Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (36981)
Vierailija kirjoitti:
Hänelle olen valinta. En varasijavaihtoehto. Niin saa mut ainakin tuntemaan, myös lempeydellään.
Tiedättekö tunteen, lämmön ja hyväksytyksitulemisen tunteen, kun olette saaneet osaksenne ymmärrystä ja lempeyttä, vastavuoroista keskustelua ja kiinnostuneisuutta? Kokea kuuluvansa joukkoon ja tulla kuulluksi?
Miksi sitten olet ketjussa kirjoittamassa tätä?
En ole edes varavaihtoehto, kun en ole vaihtoehto ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää loppuiltaa kaivatulle. Olet rakas. En halua mennä sille toiselle palstalle nyt, se tuo mieleen liikaa negatiivisia muistoja ja ajatuksia, joita koitan saada pois mielestäni.
Mikä palsta vai ketju ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle olen valinta. En varasijavaihtoehto. Niin saa mut ainakin tuntemaan, myös lempeydellään.
Tiedättekö tunteen, lämmön ja hyväksytyksitulemisen tunteen, kun olette saaneet osaksenne ymmärrystä ja lempeyttä, vastavuoroista keskustelua ja kiinnostuneisuutta? Kokea kuuluvansa joukkoon ja tulla kuulluksi?
Miksi sitten olet ketjussa kirjoittamassa tätä?
Siinäpä sinulle ajateltavaa illaksi.
Jos sä haluut, niin pidän kädestäsi kii
Sata vuotta vähintään
Mut sekään ei tuu riittämään
Kukaan muu ei saa mua lupaamaan
Sata vuotta vähintään
Ja jos sopii niin pidempään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä ajattelet
Ajattelen, että tämä ei tästä muuksi muutu.
Eivät nämä asiat palstalla miksikään muutu. Miksi siis voivotella täällä? Eikö täällä pitäisi lähettää terveisiä kaivatulle? Mutta ei - odotetaan ja voivotellaan!!! 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä ajattelet
Ajattelen, että tämä ei tästä muuksi muutu.
Eivät nämä asiat palstalla miksikään muutu. Miksi siis voivotella täällä? Eikö täällä pitäisi lähettää terveisiä kaivatulle? Mutta ei - odotetaan ja voivotellaan!!! 🤦
Keskity omiin asioihisi ja mene edistämään niitä irl, äläkä täällä opeta.
Tylsää. Taidan pestä meikit pois ja hilpasta suihkuun. Kollareissa löllötellä loppu illan. Vai lähtiskö lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Halusitko tahallasi särkeä sydämeni ja romuttaa mielenterveyteni? Olen alkanut miettiä sitäkin vaihtoehtoa. En syytä siitä sinua. Olet ihana tyyppi. Olisit etsinyt toisen uhrin peleihisi, sillä varmasti tiesit että välitän sinusta enemmän kuin kenestäkään.
Kaikkea rakkautta sulle. Olethan onnellinen munkin edestä. Yritän toipua loppuelämäni aikana.
Voi vi t u n luumu nyt kerää luusi ja ryhdistäydy. Ihan järkyttävää tekstiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Sille joka torjui ensin suoralta kädeltä ja varasijalta valitsisi kuitenkin. Joku toinen kiinnostunut ehti torjunnan jälkeen valitsemaan edes harkitsematta muuta vaihtoehtoja. Molemmin puolista kiinnostusta ja motivaatiota herättävää.
Siis mikä luumucorner tämä on????
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttävä pelkuri. Häpeän itseäni.
Miten se ilmenee?
Terveisiä P.H lle. Lämpimiä sydän terveisiä. Pusun kera 😘
Ei kaivattu koskaan ollut mulle mikään varavaihtoehto, vaan ainoa tärkeä. Mutta hän oli jo varattu.
Ja olin aika monta vuotta siinä uskossa, että hän vihasi minua, koska kiusasi mua porukalla ja petti luottamukseni kertomalla yksityisasiani ihmiselle, joka käytti niitä vahingokseni.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää. Taidan pestä meikit pois ja hilpasta suihkuun. Kollareissa löllötellä loppu illan. Vai lähtiskö lenkille.
Mäki meen lenkille. Polta roviolla ne "kollarit".
Nonniisa. Kohta on puurot ja vellit sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusitko tahallasi särkeä sydämeni ja romuttaa mielenterveyteni? Olen alkanut miettiä sitäkin vaihtoehtoa. En syytä siitä sinua. Olet ihana tyyppi. Olisit etsinyt toisen uhrin peleihisi, sillä varmasti tiesit että välitän sinusta enemmän kuin kenestäkään.
Kaikkea rakkautta sulle. Olethan onnellinen munkin edestä. Yritän toipua loppuelämäni aikana.
Kerro ihan mielenkiinnosta miten hän on tiennyt että välitit? Osoitiko sen jotenkin? Kerroitko suoraan?
Ihminen voi varmaan pelkojensa ja epävarmuuksiensa sisään piilottaa vaikka mitä. Kun on paljon tunteita ja matkaa takana, niin kynnys kasvaa avata itseään.
Minulle maailman tärkein asia ei ole sitä välttämättä toiselle. Rakkaus on vaikeaa, mutta ainoa asia millä on merkitystä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaivattu koskaan ollut mulle mikään varavaihtoehto, vaan ainoa tärkeä. Mutta hän oli jo varattu.
Ja olin aika monta vuotta siinä uskossa, että hän vihasi minua, koska kiusasi mua porukalla ja petti luottamukseni kertomalla yksityisasiani ihmiselle, joka käytti niitä vahingokseni.
😲🤦 Että sellainen tapaus
Laitan tänne vielä kaivatulleni tiedoksi, että yhä suunnaton ikävä, ja toivottavasti nähdään vielä. Olet aurinko. t.se vihreäsilmäinen.
Sille joka torjui ensin suoralta kädeltä ja varasijalta valitsisi kuitenkin. Joku toinen kiinnostunut ehti torjunnan jälkeen valitsemaan edes harkitsematta muuta vaihtoehtoja. Molemmin puolista kiinnostusta ja motivaatiota herättävää.