Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (36981)

Vierailija
34481/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle olen valinta. En varasijavaihtoehto. Niin saa mut ainakin tuntemaan, myös lempeydellään. 

Tiedättekö tunteen, lämmön ja hyväksytyksitulemisen tunteen, kun olette saaneet osaksenne ymmärrystä ja lempeyttä, vastavuoroista keskustelua ja kiinnostuneisuutta? Kokea kuuluvansa joukkoon ja tulla kuulluksi?

Kenelle?

Sille joka torjui ensin suoralta kädeltä ja varasijalta valitsisi kuitenkin. Joku toinen kiinnostunut ehti torjunnan jälkeen valitsemaan edes harkitsematta muuta vaihtoehtoja. Molemmin puolista kiinnostusta ja motivaatiota herättävää. 

Vierailija
34482/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle olen valinta. En varasijavaihtoehto. Niin saa mut ainakin tuntemaan, myös lempeydellään. 

Tiedättekö tunteen, lämmön ja hyväksytyksitulemisen tunteen, kun olette saaneet osaksenne ymmärrystä ja lempeyttä, vastavuoroista keskustelua ja kiinnostuneisuutta? Kokea kuuluvansa joukkoon ja tulla kuulluksi?

Miksi sitten olet ketjussa kirjoittamassa tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34483/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes varavaihtoehto, kun en ole vaihtoehto ollenkaan.

Vierailija
34484/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää loppuiltaa kaivatulle. Olet rakas. En halua mennä sille toiselle palstalle nyt, se tuo mieleen liikaa negatiivisia muistoja ja ajatuksia, joita koitan saada pois mielestäni.

Mikä palsta vai ketju ?

Vierailija
34485/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten olet ketjussa kirjoittamassa tätä?

Siinäpä sinulle ajateltavaa illaksi.

Vierailija
34486/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä haluut, niin pidän kädestäsi kii

Sata vuotta vähintään

Mut sekään ei tuu riittämään

Kukaan muu ei saa mua lupaamaan

Sata vuotta vähintään

Ja jos sopii niin pidempään...

Vierailija
34487/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä ajattelet

Ajattelen, että tämä ei tästä muuksi muutu.

Eivät nämä asiat palstalla miksikään muutu. Miksi siis voivotella täällä? Eikö täällä pitäisi lähettää terveisiä kaivatulle? Mutta ei - odotetaan ja voivotellaan!!! 🤦

Vierailija
34488/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä ajattelet

Ajattelen, että tämä ei tästä muuksi muutu.

Eivät nämä asiat palstalla miksikään muutu. Miksi siis voivotella täällä? Eikö täällä pitäisi lähettää terveisiä kaivatulle? Mutta ei - odotetaan ja voivotellaan!!! 🤦

Keskity omiin asioihisi ja mene edistämään niitä irl, äläkä täällä opeta.

Vierailija
34489/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää. Taidan pestä meikit pois ja hilpasta suihkuun. Kollareissa löllötellä loppu illan. Vai lähtiskö lenkille.

Vierailija
34490/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusitko tahallasi särkeä sydämeni ja romuttaa mielenterveyteni? Olen alkanut miettiä sitäkin vaihtoehtoa. En syytä siitä sinua. Olet ihana tyyppi. Olisit etsinyt toisen uhrin peleihisi, sillä varmasti tiesit että välitän sinusta enemmän kuin kenestäkään.

Kaikkea rakkautta sulle. Olethan onnellinen munkin edestä. Yritän toipua loppuelämäni aikana.

Voi vi t u n luumu nyt kerää luusi ja ryhdistäydy. Ihan järkyttävää tekstiä! 

Vierailija
34491/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAS-TAA

Vierailija
34492/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Sille joka torjui ensin suoralta kädeltä ja varasijalta valitsisi kuitenkin. Joku toinen kiinnostunut ehti torjunnan jälkeen valitsemaan edes harkitsematta muuta vaihtoehtoja. Molemmin puolista kiinnostusta ja motivaatiota herättävää. 

Siis mikä luumucorner tämä on????

Vierailija
34493/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järkyttävä pelkuri. Häpeän itseäni. 

Miten se ilmenee?

Vierailija
34494/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä P.H lle. Lämpimiä sydän terveisiä. Pusun kera 😘

Vierailija
34495/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaivattu koskaan ollut mulle mikään varavaihtoehto, vaan ainoa tärkeä. Mutta hän oli jo varattu. 

Ja olin aika monta vuotta siinä uskossa, että hän vihasi minua, koska kiusasi mua porukalla ja petti luottamukseni kertomalla yksityisasiani ihmiselle, joka käytti niitä vahingokseni.

Vierailija
34496/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää. Taidan pestä meikit pois ja hilpasta suihkuun. Kollareissa löllötellä loppu illan. Vai lähtiskö lenkille.

Mäki meen lenkille. Polta roviolla ne "kollarit".

Vierailija
34497/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniisa. Kohta on puurot ja vellit sekaisin.

Vierailija
34498/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusitko tahallasi särkeä sydämeni ja romuttaa mielenterveyteni? Olen alkanut miettiä sitäkin vaihtoehtoa. En syytä siitä sinua. Olet ihana tyyppi. Olisit etsinyt toisen uhrin peleihisi, sillä varmasti tiesit että välitän sinusta enemmän kuin kenestäkään.

Kaikkea rakkautta sulle. Olethan onnellinen munkin edestä. Yritän toipua loppuelämäni aikana.

Kerro ihan mielenkiinnosta miten hän on tiennyt että välitit? Osoitiko sen jotenkin? Kerroitko suoraan? 

Ihminen voi varmaan pelkojensa ja epävarmuuksiensa sisään piilottaa vaikka mitä. Kun on paljon tunteita ja matkaa takana, niin kynnys kasvaa avata itseään.

Minulle maailman tärkein asia ei ole sitä välttämättä toiselle. Rakkaus on vaikeaa, mutta ainoa asia millä on merkitystä elämässä.

Vierailija
34499/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaivattu koskaan ollut mulle mikään varavaihtoehto, vaan ainoa tärkeä. Mutta hän oli jo varattu. 

Ja olin aika monta vuotta siinä uskossa, että hän vihasi minua, koska kiusasi mua porukalla ja petti luottamukseni kertomalla yksityisasiani ihmiselle, joka käytti niitä vahingokseni.

😲🤦 Että sellainen tapaus

Vierailija
34500/36981 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tänne vielä kaivatulleni tiedoksi, että yhä suunnaton ikävä, ja toivottavasti nähdään vielä. Olet aurinko. t.se vihreäsilmäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi