Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (36976)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveena törmätä myös johonkin!
Seinäkin käy ?
:DD Se olisikin. Luoja varjelkoot minua enää koskaan niin kovalta ihastukselta, että kävelisin ihastukselle puhuessa päin ovia ja seiniä!
Ja jos tuntuu sekavalta, niin kannattaa olla vain silleen oma itsensä, että on sitten mielummin ujona jos siltä tuntuu ja vaikuttaa sitten myhäilevältä ja mystiseltä mieluummin kuin sekoilee mitään muka "reippaana" xD Huh onneksi ei ole enää tuollaista vaaraa.
Kaipaan sinua intiaanimies. Aina ja ikuisesti
Meediointi ottaa yhteyttä selvitelläkseen näit ongelmia. Pelaa samalla itsensä kustannuksella lähestyvä itsaria.
Mutta kun nukahtaa ja palaa liian usein pelkoon nykypäivästä se meediointi purkaantuu jo siihen et voi nukkua. Ainakaan siellä missä asuu
don't be another battle she/he has to fight
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Piipii.
Kauniita unia, kullan kallis.
Oma koti?
Tuntuu kodilta.
Vierailija kirjoitti:
Psyko ja narsistinen jakorasia. Lapsiparat.
Säälittävää taas
Tosin mulla on kyllä lähtenyt helvetinn hyvin molemmat tapaukset, ei mitään hätää. Ja jos tulee joku kolmas uusikin tyyppi niin sekin kivaa.
Mangusti kirjoitti:
Sun kiinnostus nähtävästi aika nollassa. No, niin sitten. Oon aika loppu. Onneks on niitäkin, joita kiinnostaa. Nuku hyvin.
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla mahdotonta kurotella suuntaasi, vaikka sitä se on ollut koko ajan. Haluatko lopettaa? Minä en haluaisi, mutta jos sinua ei enää nappaa, turha täällä on sinua haikailla. Sydämeni sinut valitsi, mutta sinä et valinnut minua.
Mistä kurottelet eli paikkakunnan alkukirjain?
Suukko kaivattuni kakkoselle!
Vierailija kirjoitti:
Suukko kaivattuni kakkoselle!
Hohihihohihuhihihohihihihihij 🤭🤭🤭🤭🤭
Funny Guy hihihihihi
En tiedä, olitko sinä keskustellut Kaksplussalla yhdentoista jälkeen, mutta minä olin jo nukkumassa, joten ainakaan mun kanssa et ole jutellut siellä. Menin saman tien nukkumaan sinä silmissäni.
Nyt voisit olla sisälläni. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisit olla sisälläni. 🔥
Ja nyt olisin jo suihkussa.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla oli hyvä päivä.