Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (36981)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle olen valinta. En varasijavaihtoehto. Niin saa mut ainakin tuntemaan, myös lempeydellään.
Tiedättekö tunteen, lämmön ja hyväksytyksitulemisen tunteen, kun olette saaneet osaksenne ymmärrystä ja lempeyttä, vastavuoroista keskustelua ja kiinnostuneisuutta? Kokea kuuluvansa joukkoon ja tulla kuulluksi?
Kenelle?
Sille joka torjui ensin suoralta kädeltä ja varasijalta valitsisi kuitenkin. Joku toinen kiinnostunut ehti torjunnan jälkeen valitsemaan edes harkitsematta muuta vaihtoehtoja. Molemmin puolista kiinnostusta ja motivaatiota herättävää.
Suora torjunta on todella pätevä punainen lippu. Kiinnostuneisuus taas on pelkkää vihreää.
Voiko sitä kutsua kyynistymiseksi kun ei enää välitä mistään mitään.
Olen ulkopuolinen täällä mäkin. Paree poistua.
Huomisesta alkaen etsi toisen merkkistä vaalean ruskeaa autoa ohikiitävästä tai vastaantulevasta liikenteestä. Pidän huolen siitä että löydät mut taas, ei hätää ...i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaivattu koskaan ollut mulle mikään varavaihtoehto, vaan ainoa tärkeä. Mutta hän oli jo varattu.
Ja olin aika monta vuotta siinä uskossa, että hän vihasi minua, koska kiusasi mua porukalla ja petti luottamukseni kertomalla yksityisasiani ihmiselle, joka käytti niitä vahingokseni.
😲🤦 Että sellainen tapaus
Alan epäillä, että tässä ketjussa käy useita sellaisia ihmisiä joilla on jotenkin todella karu elämäntarina, tyyliin syntyivät perheeseensä hylkiön asemaan, joutuivat sitten lapsuuden ajan kiusatuksi vähän kaikkialla, ja nyt aikuisena sitten ymmärrettävästi itsetunto aivan nollissa, omanarvontunto jossain eteismaton alla ja Tukholman syndoorma kehittynä johonkin sadistiseen perseaivo "kaivattuun".
Sydän sykkyrällä sinua kaipaan. Voi, jos joskus saisi sinulta halin. Olisin ihan täpinöissä jo siitä. välillä mä kuitenkin pelkään, ettei se tapahdu koskaan.
Ois ollu kiva käydä vaikka syömässä tai lenkillä, mutta eihän mulla ole aikaa jahdata sua ympäri kaupunkia. Enkä tänne aio tulla enää. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää siteen, että vastaat viestiin. Tai sitten et. Niin tulkitsen sen niin, että ei kiinnostanut. Jos nähdään jossain niin moikataan vaan.- adios
Ja kai sitä saa hieman olla pettynyt, jos ei edes vastata.
Et sä tämmöistä variksenpelätintä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle olen valinta. En varasijavaihtoehto. Niin saa mut ainakin tuntemaan, myös lempeydellään.
Tiedättekö tunteen, lämmön ja hyväksytyksitulemisen tunteen, kun olette saaneet osaksenne ymmärrystä ja lempeyttä, vastavuoroista keskustelua ja kiinnostuneisuutta? Kokea kuuluvansa joukkoon ja tulla kuulluksi?
Kenelle?
Sille joka torjui ensin suoralta kädeltä ja varasijalta valitsisi kuitenkin. Joku toinen kiinnostunut ehti torjunnan jälkeen valitsemaan edes harkitsematta muuta vaihtoehtoja. Molemmin puolista kiinnostusta ja motivaatiota herättävää.
Siis mikä luumucorner tämä on????
Mikä on luumucorner
Sellainen nurkkaus jossa ollaan luumuja keskenään. Voidaan vaikka kilpailla siitä, kuka on vähiten mitään. "Enhämmie mittään..." johon toinen vastaa päätään riiputtaen "no mie vielä vähemmän" .. "jos jollekki kuitenki kelepais.."
Vierailija kirjoitti:
Ja kai sitä saa hieman olla pettynyt, jos ei edes vastata.
Saa, mutta ei kannata kauaa sellaiseen aikaansa tuhlata vaan mennä eteenpäin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa, kai sitä on pahempienkin kanssa seurusteltu ja n*ssittukin
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joku semmoinen juttu just tommosia variksenpelättimiä koskien, että haluan eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joku semmoinen juttu just tommosia variksenpelättimiä koskien, että haluan eniten.
Mul ei yleensä, mutta kaivatun päässä on variksenpelätin ja oon rakastanut jo kolme vuotta enemmän kuin ketään ikinä 🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰
Häivyn nyt toviks. Terveisiä ihmiset, lempeyttä ja kaipuuta ja positiivista energiaa kehiin sillä välin
Vierailija kirjoitti:
Haluanpa! Seisot pellolla päivät pelättimenä ja yöksi kannan sut sisään mun viereen latautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttävä pelkuri. Häpeän itseäni.
Miten se ilmenee?
Esimerkiksi kirjoitan tähän, enkä hänelle.
Miksi toi luumu kuulostaa minusta söpöltä nimitykseltä 😂
Mikä on luumucorner