Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (35513)
Vierailija kirjoitti:
Taidankin olla aivan ulkopuolinen tässä koko ketjussa, joten en tuppaudu enää. Muuallakin voi kaipailla tai sitten ei.
No kyllä sinä tänne mahdut kaipailemaan
Mäkään en kuulu ketjuun. Poistun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäs aloittaa lääkitys ,jolla saisi itsensä lempeäksi. Pelkää kuollakseni, että se vaikuttaisi seksuaalisiin asioihin, joten siinä pelossa skippaannsen mahdollisuuden
Olet mieluummin kireä ja ärtyisä läheisillesi?
Elämä ei ole mustavalkoista
Totta. Tuosta vain sai vaikutelman, että vaikuttaa muihinkin. Lääkkeitä voi kokeilla, ja jos tulee sivuvaikutuksia, ne voi jättää pois. Ei ne mitään pysyvästi vie. Voipi tosin olla, että jos patoat sisälläsi asioita, sekin vaikuttaa asiaan, siis tuohon lempeydellisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä ajattelet
Ajattelen, että tämä ei tästä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Pasi jutellaan ensin, istun sit sun kalun päälle
Penikseni taittuu painostas
No en nyt ihan silleen ajatellut istua 🤣🙈
Juu, ei kiitos elämää nähneiden räkälöille. Sitähän nuo gringot, tinut yms on.
Halusitko tahallasi särkeä sydämeni ja romuttaa mielenterveyteni? Olen alkanut miettiä sitäkin vaihtoehtoa. En syytä siitä sinua. Olet ihana tyyppi. Olisit etsinyt toisen uhrin peleihisi, sillä varmasti tiesit että välitän sinusta enemmän kuin kenestäkään.
Kaikkea rakkautta sulle. Olethan onnellinen munkin edestä. Yritän toipua loppuelämäni aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tinis?
Penistinis
Olitpas ollut himokkaalla tuulella tänään😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt ihan silleen ajatellut istua 🤣🙈
Haiset myös läskin tissihielle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Halusitko tahallasi särkeä sydämeni ja romuttaa mielenterveyteni? Olen alkanut miettiä sitäkin vaihtoehtoa. En syytä siitä sinua. Olet ihana tyyppi. Olisit etsinyt toisen uhrin peleihisi, sillä varmasti tiesit että välitän sinusta enemmän kuin kenestäkään.
Kaikkea rakkautta sulle. Olethan onnellinen munkin edestä. Yritän toipua loppuelämäni aikana.
I feel you. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pelottavan tutulta.
Hänelle olen valinta. En varasijavaihtoehto. Niin saa mut ainakin tuntemaan, myös lempeydellään.
Tiedättekö tunteen, lämmön ja hyväksytyksitulemisen tunteen, kun olette saaneet osaksenne ymmärrystä ja lempeyttä, vastavuoroista keskustelua ja kiinnostuneisuutta? Kokea kuuluvansa joukkoon ja tulla kuulluksi?
Vierailija kirjoitti:
Hänelle olen valinta. En varasijavaihtoehto. Niin saa mut ainakin tuntemaan, myös lempeydellään.
Tiedättekö tunteen, lämmön ja hyväksytyksitulemisen tunteen, kun olette saaneet osaksenne ymmärrystä ja lempeyttä, vastavuoroista keskustelua ja kiinnostuneisuutta? Kokea kuuluvansa joukkoon ja tulla kuulluksi?
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihan mielenkiinnosta miten hän on tiennyt että välitit? Osoitiko sen jotenkin? Kerroitko suoraan?
Istun mielelläni junassa 8 tuntia, että saan nähdä teidät ja ulkoilla!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kenellekään tuota.
Sivusta
Hyvää loppuiltaa kaivatulle. Olet rakas. En halua mennä sille toiselle palstalle nyt, se tuo mieleen liikaa negatiivisia muistoja ja ajatuksia, joita koitan saada pois mielestäni.
Kai voi olla mikä vaan. Ainakin se on baarin nimi Espoossa, varmaan muuallakin.