Miksi vauvapalsta on muuttunut kauheammaksi kuin ylilauta?
Ei tätä pysty seuraamaan enää. Ylilaudallakin on järkevämpää.
Kommentit (42)
Tänne on pesiytynyt Suomen sairain yhteisö
Mä en pysty postaamaan ylilaudalle, se sanoo aina vaan että en ole avannut jotain jostain tasopalkinnoista. Tän siitä saa, että paskapostailen nyt täällä
Vierailija kirjoitti:
Murha.fi on kivempi
Siellä on keskustelu 80% asiapitoista. Täällä 1%
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty postaamaan ylilaudalle, se sanoo aina vaan että en ole avannut jotain jostain tasopalkinnoista. Tän siitä saa, että paskapostailen nyt täällä
Pystyy kun odottaa. Siinä menee ehkä puoli tuntia ja sitten voit kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murha.fi on kivempi
Silloin kun muutama vuosi sitten siellä pyörin, niin tuntui että valtaosa postauksista oli avoimen rasistisia "meillä on unelma" -tyylisiä. Mutta niin on tietysti täälläkin nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pyörinyt siellä monta kuukautta lurkkaamassa, ja en ole kertaakaan pystynyt postaamaan tai edes tykkäämään postauksista.
Laudalla pystyy sentään piilottamaan urpot aloitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murha.fi on kivempi
Silloin kun muutama vuosi sitten siellä pyörin, niin tuntui että valtaosa postauksista oli avoimen rasistisia "meillä on unelma" -tyylisiä. Mutta niin on tietysti täälläkin nykyisin.
Sitä on suitsittu siellä. Enkä minä sitä poistaisi täysin. Koska ilmiö ei häviä jos keskustelu siitä kielletään. Se vain menee maan alle ja sitten sitä ei pysty tarkkailemaan kukaan.
Ihmisillä on vaan niin paha olo. Jonnekin se täytyy oksentaa.
Murhan keskustelijat on istuneet vankilassa/heidän kavereita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pyörinyt siellä monta kuukautta lurkkaamassa, ja en ole kertaakaan pystynyt postaamaan tai edes tykkäämään postauksista.
Profiili, tagit, lunasta. Tai kilikellon kuvasta avaat viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla onnistuu. Piditkö sivut auki tarvittavan ajan? Ehkä puoli tuntia ehkä tunti. En tiedä vaihteleeko tämä.
Miehet tulivat tänne joskus 2010 tienoilla, eli ei tämä palstan paskottuminen mikään uusi ilmiö ole. Miehet haluavat vallata kaikki naisten turvalliset tilat.
Feministien palstahan tämä. Kaikki feminismin uskonnosta poikkeava on jotain ylilautaa. Vitsikästä että ylilauta ja feminismi suomessa on kumpikin moskovasta johdettu.
Ylilaudan käyttäjistä suurin osa on miehiä. Siinä syy miksi se on sivistyspalsta.
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudan käyttäjistä suurin osa on miehiä. Siinä syy miksi se on sivistyspalsta.
dadaa julilauta hjuva harasoo uraa!
Ihan mielenkiinnosta miten siellä venäläisten ylilaudalla on toi teboil/lukoil asia kommentoitu? Annakun arvaan ihan törkeetä ja suuri loukkaus suomalaisia(venäläisiä) kohtaan.
Murha.fi on kivempi