säälittää nuo lapset. Oon kuunnellut tätä jo 8 vkoa. Olet ihan oikeassa, teen sen lasun, tuo metakka itseasiassa kuuluu ikkunan läpi pihalle ja vastakkaisen talon takapihallekin. Että jäähän tähän useampi vaihtoehto ilmoituksen tekijäks.
Tälläkin pyrit provosoimaan, etkä sopimaan.
Ei ole mun tehtävä mennä ovelle puhumaan järkeä. Varsinkaan jos jollakulla noin arvaamattomalla on hermo mennyt.
Arvaamaton??????
Kuinka monta kertaa olisin voinut tästä ilmoittaa viranomaisille jo? Mitä olen tehnyt? Jos puhumista täällä ei lasketa (teidän mölyämistä on eri pals
🤣 Ja sinä liityt tähän ed asiaan nyt miten ??? 🤣 Onko sulla 4 pientä lasta. Tuskinpa. Tähän ei nyt liity videot tai jengit tai lähestymiskiellot. Mene muualle takertumaan ventovieraiden viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ihana yllätys nähdä sinut tänään töissä, vaikka se olikin sitten pikaista. Lämmitti mukavasti mahanpohjassa. Osaisinpa vain jotenkin vihjaista sulle, että olen kiinnostunut. Voisit sitten pyytää mua treffeille jos tunne on molemminpuoleinen.
Pyydä itse.
Olen ihastunut, mutta samalla kuitenkin haluan seuraavaksi kumppanikseni (ja toiveena loppuelämäksi) miehen, joka ei pelkää osoittaa tunteitaan. Joten näytän vihreää valoa ja yritän tilanteeseen sopivasti flirttailla, se oikea kyllä sitten ihastuu myös muhun ja toimii sen mukaisesti. Ja varsinkin koska kyse työpiireistä, niin näin miehellä on hillitty vaihtoehto olla toimimatta jos tunne ei ole molemminpuoleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle hyväntahtoiset terveiset. Onkohan sulla ideoita siitä, miten tästä eteenpäin pitäis toimia?
Jos ei todellakaan haluaisi mitään pahaa yhtään kenellekään, muttei myöskään pelätä enää sellaisia samanlaisia juttuja, joita on tapahtunut?
Mua ei kukaan kaipaa mutta sivusta vaikeistakin asioista yleensä pystyy keskustelemaan toisen kanssa kun on tilanne hieman rauhoittunut. Joidenkin kanssa tämä on ainakin omassa elämässä toiminut. Kaikki eivät toki ole olleet yhtä anteeksiantavaisia tai halukkaita sopimaan. Heistä on sitten pitänyt vain päästää irti ja jatkaa eri teitä elämässä.
Heti, kun tilanne rauhoittuu, se blondi syöksyy provosoimaan lisää. Kuten tänään kävi.
Puolisot on perseestä , ei pitäs ikinä olla Liian pitkään ja varsinkaan kuulla suhteessa kaikki ihmeen exien kommellukset ja valokuvat yms.
Huh huh. Omituisen hyvin sanottu siellä perällä.
Ja äidiltä opetti läksy. Verkostoitua 🎃 niinku kehen? Joo jätän rauhaan kun Ne jättää rauhaan .
T. Skitsofreeninen persoonallisuus häiriö kautta Perustaa Nukkumatti Nuha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ihana yllätys nähdä sinut tänään töissä, vaikka se olikin sitten pikaista. Lämmitti mukavasti mahanpohjassa. Osaisinpa vain jotenkin vihjaista sulle, että olen kiinnostunut. Voisit sitten pyytää mua treffeille jos tunne on molemminpuoleinen.
Pyydä itse.
Olen ihastunut, mutta samalla kuitenkin haluan seuraavaksi kumppanikseni (ja toiveena loppuelämäksi) miehen, joka ei pelkää osoittaa tunteitaan. Joten näytän vihreää valoa ja yritän tilanteeseen sopivasti flirttailla, se oikea kyllä sitten ihastuu myös muhun ja toimii sen mukaisesti. Ja varsinkin koska kyse työpiireistä, niin näin miehellä on hillitty vaihtoehto olla toimimatta jos tunne ei ole molemminpuoleinen.
Mitä jos se toinen ei näe sun vihreää valoa?
Vierailija kirjoitti:
No itsepähän sit valitsit. Turha syyttää muita omista valinnoista.
En ole päässyt valitsemaan.
Hyräiln just jotain ja mietin sua niin sattu silmiin lyhtypylvääseen maalattu sydän
'Mut miksi joudun elämän henkimaailman?
Tai Poliisin ja Poliittisen neuvo pidon neuvo on lukea Itse Lääkäriksi?
Oikeesti pitäs päivittää vaan tää tekniikka ja opetella juoksee vs. Komeroituneet tänne ihme Jäävään missä naapurit poppamiehiä 😳 ja ainut Hyvä Mies onkin kätyri täällä kun omistaa mahtavan persoonaan kaveri yms piirilleen. Palkitsee ja koodaa itselleen Mammonaa ja vetoa kuolemiin joita en itse ole todistanut. Kyllä me eletään jotain Hilavitkuvotkuvitun vit..ttu aikaa'
'Lääkärijutut' ei minulta.
En milloinkaan puhu täällä naapurustoni ihmisistä.
En edes tunne heitä.
Viesti hipoaa psykoottista muutoinkin. En kirjoita tuolla tavalla. Ilmaisen skarpilla selkeydellä.
[Olen maininnut lapsuuteni haaveammatin olleen ortopedian erik.lääkäri. Ehkä joku oletti minun viestikseni. Ei ole].
Sulla on ikävä sitä sun tyttöystävää ja sen takia näytät mulle välillä sitä hellääkin puolta, eikä sua silloin haittaa yhtään, jos tuun normaalia lähemmäs. Näin oon viisaudessani päätellyt.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa läski mussukkani! Illallisen aika olisi taas...
Ei nämä nyt ota oikein tulta allensa, laitahan se toinenkin aivosolusi töihin.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ikävä sitä sun tyttöystävää ja sen takia näytät mulle välillä sitä hellääkin puolta, eikä sua silloin haittaa yhtään, jos tuun normaalia lähemmäs. Näin oon viisaudessani päätellyt.
Taidat olla päätellyt väärin.
Sun on turha murehtia, että jotenkin vaikuttaisi työelämään, vaikka et pitäis musta. Aina tuun suosittelemaan ja kehumaan sua.
Vierailija kirjoitti:
No mut miten jättää rauhaan? Kun jos puhelin on tää nykypäivän ase ja posti. Ja Haluttu henkimaailman ovet auki? Leikitty että ei voida poistua ovesta ? Sen kun keksit niin tarjoan matkaliput
Vihjailetko tällä, että vakoilet mun puhelinta?
Pitää sit varmaan hankkia uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Tuli nähtyä tänään.
Voisiko tämä psykoosi siirtää itsensä lähemmäs apua tai vaikka komeroon kun ei oikein iske seurata taas tuota samaa touhua ja selata sen seasta muuta? Sitä viitsinee vain rajatun verran toimittaa. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Tuli nähtyä tänään.
Miten hän pörrää sun kimpussa jos löytyy jo tyttöystävä?
Vierailija kirjoitti:
Iltaa läski mussukkani! Illallisen aika olisi taas...
Ootko sä se möhömaha?
Kuvaa hyvin meitä ketjulaisia. Ei muuta kuin voimalause-paidat painatukseen. Sitten pystyyn meeting, jossa kaikilla yllään kyseinen paita.