Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37680)
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Trevlig helg fru speciallärare 💕
Kramar 🤗
Vierailija kirjoitti:
En tule enää sinne, harmi vaan
Tulisit jos välittäisit yhtään.
Se, että vuodat kaiken henkilökohtaisen tänne ei luo sitä turvallisuuden tunnetta mitä itse arvostan ihmissuhteissa. Edes anteeksi et osaa pyytää. Tosin en sitä odotakkaan enää. Olet 30 vuotta myöhässä sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Se, että vuodat kaiken henkilökohtaisen tänne ei luo sitä turvallisuuden tunnetta mitä itse arvostan ihmissuhteissa. Edes anteeksi et osaa pyytää. Tosin en sitä odotakkaan enää. Olet 30 vuotta myöhässä sen suhteen.
Voi härregyyyd 🤦🤦🤦
Miksi tuhlata kallisarvoista elämän aikaa tällaisella 💩palstalla? Ei kannata. Jatkakaa te! Mä poistun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko hoitaa asiat ihan irl?
Vierailija kirjoitti:
Oletko antanut hänelle mahdollisuuden?
"Harva puhuu homman valmiiksi. Onneksi on tekijöitä."
- Motonet
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että kaivattusi lukee viestisi?
Joskus sitä vaan näkee niin selvästi ja kirkkaasti, millaista ihmistä onkaan kaivannut, että kaikki tunteet kiehahtavat yli ja kuolevat.
Sen tavallaan tiesi jo entuudestaan, mutta jaksoi vielä toivoa, että toinen olisi kehittynyt matkan varrella. Enää ei ole oikein mitään tunteita häneen jäljellä. Todennäköisesti onkin kaivannut vain aiheuttamansa trauman parantumista, koska sellainen kaava tai kuvio siinä suhteessa joskus oli, eikä sitä tapahdu ikinä.
Mutta hyvä näin.
Aikaa olisi nähdä mies. Kuulemisiin.
Huomenta! Harva sitä minusta päälle päin näkee, mutta olen sîntolainen ja se on syy moniin positiivisiin asioihin elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vaan näkee niin selvästi ja kirkkaasti, millaista ihmistä onkaan kaivannut, että kaikki tunteet kiehahtavat yli ja kuolevat.
Sen tavallaan tiesi jo entuudestaan, mutta jaksoi vielä toivoa, että toinen olisi kehittynyt matkan varrella. Enää ei ole oikein mitään tunteita häneen jäljellä. Todennäköisesti onkin kaivannut vain aiheuttamansa trauman parantumista, koska sellainen kaava tai kuvio siinä suhteessa joskus oli, eikä sitä tapahdu ikinä.
Mutta hyvä näin.
Mikä sun tunteet lopullisesti sitten tappoi?
Vierailija kirjoitti:
Aikaa olisi nähdä mies. Kuulemisiin.
Mukava kuulla. Otatko yhteyttä?
Nyt oli asenne kohdallaan. Hatunnoston paikka!