Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38864)
Miten olet onnistunut piilottamaan kaiken puolisoltasi? Onko hän epäillyt koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Taidat lopettaa nykyisin työt aikaisemmin.
Enpäs kuin myöhemmin.
Tämä on nyt taputeltu mun puolesta. En postaa ohista enää. ( Lasu asia)
Vierailija kirjoitti:
"Yksinkertaisia palsta täynnä
Ohista ohiksen perään ameeboilta
Pois
🤭'
Tämänlaiset ei minulta.
Ei nyt eikä jatkossa.
👋
Mut miksi joudun elämän henkimaailman?
Tai Poliisin ja Poliittisen neuvo pidon neuvo on lukea Itse Lääkäriksi?
Oikeesti pitäs päivittää vaan tää tekniikka ja opetella juoksee vs. Komeroituneet tänne ihme Jäävään missä naapurit poppamiehiä 😳 ja ainut Hyvä Mies onkin kätyri täällä kun omistaa mahtavan persoonaan kaveri yms piirilleen. Palkitsee ja koodaa itselleen Mammonaa ja vetoa kuolemiin joita en itse ole todistanut. Kyllä me eletään jotain Hilavitkuvotkuvitun vit..ttu aikaa
Ei sua kiinnosta 😞 tästä tulee pitkä kuukausi.
Voin tuurata masaa sen poissa ollessa. Olli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen poltti hermonsa jo toiseen kertaan äsken. On kyllä rajun kuuloista. Isä kuuluu puhuvan asiallisesti ja hyssyttelee. Hitto mikä akka. Säälittää nuo lapset. Oon kuunnellut tätä jo 8 vkoa. Olet ihan oikeassa, teen sen lasun, tuo metakka itseasiassa kuuluu ikkunan läpi pihalle ja vastakkaisen talon takapihallekin. Että jäähän tähän useampi vaihtoehto ilmoituksen tekijäks.
Tälläkin pyrit provosoimaan, etkä sopimaan.
Ei ole mun tehtävä mennä ovelle puhumaan järkeä. Varsinkaan jos jollakulla noin arvaamattomalla on hermo mennyt.
Arvaamaton??????
Kuinka monta kertaa olisin voinut tästä ilmoittaa viranomaisille jo? Mitä olen tehnyt? Jos puhumista täällä ei lasketa (teidän mölyämistä on eri palstoilta tallessa myös iso läjä).
Siihen en suostu, että se jää sen narsistin käsiin, joten tehkää ilmoitus poliisille musta tai usuttakaa joku pahoinpitelemään mut.
Kun se narsku on kaikki kaikessa, viaton ja kiltti, eikä säännöt sovi sille alkuunkaan.
Siksi täällä ollaan, ettei se pitänyt suutaan kiinni. Trollasi viikkoja siitä videosta, lähestymiskielloista, jengeistä ym. Eli ei tämä mihinkään lopu itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi, eikä kuuluisi ajatella pätkääkään mutta... mutta iltapäivänjatkoa blondille, lähelle.
Omin. Samoin myös sinulle 🌞💖
Toinen blondi!mutta ei kai mulle🌼
Vierailija kirjoitti
Jo Larin-Kyösti sanaili:
Hän tuntee laitakatuin takalistot
ja elon epäsoinnut, jotka lyö,
kun mennyt maine on ja elintyö
Karjalan murteesta löytyy johdannainen -la+sto, jonka a on kuitenkin muuntunut i:ksi.
Näin ovat muotoutuneet sanat kuten:
pappilisto = papisto, herralisto = herrasväki, takalisto = takamaan asujamet
Olet ihanan sivistynyt. Tuletko kertomaan tästä lisää kotkadullein?
Vierailija kirjoitti:
Mut miksi joudun elämän henkimaailman?
Tai Poliisin ja Poliittisen neuvo pidon neuvo on lukea Itse Lääkäriksi?
Oikeesti pitäs päivittää vaan tää tekniikka ja opetella juoksee vs. Komeroituneet tänne ihme Jäävään missä naapurit poppamiehiä 😳 ja ainut Hyvä Mies onkin kätyri täällä kun omistaa mahtavan persoonaan kaveri yms piirilleen. Palkitsee ja koodaa itselleen Mammonaa ja vetoa kuolemiin joita en itse ole todistanut. Kyllä me eletään jotain Hilavitkuvotkuvitun vit..ttu aikaa
Tykkäät leikkiä ihmisillä. Mikset jätä vaan rauhaan? Näiden leikkien vuoksi ollaan missä nyt ollaan. Oliko kivaa?
Hän tuntee laitakatuin takalistot
ja elon epäsoinnut, jotka lyö,
kun mennyt maine on ja elintyö
Aloin jo visioida tämän kauniin runoelman pohjalta uutta kaurismäkeläistä leffaa.
En mä leiki ihmisillä. Mulla on leikitty kaikella ja tää on lopputulos. . Missä oikeus siellä kohtuus.
Näitä nyt on helppo maanitellä muhun.
Ehkä se lopputulos pysyy paketissa 🚬🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen ex tästä kappaleestä
Kiitoksia, eipä ole ikävä.
Pistetään lisätodisteeksi. Päivämäärä olis selvinnyt kyllä sähköposteistakin.
Parempi päästä kaikista tuollaisista kavereista eroon.
Rakkaus on kuin lyhtyjen heijastus pimeän veden pinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet onnistunut piilottamaan kaiken puolisoltasi? Onko hän epäillyt koskaan?
Kato ylle.
No mut miten jättää rauhaan? Kun jos puhelin on tää nykypäivän ase ja posti. Ja Haluttu henkimaailman ovet auki? Leikitty että ei voida poistua ovesta ? Sen kun keksit niin tarjoan matkaliput
Ei ole mun tehtävä mennä ovelle puhumaan järkeä. Varsinkaan jos jollakulla noin arvaamattomalla on hermo mennyt.