Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (36976)
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas🤭
Sama vaiva. Riitti nähdä sun vilahtavan ohi, niin jopa heräsi tuntemukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait tehtyä musta katkeran naisen. En voi sanoa että vastaanotto olisi enää mikään kovin positiivinen. Rakastan sua kyllä silti. Haluunko siltikään ihmistä, joka on saanut mut tuntemaan näin, joka on ollut valmis kohtelemaan mua siten kuten sä kohtelit ja jolle mun vuosia kestänyt henkinen tuska on ilmeisen vähäpätöistä.
Enpä voi sanoa että haluaisin. Haluan jonkun joka on myös mua kohtaan hyvä ja joka osaa pitää myös mua arvossa, tärkeämpänä kuin jotain jalkarättiä ja paskan elämänsä piilottamiseen käytettynä elävänä ja tuntevana sijaistoimintona.
Tuo ei ole enää rakkautta.
Ai ihminen ei saisi haluta itseäänkin kohtaan hyvää kohtelua ja sitä että häntäkin kohdellaan arvostavasti takaisin?
Ei tuossa ole rakkautta kummaltakaan. Sekoitat jonkun toisen tunteen rakkauteen. Olet ehkä vaan pakkomielteinen häneen, vaikka hän on kohdellut tosi huonosti ja välinpitämättömästi. Se ei ole rakkautta, ja sellaista kohtaan rakkauden kokeminen ja katkeraksi naiseksi tuleminen on myös jotain muuta kuin rakkautta.
Etköhän tunnista rakkauden sitten kun sellainen elämääsi tulee.
Olen tunnistanut jo. Ajatus rakkaudesta, joka sulkisi muut tunteet ulkopuolelleen on naiivi ja yksiulotteinen käsitys. Rakkaus ei tarkoita sitä ettetkö voisi tuntea myös ikäviä tunteita sen henkilön toiminnan takia, jota rakastat. Henkilö kun on eri asia kuin toiminta. Voit rakastaa henkilöä ja silti olla hyväksymättä tapaa jolla hän toimii ja käyttäytyy. Voi jopa tuntea katkeruuden tunteita sen vuoksi. Sinähän kun et faktoja tapauksesta tiedä enkä niitä avaa. Teet tulkintasi parin kappaleen viestin perusteella anonyymipalstalla. Siitä olen samaa mieltä ettei hän minua kovinkaan rakastavasti ja arvostavasti kohdellut, joten sopii hyvinkin epäillä että hän olisi mitään syvempää oikeasti tuntenut, vaikka kaikkea väitti.
On minulla ystäviä ja tuttaviakin, jotka ovat suht onnellisesti naimisissa ja silti kriisin hetkellä ovat paljastaneet tuntevansa välillä jopa vihaa puolisoaan kohtaan sen takia mitä vaikeutta ja millaista mielipahaa kriisi on heidän elämässään aiheuttanut. Operatiivinen sana on kriisi. Se nostattaa tunteita laidasta laitaan. Niin minullakin. Ihan tavalliset ihmiset tekevät paskoja temppuja, nekin joita rakastetaan. Ei se heitä rakastavien rakkaudesta tee illuusiota. Edes katkeruus ei tee siitä illuusiota. Se on luonnollinen tunne silloin kun on kohdannut syvälle iskenyttä epäreiluutta sellaisen taholta, johon luotti täysin.
Mies, etkö omista T-paitoja? Olisit jumalainen näky istuvassa tummassa T-paidassa. Sitten täytyisi kyllä jotain jo kommentoida. Terveisiä A-Miehelle. -H
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näkynyt kielitieteilijöitä.Onko se takali-sto vai taka-listo?
Vissiin erilainen tapaus kuin kirja-sto, suoli-sto, kuusi-sto, palki-sto?
Asiaa oli kommentoitu toisaalla näin:
"Takalisto kuuluu -isto-kollektiivijohdosten laajaan joukkoon, eli on samaa tyyppiä kuin laatikosto, linnusto, linjasto, tuomaristo, arkisto, lukeneisto ym.
Muutamalla sanalla on -listo/ö-yhdysjohdin, takaliston lisäksi esim. köyhälistö. Etulisto on kyllä esiintynyt satunnaisesti, mutta ei liene vakiintunut sana."
Ovatko palstan tietoniekat samaa mieltä? Köyhä-listö on järkeenkäypä. Mutta että taka-listo?
Olen kiitollinen vaimolleni siitä, että hän on ollut kotiäiti niin monta vuotta, minkä ansiosta olen voinut edetä urallani. Puolet pankkitililläni olevista rahoista on hänen ansiottaan. Jos hän jättää minut, annan hänelle mitä hän ansaitsee. Ellemme eroa, en aio etsiä ketään muuta naista korvaamaan häntä.
M1978
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin suuri luottamuksen puute vaikuttaa valintoihin. (ajatus)
Luottamus ansaitaan.
Luottamus tehdään ja luodaan.
Niinpä. Luottamuksen rikkoutuminenkin tehdään ja luodaan pääsääntöisesti tietoisilla päätöksillä. Ei luottamusta yksi pysty tekemään ja luomaan jos toinen samanaikaisesti sitä rapauttaa omilla toimillaan. Luottamuksen rakentamista ei myöskään ole räsynukeksi alistuminen ja suostuminen. Toisen posken kääntäminen ja rakkauden osoittaminen senkin jälkeen kun luottamus petetään taas uudestaan. Pitää oppia siitä yhdestä kerrasta eikä venyttää rakkaiden rajoja ja ottaa heitä kaikenkestävinä itsestäänselvyyksinä. He saattavat tuntea rakkautta ja se voi kestää kaiken, mutta se ihminen jossa rakkaus tuntuu taas voikin mennä rikki. Vaikka rakkaus kestää kaiken, ei sen ehtona onneksi ole pysyä luona, jollei sitä kohdella oikein. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyt Suomessa?
Ei mulle, mutta vastaan, koska olen kohderyhmää eli ihmisiä jotka eivät niin hyvin viihdy 😆
Mutta en mä nyt ole mihinkään lähdössäkään, ei ole semmonen hetki nyt just tässä käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen vaimolleni siitä, että hän on ollut kotiäiti niin monta vuotta, minkä ansiosta olen voinut edetä urallani. Puolet pankkitililläni olevista rahoista on hänen ansiottaan. Jos hän jättää minut, annan hänelle mitä hän ansaitsee. Ellemme eroa, en aio etsiä ketään muuta naista korvaamaan häntä.
M1978
Hyvä sinä. Minulle taas on sanottu, miten olen ollut elätettävänä.
Itsehän käytän takaliston sijasta sanaa berberi
Rakkaus ei ole minua varten, vain kaipaus.
Kaipaus ei ole minua varten, vain rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Näin olen ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
M1978
Älä puhu höperöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen ymmärtänyt.
Siis en tykkää kaipauksesta, ei siinä ole mitään hyvää.
Todella ahdistavaa, olen hermoraunio stalkkerin ja kiusaajien vuoksi. Onneksi elämäni on *elvetin tylsää. Ilmeisesti ihastumiseni harmittaa ja jaksaa kiinnostaa. Ei ole luottamusta, enkä ikinä anna anteeksi. Välttelen parhaani mukaan. Toivottavasti saatte joskus samalla mitalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen ymmärtänyt.
Siis en tykkää kaipauksesta, ei siinä ole mitään hyvää.
Ymmärsin, mutta ymmärsin myös toisella tapaa, koska onhan sinulla rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näkynyt kielitieteilijöitä.Onko se takali-sto vai taka-listo?
Vissiin erilainen tapaus kuin kirja-sto, suoli-sto, kuusi-sto, palki-sto?
Asiaa oli kommentoitu toisaalla näin:
"Takalisto kuuluu -isto-kollektiivijohdosten laajaan joukkoon, eli on samaa tyyppiä kuin laatikosto, linnusto, linjasto, tuomaristo, arkisto, lukeneisto ym.
Muutamalla sanalla on -listo/ö-yhdysjohdin, takaliston lisäksi esim. köyhälistö. Etulisto on kyllä esiintynyt satunnaisesti, mutta ei liene vakiintunut sana."
Ovatko palstan tietoniekat samaa mieltä? Köyhä-listö on järkeenkäypä. Mutta että taka-listo?
Odotamme E-miehen analyysia. Hän taatusti löytää eksaktin tiedon jonkun kielitieteellisen julkaisun sivuilta. Tällainen tieto ei lähtökohtaiseti löydy internetistä, vaan perinteisen kirjaston uumenista.
Saisko tän @ wa